![]() |
Jaja het enige echte Prestige topic
Goedenmorgen mensen
Hoor ik nu bij de late night scene? Dit meisje heeft pfeiffer, mag geen alcohol nuttigen en is net ontslagen uit het ziekenhuis. Nu zit ik hier een klein beetje aangeschoten :+ Dit is natuurlijk geen kijk-mij-eens-dronken-zijn topic, want ik moet natuurlijk het goede voorbeeld geven! En ik ben ook niet zo dronken hoor, alleen was ik wel heel blij dat ik er achter kwam dat rw-rb* ook in kannen werd geschonken ipv glazen 8-) Maar lieve schatjes patatjes van me, ik heb in elk gevaleen uurtje langer :d Dat kan niemand me meer afnemen :love: Joepie. Ik vond het gezellig, denk niet dat ik jullie binnekort nog tref om dit tijdstip maar deze keer was het top! Hele dikke kussen van Perstige :* Morgen horen jullie meer! Oeps ik was vergeten mn * nader te verklaren. Bij deze: rode wodka - redbull (alleen was het wannabe redbull van euroshopper, 25ct p. blikje 8-)) |
Citaat:
Citaat:
|
:d
|
:')
|
als je niet mag drinken, waarom zuip je je dan klem aan de wodka red bull? :')
|
omdat het dan nog harder aan komt :D
|
Toen ik pfeiffer had kreeg ik keiiii buikpijn als ik alcohol dronk, jij blijkbaar niet? :p
|
ik wil ook pfeiffer :'(
|
Citaat:
Nu wel :'). Hihi ik schaam me nu een beetje :$ |
snap ik
|
Hoe oud ben jij eigenlijk, Prestige? Ik kan echt geen leeftijd plakken op jou.
|
Citaat:
|
Aangezien dit toch het enige echte Prestige topic is zal ik nog maar wat vertellen :P
Vandaag werd ik om 1 uur wakker gebeld door m'n beste vriendin. Ik neem op, ze zegt: "Oooh lieverd heb ik je wakker gebeld? Sorry!" en hangt op :'). Nou toen was ik natuurlijk klaar wakker (met buikpijn, geen kater te bekennen 8-)). Weet nog steeds niet wat nou haar probleem was :+. En ik zit nu nog steeds in mn pyama, met verschrikkelijke honger. Ben te lui om eten te halen, en heb geen contant geld genoeg om te bestellen. Ik hou van het leven!!! :love: |
Citaat:
Of een undercover. |
Citaat:
En jij houdt je veel te veel met mij bezig :* |
Citaat:
ach meissie toch |
dit is net zo'n reallife soap :+
Ik want moreee ;) |
hang een paar cam's op...
kan je alles live meemaken Big Brother: Prestige |
Ik vond nog gehakt, macaroni, zakje kaas-tuinkruidensaus, tomatenpuree, gepelde tomaten etc.. De gehakt staat nu op, eens kijken wat ik ervan ga brouwen :+
(Is het erg dat ik gehakt bevroren in de pan heb gegooid? :')) |
neuh, je moet het alleen niet te hard opzetten want dan brand het aan en dan word het nooit gaar ;)
|
Ik heb het volgens mij een beetje verpest :$
Dat zakje kaas-tuinkruiden was vast iets teveel van het goede :+ |
Citaat:
@ash-hôôle; als iets aanbrandt dan is het toch allang voorbij gaar zijn of ligt dat nu aan mij? :o :+ |
Citaat:
eens |
Citaat:
|
En jij woont vlakbij mij?:o
Schaam:p |
Citaat:
Daar moet je trots op zijn senorita! ;) |
Jah,nu weet ik het weer :D
|
Citaat:
Wat? :o Je was er ook en zag me uit mn dak gaan? _0_ |
Nee, helaas heb ik dat gemist.
Ik zit er aan te denken om een cavia te kopen, maar was even vergeten hoe ik haar wilde noemen :P |
En, hoe wilde je haar noemen?:p
|
ik gok senorita
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu wil ik wel eens die leeftijd weten! :[
en foto's zien! |
17 en foto's gaan te ver :P
|
Nou, die foto's wil je echt niet zien hoor :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou zeg, ik kan er toch ook niets aan doen dat je niet moeders mooiste bent :+ |
Citaat:
toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzin eens een betere naam dan :P |
Citaat:
Ha ha, afgewezen :P Nou, als je het zo beter kan verwerken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Holle bolle gijs 8-)
|
Maak er een topic over!
|
Jeetje al mn verhalen zijn weg :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.