Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   (eerste) Schooldisco! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60065)

Babydress 11 October 2006 20:11

(eerste) Schooldisco!

Morgen heb ik mijn eerste officiele schooldisco, speciaal voor piepers :)
Ik heb er gigantisch veel zin in! Mijn school doet ook aan een ValentijnsDisco en een Kerstbal (maar dat is voor de vierdeklassers+:p)

Ik zou graag een paar verhalen willen horen hoe jouw eerste schoolbal/disco was! :d

Prestige 11 October 2006 20:18

Morgen heb ik een dope feestje georganiseerd door school, maar niet voor onderbouw. DJ Jean komt draaien en wordt gehouden in een leuke club :) Partayyyyyy :7

Mn eerste feest weet ik niet echt meer, heb volgens mij lekker gedanst nadat ik even rond gekeken had wat het nou precies inhield.

Stevie 11 October 2006 23:41

dat was echt spannend :')

ash-hôôle 12 October 2006 12:56

wij hadden gewoon een klassenfeest, muziek en drinken en eten.. klaaarrr.

Melisss 12 October 2006 14:00

wij hadden feesten in de aula, en er werd niet geschonken, had iedereen vantevoren in zn kluisje drank gestopt enzo.. dat weet ik er nog van ;)

DarkThoughts 12 October 2006 14:29

Wij hebben 2 x per jaar zo'n feest..
Bovenbouw {4e,5e & 6eklassers} hebben een apart feest.
Meestal wel grappig, alleen was wel kut toen ze mij en mn vriend op een foto zetten op het verkeerde moment -.-

En 1 x hadden we teveel op, niet echt succes die foto's
Werd geen alcohol geschonken maar gingen eerst drinke in park xD

En de muziek is trouwens wel kut ofzo maja

ash-hôôle 12 October 2006 14:31

ow, en zo'n galafeest was ook tof gewoon..

Atjeuh 12 October 2006 14:38

ik vond schoolfeesten nooit veel aan. Waren altijd valse kaartjes zodat er veels te veel man binnen waren, en er was altijd kutmuziek.

Naja 1x wel een vet schoolfeest gehad, voor War Child was dat, drank mega goedkoop en in een gave kroeg enzo. Maar dat was niet van mijn school:p

Babydress 12 October 2006 14:47

@ saduf ; Ik woon in Enschede en ik zit op Kottenpark :love:
Komt dat je bekend voor?

Stevie 12 October 2006 15:15

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh
ik vond schoolfeesten nooit veel aan. Waren altijd valse kaartjes zodat er veels te veel man binnen waren, en er was altijd kutmuziek.

Naja 1x wel een vet schoolfeest gehad, voor War Child was dat, drank mega goedkoop en in een gave kroeg enzo. Maar dat was niet van mijn school:p

in de cuba omfg wat een party :7

Atjeuh 12 October 2006 15:45

Citaat:

Origineel gepost door Stevie

jaa dat was een party ja :7

appelshampoo 12 October 2006 17:22

Op mijn eerste schoolfeest was je echt de bom als je ging slowen & zoenen dan ook. En elke keer weer naar de dj om een 'slow'-liedje aan te vragen, en ik heb toen gezoend met een hele stomme jongen uit de tweede klas weet ik nog. En we gingen ook springen en gek doen op liedjes van five ofzo denk ik. Eigenlijk weet ik niet eens meer wat er toen hip was?

AMF 13 October 2006 16:12

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo
Op mijn eerste schoolfeest was je echt de bom als je ging slowen & zoenen dan ook. En elke keer weer naar de dj om een 'slow'-liedje aan te vragen, en ik heb toen gezoend met een hele stomme jongen uit de tweede klas weet ik nog. En we gingen ook springen en gek doen op liedjes van five ofzo denk ik. Eigenlijk weet ik niet eens meer wat er toen hip was?

britney :9

hihi ja wij hadden altijd klassenfeesten met de 3 vwo/gymnasiumklassen en dat was in de kantine op school..gingen we van te voren tijdens handarbeid versiering maken enzo :D en dan duurde het van 8 tot 11 uur ofzo :+

wat een tijd :D

K@rima! 14 October 2006 17:25

Citaat:

Origineel gepost door DarkThoughts
alleen was wel kut toen ze mij en mn vriend op een foto zetten op het verkeerde moment -.-

En 1 x hadden we teveel op, niet echt succes die foto's
Werd geen alcohol geschonken maar gingen eerst drinke in park xD

stoer :loser:

Alpha 16 October 2006 08:10

Citaat:

Origineel gepost door Stevie

Die was gewoon damn gruwelijk. De beste die er volgens mij ooit is geweest in de tijd dat ik op school heb gezeten.

3rd boetah 16 October 2006 08:40

Mijn eerste schoolfeest was ook de 1e in de geschiedenis van die school denk ik. Zaten eigenlijk alleen maar jongens daar, en schoolfeest zonder miepjes is niet zo leuk. Maar bij dat eerste feest kwamen dus gelijk wel Coolio, East 17 en Marco Borsato. :+

DarkThoughts 16 October 2006 10:08

Citaat:

Origineel gepost door K@rima!
stoer :loser:

Nee dat was niet stoer.

Funky^^ 17 December 2006 01:42

Hahahaha mijn 1ste school disco... :d
Ik moest opgehaald worden laten we het daar maar op houden :x :wave:

Cleownd 17 December 2006 11:09

schoolfeesten bij ons zijn altijd zo kut

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.