Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   zij vind mij leuk, ik haar niet (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60077)

boy15 13 October 2006 14:10

zij vind mij leuk, ik haar niet

hoi,

ik zit op een nieuwe school en sinds dat ik op die nieuwe school zit is er een meisje die mij leuk vind. ik heb er nog niet egt mee gepraat. maar zij probeert de hele tijd oogcontact of te flirten o.i.d. met mij. ik ben er inieder geval al achter dat zij mij leuk vind (en dus waarschijnlijk iets met mij wil). maar ik wil juist niets met haar (ik val niet op haar). het is haar volges mij nog niet duidelijk dat ik niks in haar zie. ik begin het vort irritant te vinden en ga ze vort negeren (niet niks zeggen als ze iets zegt maar zo snel mogelijk weg zijn :P ). wat kan ik nou doen dat het haar duidelijk wort dat ik niks in haar zie?

boy15

Gastje 13 October 2006 15:07

Praat gewoon met haar :{

DarkThoughts 13 October 2006 15:14

Als je d'r irritant vind & niet leuk vind, dan vertel 't haar gewoon.
Waarom zou je moeilijk doen en haar steeds ontwijken?
Ben een echte vent en zeg het haar xD

ash-hôôle 13 October 2006 15:46

niet moeilijk doen en zeggen: ik vind je niet leuk en het zal nooit wat worden .

Babydress 13 October 2006 16:32

Ik heb hetzelfde probleem maar dan andersom..
Maar 'Ik vind je niet leuk' zeggen is moeilijk en kan kwetsend overkomen.. :o

little girl 13 October 2006 17:23

volgende keer als ze gedrag vertoont wat jij irritant is. vraag je wrom ze dat doet(ookal is de reden duidenlijk). als ze zegt dat ze je leuk vind kun je zeggen dat je niks met haar wil en vragen of ze hierme op wil houden. als ze is anders zegt zeg:' kun je dara alsjeblieft mee ophouden.' dan weet ej in elk geval dat je haar signalen niet verkert hebt opgevat en dat ze door heeft wat ej denkt.

Babydress 13 October 2006 17:34

wat prata jij rara :d

Pakspul 13 October 2006 18:32

Waarom werkt die allochtoon-filter niet? :[

boy15 13 October 2006 22:48

dus ik moet eigenlijk gewoon zeggen als ze zoiets weer doet: kun je daar alsjeblieft mee ophouden? want ik denk als ik zeg van ik zie niks in je en het zal niks worden, denk ik dat dat idd mischien hard aan kan komen.

PFP 13 October 2006 23:02

je weet niet eens of ze je leuk vindt

boy15 13 October 2006 23:08

jawel, want ik kwam ze een keer tegen in de discotheek en toen begon ze wat te prate met mij, en nou op school valt het ook gewoon op. en iemand bij mij in de klas die haar kent zij tegen mij van hoe zij heet en dat zij mij leuk vind:rolleyes: dus dat lijkt me wel duidelijk tog of niet :P

Impressions 14 October 2006 10:29

Nee

Dunja 14 October 2006 10:56

Ik denk dat als ze echt doordramt, je gewoon aan de praat moet raken. Wie weet vind je haar toch wel leuk... En anders gewoon serieus het zeggen. Niet kinderachtig doen ofzo. Bijv. het via msn zeggen. Je hoeft elkaar dan niet meteen te negeren, maar als je haar niet leuk vind moet zij dat wel weten.

Babydress 15 October 2006 19:52

Via msn?
Ik zelf zou iemand niet via msn vertellen dat ik hem niet leuk vind.
Ik vind dat het overtuigend in het echt moet, want, tja..
Oogcontact is toch veel beter dan vingers die op het toetsenbord rammen.
Maar ieder zo, denk ik :+

Alpha 16 October 2006 07:55

Zeg het haar gewoon

Dunja 16 October 2006 08:43

Ik bedoel het juist NIET via msn zeggen. :P

Siimone 22 October 2006 12:10

Er is een heel verschil tussen leuk vinden en iets met iemand willen hebben hoor..;)..maar okee

gewoon kijken of je haar leuk vind? ..ben blij met die aandacht zou ik zeggen :P

der-roedie 26 October 2006 18:49

Citaat:

Origineel gepost door boy15
hoi,

ik zit op een nieuwe school en sinds dat ik op die nieuwe school zit is er een meisje die mij leuk vind. ik heb er nog niet egt mee gepraat. maar zij probeert de hele tijd oogcontact of te flirten o.i.d. met mij. ik ben er inieder geval al achter dat zij mij leuk vind (en dus waarschijnlijk iets met mij wil). maar ik wil juist niets met haar (ik val niet op haar). het is haar volges mij nog niet duidelijk dat ik niks in haar zie. ik begin het vort irritant te vinden en ga ze vort negeren (niet niks zeggen als ze iets zegt maar zo snel mogelijk weg zijn :P ). wat kan ik nou doen dat het haar duidelijk wort dat ik niks in haar zie?

boy15

praat met der mischien komt dan de rest van zelf ik heb het meer geadviseert en het werkt (en ja het klopt dat ik zelf tips vraag om met een meisje in contact te komen, maar dat komt omdat mijn tips nooit bij mijn helpen dus heb jij inclusief alle lezers nog een paar tips ga dan naar het forum help me please and the others also in iedergeval de gene door mijn geplaatst.) succes er mee denk ook aan hobby`s en dergelijke_0_ _0_

Chrizlybeer 26 October 2006 20:36

Citaat:

Origineel gepost door der-roedie
praat met der

Jij was toch die ene waarbij je niet moest komen met "gewoon zegguh"?

lief_meisje# 27 October 2006 15:00

Waarom doe je moeilijkk? Je hebt nog nooit met haar gepraat dus hoe kun je nou weer weten of je haar wel of in jou geval niet leuk vind. Gaa eerst eens met haar praten en zie daarna maar weer even verder :) Je kunt haar ook chaggerijnig aankijken dat helpt okk! Weet je wat ik weet als je nieuw bent vinden mensen je altijd heel interessant maar als je er even op die school zit dan krijgen ze minder interesse.. !! Dus wacht gewoon af!! Misschien komt ze wel naar je TOE dus dan kun je haar alsnog kortaf beantwoorden op haar vragen :) xx

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.