![]() |
Ik weet dat me vader vreemd gaat help?
Hoi ik ben Jako,
Ik heb een zus een moeder en een vader wat geen vader meer voor me is!:S Zoals als in de titel staat vermeld weet ik dat me vader vreemdgaat maar ik wil niet dat dit langer door gaat:S Hoe ben ik er achter gekomen? Zo hij is best vaak weg en krijg smsjes dus ik kijk in ze telefoon als ie weg is en wat staat er in die smsjes bepaalde afspraakjes met een andere vrouw die ik ook ken en me moeder ook:S Ik heb zijn chatlogs na geken en daar staan dus dezelfde dingen in. Laats moest ik wat voor me vader pakken dus ik ga naar boven en kijk perongeluk in een tas allemaal handboejes en knijpers enzo:S Voor (SM BDSM) Maar een nadeel als ik zeg dat me vader vreemd gaat zal ik denk ruzie hebben met me vader wat me niet meer veel uitmaakt! Maar dan kan ik me opleiding niet meer doen:S me zus kan haar opleiding dan niet meer afmaken en we komen dan in de bijstand:S Dus het is een hele moeilijke beslising, Me vader doet heel erg nep aardig tegen me moeder zo gaat ie af en toe een weekendje weg met haar zo doet ie net als ie houdt van haar! Help me alsjeblieft? Wat moet ik doen? |
het is tussen je ouders. daar moet je je eigenlijk niet mee bemoeien. Daar moet je moeder zelf achter komen. je kunt haar een beetje stille hints geven. maar ik zou me neit tegen je vader keren.
denk niet dat hij jullie direct in de steek laat en echt met alle opleidingen moet stoppen. |
Als je vader dat doet, lijkt het me toch belangrijk dat je moeder het weet. De waarheid blijft de waarheid. Ik snap dat jij het moeilijk vind om dit aan te zien. Dit hoort eigenlijk niet jouw verantwoordelijk te zijn.
Misschien kun je met de kindertelefoon bellen, die hebben er verstand van. Ik weet verder eigenlijk ook niet wat je zal moeten doen. |
1. met je pa praten :+
2. je moeder in ieder geval op de hoogte houden, ja! 3. zoals dunja al zei; kindertelefoon helpt! :aai: |
inderdaad kindertelefoon helpt is en is gratis,
maar je moet ze wel op de hoogste stellen, en het is niet zo dat je persé in de bijstand zit, je moeder kan bijvoorbeeld werk gaan zoeken als dit mogelijk is, en als jezelf 18 jaar of ouder ben krijg je studiefinanciering dus je studie is ook ''beschermt''. en als je zelf 15 bent of ouder kun jij ook altijd sweekends gaan werken dan heb je ook geld, maar je moeder krijgt zowieso tot je 18de kinderbijslag. maar verder denk ik zeker dat beter is als je je moeder op de hoogste stelt hiervan. |
Je moet het vertellen aan je moeder. Het is niet normaal dat je vader dit achter haar rug om doet. En het is ook niet goed als jij hier in je eentje mee rond blijft lopen. Ik zou niet teveel nadenken over wat er daarna gebeurd. Het zal even een rottijd zijn, maar het gaat sowieso een keer fout. Het is beter als je moeder het zo snel mogelijk weet.
Je moet je trouwens zeker niet teveel zorgen maken over de opleiding van jou en van je zus. Je vader moet hier sowieso voor blijven betalen. |
Trap hem keihard in zijn ballen. Dat zou ik in ieder geval bij mijn pa doen als ie mijn ma bedriegd.
|
het is een heel moeilijke situatie, maar wat het beste is denk ik is dat je je vader ermee confronteert dat hij een andere vrouw bezoekt. kijk hoe hij reageert en hou je rustig. probeer hoe moeilijk het ook is er gewoon over te praten met hem. misschien komt hij wel tot inkeer en ziet hij in dat hij zeer fout bezig is. denk trouwens niet dat je moeder niets weet. vrouwen hebben meer door dan je denkt. Je moet ook niet denken dat als je vader jullie verlaat dat je dan zo in de bijstand komt. misschien werkt je moeder ook? of anders zijn er, mits er harde bewijzen zijn van vreemdgaan, via de rechter allerlei financiele regelingen die je vader opgelegd kan krijgen zodat jullie nog gewoon je opleiding kunnen doen. hij is hier de schuldige.
wat ook een optie is, je zegt dat jullie die vrouw kennen waarmee je vader vreemdgaat. ga naar haar toe en confronteer haar met deze situatie. probeer haar schuldgevoel aan te praten. laat haar merken dat ze op deze manier een gezin naar de knoppen helpt. en zo kan zij dan met jou pa praten. misschien loopt het dan goed af. een ander tip heb ik niet voor je. suc6 en ik hoop dat alles weer op z'n pootjes terecht komt. |
als je vader vreemd ga zou eerst een als je zijn vrienden kent eens vragen of zij met je vader willen klappen (mannen luister soms meer naar hun vrienden dan naar anderen en soms luisteren ze ook te veel naar hun vrienden)
zo niet zou ik al eens op een subtiele manier vragen aan je moeder wat zij er zou van vinden als je vader vreemd ga en als je er echt last van hebt zou je het best tegen je moeder zeggen dat hij het doe en je moet nog niet altijd stopen met studeren als je vader weg ga meschien de redenen waarom hij nog bij jullie is is omdat hij van jullie hou( u en u zus) en wilt hij dus meschien wel helpen met u studie's te betalen maar het wij kunnen alleen maar raad geven uiteindelijk zul jij toch de knoop moeten doorhakken en zien wat je doe ps laat je er niet door onder doorgaan en paar er met een volwassen over en zelf met een leerkracht of zo die worden daar een deel voor opgeleid voor je helpen je keuzen te maken |
Citaat:
geen oude topics omhooghalen.. |
Citaat:
|
waarom moet ik sterven
en zijn we hier niet voor raadte geven en niet elkaar te willen uitmoorden |
Citaat:
En ik vind het niet lol, als mensen boe-hoe gaan doen. Boe-hoe mensen die mogen van mij hartstikke dood. |
Je bent gewoon jaloers dat je pa wel neukt en jij niet :{
|
^.o
wat hij zget kan ook kloppen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.