Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   tip van de dag (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59962)

frox 30 September 2006 15:33

tip van de dag

Post hier je tip van de dag.

mijn tip:
Als je gaat klussen met je pa, houd dat geen spijker voor hem vast zodat hij m drin kan slaan. Want daar kun je nog wel eens spijt van krijgen! ( Ik kan het weten :') )

Pakspul 30 September 2006 16:09

Je pa is een amateur dus :P

bruggi 30 September 2006 16:49

haha... hier nog zoiets:

laat nooit je pa je TV (aan zo'n Ikea standaard) aan een BROZE muur monteren, want je hebt een goede kans dat het ding weer naar beneden komt zetten 8) .

Bij mij vorige week 's nacht om 04:00 gebeurd. Gevolgen: een pokkeherrie, niet-blije wakkere huisgenoten, een ingedeukte TV (niet kapot verder :o), een lelijke muur met gaten en brokjes muur door je hele kamer & in je bed.
En geen plek meer om je TV te laten 8) .

:+

AMF 30 September 2006 17:01

Citaat:

Origineel gepost door bruggi
haha... hier nog zoiets:

laat nooit je pa je TV (aan zo'n Ikea standaard) aan een BROZE muur monteren, want je hebt een goede kans dat het ding weer naar beneden komt zetten 8) .

Bij mij vorige week 's nacht om 04:00 gebeurd. Gevolgen: een pokkeherrie, niet-blije wakkere huisgenoten, een ingedeukte TV (niet kapot verder :o), een lelijke muur met gaten en brokjes muur door je hele kamer & in je bed.
En geen plek meer om je TV te laten 8) .

:D mijn pa wilde dat ook doen vandaag, maar m'n moeder en ik hadden het idee dat het toch niet zo'n slim plan was, dus nu staat ie gewoon lekker veilig op m'n bureau :p

frox 30 September 2006 19:26

Citaat:

Origineel gepost door bruggi
-verhaaltje-

so dan heb je wel geluk dat je tv t nog doen :o :Y)

(en ik denk steeds met die avatars dat jij en de rest met dezlefde avatar Niemand is)

thali 30 September 2006 19:41

Citaat:

Origineel gepost door frox
Post hier je tip van de dag.

mijn tip:
Als je gaat klussen met je pa, houd dat geen spijker voor hem vast zodat hij m drin kan slaan. Want daar kun je nog wel eens spijt van krijgen! ( Ik kan het weten :') )

Hoe dik staat je duim?

frox 30 September 2006 20:19

Citaat:

Origineel gepost door thali
Hoe dik staat je duim?

nou... ik had die spijker tussen mn wijs- en middel vinger... en toen mn vader mis sloeg ramde hij presies op mn een van die gewrichtjes van mn wijsvinger:
nagel --o--X-- hand, X = auw :')

buigen gaat ook niet zo lekker soepel en pijnloos

niemand 1 October 2006 00:45

maar ik heb een andere avatar nu :(

thali 1 October 2006 11:19

Citaat:

nou... ik had die spijker tussen mn wijs- en middel vinger... en toen mn vader mis sloeg ramde hij presies op mn een van die gewrichtjes van mn wijsvinger:
nagel --o--X-- hand, X = auw :')

buigen gaat ook niet zo lekker soepel en pijnloos

Behoorlijk pijnlijk.

Wist je dat er zo plastic klemmetjes bestaan die voorkomen dat je op jouw (of die van een ander) vingers klopt?

Pakspul 2 October 2006 12:12

Citaat:

Origineel gepost door thali
Behoorlijk pijnlijk.

Wist je dat er zo plastic klemmetjes bestaan die voorkomen dat je op jouw (of die van een ander) vingers klopt?

Een spijker in de muur slaan moet je alleen kunnen :P twee man voor 1 spijker plz... :{

thali 2 October 2006 17:34

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
Een spijker in de muur slaan moet je alleen kunnen :P twee man voor 1 spijker plz... :{

Ik weet wel. Zelfs ik kan dat alleen 8-).
Niet slecht eh, voor een Belg.

appelshampoo 2 October 2006 18:15

fiets nooit door de regen voor een inschrijving naar het cwi want dat moet allemaal via internet.. :')

Prestige 2 October 2006 18:50

Leg nooit je scootersleutels in je buddy, en laat m dan dichtvallen. :')

Ga dan vooral niet met alle macht proberen je buddy open te krijgen, dan is de kans er dat je standaard/standard doorbreekt :').

:+ Heerlijke dag vandaag!

frox 2 October 2006 18:58

Citaat:

Origineel gepost door Prestige
Leg nooit je scooters in je buddy, en laat m dan dichtvallen. :')

Ga dan vooral niet met alle macht proberen je buddy open te krijgen, dan is de kans er dat je standaard/standard doorbreekt :').

:+ Heerlijke dag vandaag!

past dat dan!? :o

(hihi)

Prestige 2 October 2006 19:13

Citaat:

past dat dan!? :o

(hihi)

:') foutjehhhhhhh

aah ik haat deze k*tdag!

niemand 2 October 2006 20:41

pak nooit de bus naar amersfoort om naar de bank te gaan voor identificatie (ofzo)
Want die bank is dan dicht wegens storing :{

thali 3 October 2006 18:19

Sleep geen drie pakken oud papier mee op je fiets als je 20 minuten moet fietsen en vier hellingen op moet :(.

frox 3 October 2006 18:44

volgens mij kan dit toppic omgedoopt worden tot [centraal] ik-heb-medelijden-toppic

Sander 3 October 2006 18:50

Wij hebben er binnenkort een speciale container voor :P

ash-hôôle 3 October 2006 19:25

wij steken het gewoon in de fik

Dunja 3 October 2006 19:33

Tip: denk eraan om het rattenhok dicht te doen als een van je ratten vreselijk ontdeugend is.

ash-hôôle 3 October 2006 19:35

tip: zorg dat je honden/katten goed ontvlooid zijn anders kan het nog wel eens gigantisch gaan jeuken.

thali 3 October 2006 20:00

Citaat:

Origineel gepost door Saduf
wij gooien ze altijd buiten neer en dan komen er van die mensen die het op komen halen

Het oud papier wordt bij ons ook één keer om de zoveel tijd opgehaald en dan komt het gewoon voor ons hekken te liggen.

Ik had het over mijn eerste project enzo.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.