![]() |
dun
Hallo allemaal.
Als ik in de spiegel kijk vindt ik me noggal dun. Mijn botten zie je zo zitten. Ik ben 1 meter 96 lang. En ik ben 24 jaar oud. En ik weeg 62 kilo. Zou dat normale gewichgt zijn. En wat kan ik er aan doen om breedere polsen te krijgen. En breder te worden.Ik vindt me zelf noggal duin,en ik wil wat breder zijn. Weten jullie een oplissing Groetjes Martijn de Eftelingboy |
Meer aftrekken
|
wat slaat daar nou weer op
|
Sportschool misschien
|
ja of gewoon veel borrels afgaan
|
Je was toch lichamelijk gehandicapt?
|
Sportschool is om spieren op te bouwen, ik zou zeggen meer eten :thumbsup:
|
Citaat:
|
Ja, spieren zijn zwaarder dan vet. En naar de sportschool gaan om aan te komen is stukken gezonder dan je maar lam vreten :zz
|
IDD! sportschool is optie 1 :+ en als tussendoortje een chocoladereep, kan voor jou zeker geen kwaad ;)
|
Ik ben niet rijk,kan ramper de sportschool betalen
|
sportschool is bij ons nog geen 17 euro per maand en dan is het onbeperkt sporten + zonnebanken.. maar dat is bij ons dan :+
en anders kun je zelf gaan sporten, wielrennen, gewichtheffen, hardlopen enzo. |
In oosterhout niet,bij sportschool willemsen,daar moet je 90 euro per maand betalen,afezetters
|
Je kan ook opdrukken, aan de deurpost/trap hangen en jezelf optrekken. Gewoon elke dag, en steeeds een keer erbij. En met gewichten kan je ook een hoop. Desnoods neem je een gereedschapkist
|
of je koopt gewichtjes van 5 kg. daar doe je het dan een tijdje mee en dan ga je over tot 10 kg :)
ps; je kunt die dingen misschien ook wel lenen van mensen die jij kent en die ze toevallig ook hebben? :o |
Citaat:
|
veel croissantjes eten! :o
|
Citaat:
volgens mij loop je na 2 happen al te |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.