![]() |
Borat
Wat vinden jullie van Borat? Wel leuk, fantastisch, of verschrikkelijk irritant? En wie is er van plan om binnenkort de film te gaan kijken?
|
hoe?
|
|
:D
ali G is dezelfde gast Ik vind 'em wel vet, gezien hij echt precies weet hoe hij zo'n typje moet uitbeelden (en daarom vinden veel mensen hem ook grappig). Ga wel naar de film denk ik :yes: |
maar hij is heel behaard
|
Ik heb echt een hekel aan die mannetje, vet irritant dat hij is :kots: :kots: :kots:
|
DAT mannetje ;)
|
Borat is geniaal _0_:D
|
Borat is vet grappig ja...
omg die interviews en stukjes die overal op tv waren, vooral bij Jensen :+ |
wil ik graag zienn
|
wtf.
|
:kots:
|
ik heb de film gezien afgelope zondag en ik kan alvast zeggen dat er een bepaalde scene in zit die waarschijnlijk de meest humoristische scene is van de filmgeschiedenis.
word up borattt! |
hmm nou ben ik toch wel benieuwd... Maar ik vind het allemaal een beetje opgeblazen, doordoor wordt ie irritant
|
mjah hij doet ook alles om aandacht te krijge voor die film, en ik verwachtte er sowieso weinig van omdat ik d8 alle grappen al te hebben gezien. maar oke, dat bleek dus helemaal niet zo, hij's echt heel grappig, en die ene scene maakt het succes gewoon compleet.
|
Ik wil hem wel graag zien:)
|
Zaterdag kijken met 2 vriendinnetjes. Dat wordt dolle pret.
|
ik vond hem best wel k-u-t
|
mbo humor vereist btw.
|
Ali G was ontzettend irritant en nep. Snapte niet dat daar mensen om konden lachen. Misschien is het typetje Borat wel leuk. 8)
|
Als Ali G was hij wel grappig, maar als Borat vind ik hem een idioot :{
|
Ali G is ook :kots:
|
http://www.justjared.com/pictures/20...swimsuit19.jpg
Ik hou van dat mannetje :love: Edit: Best wel grote foto :$ |
hoe kan de rest van zn kont zo kaal zijn?
|
Het lijkt mij een sukkel. :P
Ik ga niet naar de film. Hij lijkt me erg flauw. :{ |
Citaat:
|
Ik ga met mn klas :') dolle pret
|
Citaat:
ik heb m nu ook gezien... toch wel grappig |
dat naakt vechte op t bed, ik denk wel dat dat de meest besproken scene is
|
ik vond ali g walgelijk en de voorstukjes van deze ook. het moet je soort humor maar zijn denk ik :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigelijk vond ik het niet grappig maar gewoon naar om naar te kijken.
maar wel zo vies dat het grappis was |
ik vind het maar een griezel :P en het is niet echt helemaal mijn humor, maar ik snap dat mensen het grappig vinden ;) ik ga iig niet naar die film toe.
|
Morgen ga ik met mn klas :')
|
ik heb van vrienden gehoord dat ie echt fucking slecht is.
ben dus niet van plan om erheen te gaan nee :$ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.