WoodyWoodpecker |
5 October 2006 14:57 |
Cosmetisch arts toont borsten wanbetalende klanten
Ik las net even een stukje op nu.nl. Ik zal het stuk hier even neer zetten, scheelt wat typwerk.
Cosmetisch arts toont borsten wanbetalende klanten
AMSTERDAM - Een plastisch chirurg uit Duitsland is een wel heel ludieke actie gestart om wanbetalers op te sporen. De chirurg, Michael König, is het spuugzat dat steeds meer vrouwen na de ingreep weglopen zonder te betalen. Om de dames alsnog op te sporen heeft hij foto's van ná de operatie doorgespeeld naar de politie. En naar boulevardkrant Bild.
De krant toonde donderdag foto's van de nieuwe borsten van ene Tanja. "Dit zijn de borsten van 'Tanja' (26) uit Würzburg. Ze is van cup 75A naar cup 75C gegaan. Ze ging er direct na de operatie vandoor. Schade: 8000 euro", zo luidt de tekst onder de foto.
Volgens König komt het steeds vaker voor dat dames na de ingreep verdwijnen. De vrouwen geven een valse naam op en rennen weg na de operatie. Werken met identiteitspapieren zou een oplossing kunnen zijn, maar volgens de arts is dat niet gebruikelijk in privéklinieken.
bron: http://www.nu.nl/news/841680/122/Cos...e_klanten.html
Ik zelf vind dat je die foto's en gegevens wel kan doorspelen naar de politie maar niet naar zo'n boulevardkrant, want zo schend je de privacy van mensen. Niet betalen is een misdaad, maar ik vind dit een grotere misdaad.
Wat vinden jullie hiervan?
|