Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   OntmaagD ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60269)

JustaGirl16 27 October 2006 16:19

OntmaagD ?

Ikben tijdje geleden met mijn vriend na bed gegaan.. maar er kwam geen bloed, ben ik nou wel of niet ontmaagd ?:$

JustaGirl16 27 October 2006 16:19

Moet er eigelijk wel bloed komen dan ?

Stevie 27 October 2006 16:21

je bent ontmaagd als hij z'n penis in jouw vagina heeft gestopt. ongeacht of het bloedde of niet.

Stevie 27 October 2006 16:21

Citaat:

Origineel gepost door JustaGirl16
Moet er eigelijk wel bloed komen dan ?

kan maar moet niet.

Lottte 27 October 2006 16:57

niet elk meisje bloed persee bij de ontmaagding dat verschilt. het kan er ook aan liggen of je tampons gebruikt of niet, maar als je met hem naar bed bent geweest ben je gewoont ontmaagd punt. maar wat doet dat er eigenlijk toe ?:P

Gastje 27 October 2006 17:06

Citaat:

Origineel gepost door Stevie
je bent ontmaagd als hij z'n penis in jouw vagina heeft gestopt. ongeacht of het bloedde of niet.

Zo simpel is het :p

frox 27 October 2006 18:29

wat t lekker?

Pakspul 27 October 2006 18:48

Als er nog geen bloed aan plafond zit ben je nog steeds maagd

Gastje 27 October 2006 21:34

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
Als er nog geen bloed aan plafond zit ben je nog steeds maagd

Jij neukt miss alle maagdjes kapot :7
:o Ocharme die meisjes
Meestal is de eerste keer rustig, maar daar houd jij je niet aan wss:d

Prestige 28 October 2006 08:08

Je bent gewoon ontmaagd. Je maagdenvlies kan ook gescheurd zijn bij paardrijden of sporten bijvoorbeeld, dat het daarom niet bloedde. En als het goed nat is en eerst wat is opgerekt met de vingers gaat het meestal ook niet bloeden.

Pakspul 28 October 2006 10:59

Citaat:

Origineel gepost door Prestige
Je bent gewoon ontmaagd. Je maagdenvlies kan ook gescheurd zijn bij paardrijden of sporten bijvoorbeeld, dat het daarom niet bloedde. En als het goed nat is en eerst wat is opgerekt met de vingers gaat het meestal ook niet bloeden.

Waar zit dat maagdenvlies bij de man dan :?

little girl 28 October 2006 11:03

net of mannen dat hebben.
Even voor de duidenlijkheid mannen hebben geen maagdevlies.
Die worden gewoon voor ontmaagd verklaart als ze hun penis in de vagina vn een meisje hebben gestopt.

der-roedie 29 October 2006 20:59

Citaat:

Origineel gepost door Prestige

dit gaat weer helemaal nergens over, geloof jij nog steeds in die fabeltjes? je maagdenvlies kan NIET maar dan ook niet scheuren als je paardrijd of aan het sporten bent.

hoe of dat ik dat weet, opgelet bij biologie, het aller leukste hoofdstuk , voortplanting

Prestige 29 October 2006 21:12

Citaat:

Origineel gepost door der-roedie
dit gaat weer helemaal nergens over, geloof jij nog steeds in die fabeltjes? je maagdenvlies kan NIET maar dan ook niet scheuren als je paardrijd of aan het sporten bent.

hoe of dat ik dat weet, opgelet bij biologie, het aller leukste hoofdstuk , voortplanting

Oke dan niet. Het is niet eens een vlies, maar een klein randje. :z

Babydress 29 October 2006 21:16

Tja sorry hoor, maar voor zover ik weet (en dat is niet zo heel erg veel) heeft Prestige wel gelijk. En volgens mij was die opmerking over sporten al een keer eerder geplaatst in een ander topic.

Dus JustAGirl, je kan de volgende keer effe terugkijken of jouw probleem al een keer eerder aan de orde is geweest ;)

Stevie 29 October 2006 21:32

Citaat:

wat ben jij toch een trieste gast

.yorick. 30 October 2006 06:11

Citaat:

tenzij je op een dildo zit ofzo tijdes t paardrijde...

Prestige 30 October 2006 06:46

Blijf een beetje serieus!

Pakspul 30 October 2006 07:16

Citaat:

Het hymen is papierdun en kan reeds inscheuren bij paardrijden, bij een spagaat of door een tampon.

Maar je zei iets over fabeltjes en geloven? :{

Prestige 30 October 2006 07:55

Oke dat is dus ook weer opgelost!

Pakspul 30 October 2006 08:06

Slotje ban nekschot?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.