![]() |
Is er maandag wat gebeurd?
aries nl had beloofd iig ambypur, bartje en amf te "grazen" te nemen?
|
Allemaal loze beloften :no:
|
ja, net wouter bos
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik heb niks gemerkt. Ja ik heb wel een email gehad, maarja daar stond alleen het bekende verhaaltje in. |
haha echt sneu
|
ik heb wel respact voor die man hoor.
:') |
ik had nog een PB van m gekregen...
2 zelfs. brrrrrrrrrr |
waarom is niet iedereen gebanned die eraan meegedaan heeft? er waren dus echt wel meer dan 3 mensen in die admin panel :')
|
Is er al iemand weer gebanned dan? Behalve :')AriesNL:')
|
arienl stalkte iedereen dus met pb tjes :no:
|
Weten jullie wel zeker dat dat echt AriesNL was?
Als ik namelijk het forum gehackt zou hebben zou ik het zelf ook een geniale streek vinden om die knakker er ff flink in te luizen hehe :Z Maar dat is natuurlijk heel persoonlijkO-) |
Aries NL was het niet hoor :+
|
mocht ie willen :9
ik heb niet eens een dreigbrief gehad :( |
Ik heb ook niks gehad, ben zeker niet belangrijk genoeg :'( .
|
Citaat:
|
Laten we stoppen met zomaar mensen aan te wijzen zonder dat hier concrete bewijzen voor zijn. Er is een forum hack geweest, het is opgelost. Case closed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees mijn bericht nog is goed...
Laten we stoppen met zomaar mensen aan te wijzen zonder dat hier concrete bewijzen voor zijn. Dat is het enige wat ik aangeef. Dat wil dus niet zeggen dat wij er niet meer mee bezig zijn, daarnaast zou ik niet weten wat voor duidelijkheid we verder moeten geven? |
Je zei dat het opgelost is, case closed. Dat geeft mij anders wel het idee dat jullie er niet meer mee bezig zijn :z
|
Ja met z'n allen ff spill aanvallen :9 :{ Dat lost een hoop op! :thumbsup: Iedereen is wel degelijk bezig met uitzoeken wat er nou daadwerkelijk is gebeurd afgelopen weekend, alleen doordat iedereen onder iedereens account heeft lopen posten kun je niet zomaar schuldigen aanwijzen.
@ Kwak; AriesNL (of in ieder geval degene die indertijd al zijn account heeft aangemaakt) is afgelopen weekend zelf actief geweest, dit blijkt o.a. uit het feit dat er gebruik is gemaakt van zijn toenmalige ip-adres :) Dit topic is gesloten. Nageouwehoer kan op AdB, 'inhoudelijke vragen' kunnen via pm naar mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.