![]() |
Album Van John Legend (Release Datum : 24 Oktober )
:] John Legend - Once Again [2006]
http://upload.nixn.net/B000HCPWZO.jpg 1. Save Room 2. Heaven 3. Stereo 4. Show Me 5. Each Day Gets Better 6. P.D.A. (We Just Don't Care) 7. Slow Dance 8. Again 9. Maxine 10. Where Did My Baby Go 11. Maxine's Interlude 12. Another Again 13. Coming Home Edit Saduf: URL weggehaald |
Jack Johnsonachtige muziek, is wel relaxed.
|
Jack Johnson en John Legend hetzelfde? Hmm ik zie die vergelijkenis niet zo maar kan ook komen omdat ik maar 2 liedjes van Jack Johnson ken. Vind dat je Jack Johnson meer kan vergelijken met Donovan Frankenreiter en John Legend is in mijn ogen toch wat meer jazzy-gospel.
|
ik vind de vergelijking jack johnson en john legend ook totaal mank gaan... john legend is relaxte soulmuziek met veel r&b invloeden. enige overeenkomst zou dan het 'relaxte' zijn.
ben wel benieuwd, get lifted was erg sterk. save room vind ik alvast een aardige single in de lijn van het vorige album maar niet wereldschokkend. |
dat relaxete is ook de enige overeenkomst die ik er tussen zie eigelijk :+
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word altijd een beetje moe van dat gedoe van john legend z'n stem..zo'n r&b huppeltje erin :( |
Ik kan het wel waarderen, als z'n cd ergens in een afprijsbak lag zou ik hem wel meenemen maar anders niet.
@ Saduf, hoezo link weggehaald? Als je een band/artiest promoot mag je echt wel een link erbij doen :zz |
Zet dat er dan voortaan even bij :zzZ
|
Citaat:
|
haha oh plz.
Als je iets weghaalt, zet er dan gewoon bij WAAROM dat is. Alsof wij zomaar op jouw tactische gevoel af moeten gaan omdat je admin bent? Anyway ontopic enzo. Ik ga het waarschijnlijk binnenkort eens downloaden, en voor de rest ben ik het met amf eens over zijn zeurderige stem. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.