![]() |
Wat zit er in jouw portefeuille? Deel 2.
Lijkt me duidelijk.
*kipt portefeuille uit*
Geld bewaar ik ergens anders :Y). |
200€
Bonnetje van AH Bonnetje van wo-menatwork Kleingeld (ID ben ik kwijt :')) |
|
Hygienisch, die piercing :p
|
|
al zolang hier en nog steeds geen lijstje kunnen maken
|
- rabobankpas
- cjppas - men@work pas - sportpas - speelschema heracles - muntje feestweek gramsbergen - 10 kronencent uit tsjechie - kaartjes van walibi - mediatheekpasje - kopieerapparaatpasje - idpas - 20 pasfoto's - en geen geld. |
wat hebben jullie veel briefgeld in je portemonnee joh :o
|
|
|
- OV jaarkaart
- pinpas - Verzekerings pasje - Wo_Men at Work Gold member card - The Seasons stempelkaart - 15% kortingsbon van de America Today - 2,50 euro klein geld - half Lowlands muntje - 15 euro briefgeld - six kado bon - Avans Studentenpas - Avans Chipkaart - treinkaartje Den Bosch - Tiel |
-ov kaart
-rijbewijs -oude idkaart -5 dollar :') -wat oude bonnetjes -zorgpas -ponskaartje ziekenhuis -visitekaartje van mn vorige baantje -AH bonuskaart -collegekaart -UB pasje -pinpas |
- 25 cent
- pasfoto's - 5 euro De laatste tijd pleur ik alles los in me tas :') |
Pinpas
Schoolpas Nspas ID Bibliotheekpas Bakkerbart knipkaartje Stuk of 5 foto's Geen geld meer Oude treinkaartjes Bonnetje van schoenen |
Wat is een strippenkaart?
|
|
- foto's van vrienden etc
- kortingspas van teken en schilder les - pinpas - strippenkaart (zo'n ding voor de bus :9 ) - cjp pas - id kaart - kinki kapper kaartje - zorgpas van de menzis - videoland pasje - klantenkaart van de carousel - nog een kaartje van de kinki kapper :? - donald duck club pasje :9 - metro kaartje uit london - bonnetje van een franse winkel - 2 oude schoolpassen - een schoenenreus spaarkaart :9 - postzegels - zon kaart om te kijken hoeveel gulden een euro is :? :+ ooii.... ik moet echt de helft weg gaan gooien :o :z |
Citaat:
|
pinpas
4,85 euro aan kleingeld briefje van 20 euro 3 woolloomoolo muntjes ov kaart universiteitskaart bewijs van inschrijving uu ziekenfondspas de goudse ponspasje jsvu pas hoepelman kappers pas chip kaart met 10 euro krediet sportpas bibliotheekpasje een pasfoto en wat oude toegangskaartjes en bonnetjes |
Citaat:
|
ID kaart
OV kaart Giropas Chippas Lucas fitness pas Verzekerings pas Stee pas (is een Cafe) |
ID kaart
OV kaart (alleen die is pas vanaf oktober geldig) Air Miles pas Chippas Pinpas Verzekeringspas Metroclubpas (van dat krantje wat altijd in de trein ligt) Studentenpas (schoolpas) Buskaart NS maandtrajectkaart NS kortingskaart 4,50 euro 2 foto's van me vriend Een oorbelletje Lijstje met telefoonnummers ICI paris pas |
Ik dacht dat ik weinig in mn portemonnee had :$ |
|
Citaat:
|
Citaat:
't Zijn allemaal dingen die niet veel plaats innemen. Er heeft zelfs nog meer ingezeten... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
m'n donorkaart zit er ook nog in en m'n bibliotheekkaart en m'n knipkaart van de kapper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
6,50 euro
10 euro briefgeld allerlei treinkaartjes zorgpas twee bankpassen schoolpas 2005/2006 id-kaart 15% korting op ns stations kaart filmclub kaart 11 visitekaartjes van uitzendbureau's 2 pasfoto's |
