![]() |
Favoriete geurtje
Wat is jullie favoriete parfum? (Of meerdere. :p)
Voor mezelf: - Amor Amor van Cacharel - Armani Code - Armani City Glam - Hugo Boss Deep Red Voor hem: -Aqua Di Gio van Armani - Nog eentje waarvan ik de naam niet weet :p |
Burberry Brit
Dolce&Gabbana LightBlue AmorAmor Cacharel Ralph Lauren Armani She Just Cavalli Mannen: Polo Ralph Lauren Aqua Di Gio Paco Rabbane Black XS(FAVORIET :love: ) |
V:
Jennifer Lopez - Live Jennifer Lopez - Live deluxe M: Zo'n eentje van Armani, ben de naam kwijt :+ |
amor amor van cacharel! :love: :love:
|
Kenzo - Summer
Kenzo - Flower Dior - J'adore Dolce & Gabbana - Light Blue Armani - Code Voor mannen weet ik eigenlijk niet zo goed |
Trésor (Lancôme)
Red Jeans (Versace) |
Dior - J'adore
Lacoste - Touch of pink Armani - Night Armani - Remix hem: Armani - Night mannenversie |
Eh, Puma is meestal wel lekker:)
En Light Blue van Dolce&Gabbana :) |
marc o'polo voor mannen.. eehh iets met morning heet dat ding.
en voor vrouwen esprit, pink paradise, puma en bruno banani. |
pure morning! Dies lekker :love: die for women is ook erg lekker. En ik heb ook Mexx-ice touch aan het vriendje gegeven en ik moet zeggen dat ik dan met mijn neus bijna niet meer van zijn nek afkom ;p
|
ik had een keer een mexx, die was echt lekker. maar verder weet ik het echt niet.
|
ik heb van Davidoff - cool water
Vind ik erreg lekker en ik heb nog een onbekende, Bogner - high speed, ook wel lekker voor de vrouwen: geen diee! Vind alles wel best ik weet wel dat er een luchtje is die ik echt vind stinken ik weet alleen niet hoe die heet :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.