![]() |
wat doe jij als er ergens gratis spullen worden uitgedeeld
nou?
|
dat is waarschijnlijk waar allochtonen en autochtonen geen verschil inzien, en da's gewoon gaan met de banaan. :9
|
Ligt eraan of het bruikbaar is. Meestal geef ik een subtiele hint dat ik een exemplaarding wil.
Wat ik wel altijd stom vind, zijn mensen die bij de bakker of slager of wat dan ook de hele bak met kaasjes leegeten :D:notgood: |
Als het iets nuttigs is dan loop ik er even langs.
Als het erg nuttig is soms wel een paar keer :P |
Citaat:
|
Citaat:
Maarre... zou in elk geval 'ns een poging wagen. |
Ligt eraan of het iets nuttigs is.
|
Ik zou er langs lopen om iets te krijgen. 8) Behalve dan als het iets van reclamefolders is. Zoiezo zal ik wel kijken wat het is.
|
Tegen die reclame dingen zeg ik altijd dat ik mn handen vol heb en altijd vriendelijk blijven lachen (behalve als het van groenlinks of pvda is)
|
Als er flesjes drinken worden uitgedeeld, blijf ik wel duizend keer heen en weer lopen! :Y)
|
daar worden je benen korten van
|
Citaat:
Als ik maar drinken krijg :9 |
Citaat:
+ meestal loop ik gewoon voorbij; 't hangt er een beetje van af wat het is en in welke bui ik ben. |
het woord "gratis" trekt mensen over het algemeen aan. mij dus ook. loop er zeer bewust langs en ga niet weg voordat ik ook iets heb gekregen O-)
|
bijbel uitdelers vind ik ook schijt, spuug altijd op ze. gewooooon terug naar hun eigen land.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.