# 5 euro briefgeld
# veel kleingeld, bij elkaar 20 euro # Oud schoolpasje Amper iets, is ook maar klein ding |
OV-jaarkaart
studentenpas Vrije Universiteit Clubcard Supportersvereniging PSV pinpas studentenkortingskaart (NS-stations) Albert Heijn bonuskaart pasfoto vriend pasfoto zusje Mexx kaart videotheek pasje (uit Zoetermeer nog, moet er duidelijk uit) verzekeringspasje volle strippenkaart (gelijk ff weggegooid) verlopen kortingsbonnetjes AH filmweken (idem) 50 euro briefje (wist ik niet! verkeerde vakje... dikke meevaller dus!) rijbewijs visitekaartjes (niet van mijzelf) paar euro muntgeld consumptiemuntje van discotheek (weet niet meer welke, staat er niet op :p) medewerkersconsumptiebonnen Stadstheater Zoetermeer (mag ik vast nog wel es gebruiken al werk ik er niet meer) Wow ik ben echt blij met de vondst van die 50 euro haha. Waar zo'n topic al niet goed voor is. |
Die 50 euro wist je niet dat je had? :p
Ik heb er niet zoveel inzitten, meeste pasjes heb ik er eens uit gegooid omdat anders die vakjes zo snel slijten :loser: * Rijbewijs * Studentenkaart Uni van Tilburg * Seizoenkaart Roda JC * Clubcard roda van mijn zus * Klantenpas van de Outlaw * CZ-pasje * Kaartje Rapid Wien-Grazer AK * Jaarkalender Erzgebirge Aue * Bankpas * Seizoenkaart Alem. Aachen * Kaartje Heerenveen-Roda * Kaartje FSV Mainz-Alem. Aachen * Zakje met pasfoto's * € 2,06 :+ * Muntjes van Naar Huis (3 stuks) * Briefje met adressen (nauwelijks nog leesbaar :D) |
- 387 kroon
- rabopas - csn kaart - bieb kaart borås - bieb kaart skövde - bieb kaart skara - buskaart - european health insurance card - ID kaart - toeristverenigingkaart - handelsbanken kaart - entre kaart school - make-up store kortingskaart - ica kaart - gym kaart - uppehållstillståndsbevis - veel bonnetjes - stempelkaarten van thee winkeltjes. |
kan genoeg uit dus |
- pinpas
- id-kaart - zorgpas - ponsplaatje - donorcodocil - bhv-pasje - spaarkaarten van ijswinkel - kermismuntje - muntje van de alcatraz - age-coins - one dime - two pence - condoom met pepermuntsmaak volgens mij? - wat bonnetjes uit griekenland nog - €2,36 - een briefje met bankrekeningnummer van een vriend - een briefje met:anne ikvinjelief |
je moeder
|
Pasfoto van me moeder
Pasje van de Haagse Hogeschool ABN Bankpasje Me OV vanaf het jaar 2004 Rijbewijs Videocine swimcard 2006 anwb pasje 2006 situatiecentrum Koninkelijke Landmacht Kaartje met telefoonnummers Donor kaartje Kaartje van het ziekenhuis twee pasjes van de zorgverzekering twee kaartjes voor afspraak voor de tandarts pasfotomapje 2 cd bonnen twvan €12.50 Kaartje van me kapper Kaartje van me antikraak verhuurder *spontaan een foto van me meisje erbij* €1.75 kleingeld en 10 euro brief (zit normaalgesproken nooit briefgeld in) AH bonus pasje Subway spaarkaart waardecheque voor NRC Jezus wat heb ik een troep erin zitten.... wist ik echt niet :p |
giro en chippas
bonnetjes kopieerkaart van school pil ovkaart id-kaart personeelspas ziekenfondspas kaartje van disturbed + lidmaatschap paradiso spaarkaart gameshop twente een briefje met daarop : Tomatentapapakketjetaartjetatoetapetartaartjetakje staaltaboe :p |
ik ben de mijne kwijt :? :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.