![]() |
Weerwolfspel
Hoi,
Ik vroeg me af of er hier animo is voor een weerwolfspel? Dat spel wordt op vele fora gespeeld en is meestal toch wel succesvol. Heel kort uitgelegd: er doen 15 of 20 mensen mee, waaronder 3 weerwolven (en nog een aantal speciale functies). Die 3 weerwolven zijn onbekend, en de overige spelers (gewone dorpelingen) moeten hen ontmaskeren. Er zijn dus nog een aantal speciale functies bij, die het spelletje leuker maken. Als er hier genoeg mensen zijn die willen meespelen, zal ik de spelregels schrijven, zodat iedereen het snapt. En ik wil ook wel spelleider zijn! Dus, zijn jullie geïnteresseerd of niet? Ik hoop alvast van wel, want ik vind het echt een leuk spelletje! :) |
15 mensen, dat gaat lastig worden denk ik :')
|
als we 15 mensen bij elkaar krijgen, leuk :thumbsup:
|
joah! das lachen man :D
|
uhh oke.
|
ik snap er de ballen van, maar als het neit te snel gaat doe ik mee :)
|
Lijkt me op zich wel grappig. :)
|
15 mensen zal wel lukken, denk ik. En als het echt niet lukt, doen we het gewoon met minder.
@ Pakspul: het is echt niet moeilijk hoor, zeker niet als je het aan het spelen bent, dan is het echt simpel ;). Ik zal tegen morgen ofzo de spelregels wel schrijven, die hier zetten en dan kunnen we een deelnemerslijst maken! En duimen dat we aan 15 mensen komen. :p |
ik wil ook wel meedoen hoor :)
|
nog 10 ofzo :)
kom op mensen! |
Oh daar heb je toch ook zo'n kaartspel van? Met heks, een oog enzo erin?
Dat speelde ik vroeger altijd. |
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, want ik heb de spelregels al gemaakt enzo. :p
Heeel belangrijk: word niet afgeschrikt door de lengte van de spelregels! Het is echt heel simpel & leuk! Dus, ga jullie allemaal inschrijven in het topic: "Weerwolfspel: The Game"!! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.