![]() |
een man die vraagt of hij wat mag vragen
Loop ik maandag een beetje naar mn college toe te gaan, komt er een man op me af die eruit ziet als een bouwvakker die zegt: "meneer, mag ik u wat vragen?" Dus ik zeg "nee." Omdat ik dacht dat hij om geld ging vragen ofzo
Kom ik vandaag dezelfde man tegen, vraagt ie weer hetzelfde, dus ik zeg ja? Maar in een flits bedenkt ie zich en loopt weg. Waarom zoekt ie geen echte hobby? Dus als jullie hem tegenkomen in leiden vraag eens wat zn probleem is |
dus als ik hem tegen kom:
hij tegen mij: Meneer mag ik u wat vragen? ik: nee. mag ik u wat vragen? |
ja dan gaat ie weglopen, die pauper
|
wat een sensationele avonturen maak jij allemaal mee zeg :huh:
|
Citaat:
|
Als iemand vraagt of hij/zij wat aan mij mag vragen, dan wijs ik ze erop dat ze dat al gedaan hebben en dan blijven ze met een mond vol tanden achter. :+
|
ja, maar mag ik je dan nog wat vragen?
Dat doe je nu ook.. Ok, mag ik na deze vraag je nog een vraag stellen? |
Mag ik vragen hoe laat het is?
Ja hoor. |
Citaat:
Ja hoor. etc.. Het leven kan zo leuk zijn :') |
Daarom kun je beter maar gewoon meteen je vraag stellen..
|
Citaat:
De tijd moet je ook zeggen, dus dat is weer andersO-) |
Citaat:
Kun je best antwoorden met: ja hoor. |
Rondom Tilburg CS lopen ook altijd van die paupers die je vragen of je van zo'n CD-club lid wilt worden. Vragen ze altijd: meneer mag ik u wat vragen? En dan antwoord ik altijd dat ik mijn trein moet halen. Maar laatst liep ik nog even langs de AH to Go, en das de andere kant op. Ging die gast bij de hand zeggen dat de trein de andere kant op is. Dus zei ik: ja, maar moet nog wat drinken halen.
Kwam ik op de terugweg weer langs m, demonstratief met mijn flesje in de hand, vroeg die wéér of hij wat mocht vragen. Zat 45 sec tussen en hij was t weer vergeten :loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.