Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   vreemd?of normaal? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60571)

bike 30 November 2006 18:38

vreemd?of normaal?

1.is het vreemd als je samen met een kamaraad of een vriendinnetje gaat masturberen? en dat je elkaar masturbeerd. ik bedoel nu niet als je homo of bi bent maar gewoon goede vrienden. 2. heb je zelf je kamaraad of vriendinnetje al eens gemasturbeerd. 3. beviel dat en doen jullie het nog wel eens?

Chrizlybeer 30 November 2006 19:09

Sorry maar nee ik heb nog nooit (met) een kameraad gemasturbeerd. Lijkt me ook een beeeetje bizar

Banaan 30 November 2006 19:22

als je me 2 miljard euro geeft, mast ik em en lik ik zn ballen als bonus.

maar anders ook niet, en vind ik het verder ook heel bizar.

TheGroovMaster 1 December 2006 08:53

Citaat:

Origineel gepost door Banaan (Bericht 1273883)
als je me 2 miljard euro geeft, mast ik em en lik ik zn ballen als bonus.

maar anders ook niet, en vind ik het verder ook heel bizar.

denk eerder voor 2 euro :9 ;)

maar nee zoiets laat ik alleen meisjes doen, ik ga niet een mattie van me lopen trekken ofzo

Suepahfly 1 December 2006 12:21

dat je dat nog durft vragen....

doodnormaal natuurlijk

DarkAngel 1 December 2006 12:23

Even goede vrienden he

chica 1 December 2006 12:36

Nee sorry.. Als je dat doet ben je volgens mij ook echt wel bi. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar een hetero gaat niet zijn/haar vriend/vriendin masturberen.

3rd boetah 1 December 2006 15:00

:')

Prestige 1 December 2006 15:20

Ik denk dat veel mensen vroeger wel eens heeft gekeken en misschien wel gevoeld bij een vriendje of vriendinnetje van ze, gewoon omdat ze nieuwsgierig waren en nog niet precies wisten wat daar nou precies zat en wat je er allemaal mee kunt. En het is op jonge leeftijd natuurlijk altijd erg spannend als je vriendinnetje/vriendje(gewone vriendjes bedoel ik dan he) iets anders in zn broek heeft zitten dan jij hebt! Dit soort onschuldige praktijken kan ik geen masturbatie noemen. Jij hebt het over een oudere leeftijd neem ik aan? Ook dan ben je nog nieuwsgierig en ik vind niet dan je dan persé homo/les/bi bent.

chica 1 December 2006 15:30

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1274072)
Ik denk dat veel mensen vroeger wel eens heeft gekeken en misschien wel gevoeld bij een vriendje of vriendinnetje van ze, gewoon omdat ze nieuwsgierig waren en nog niet precies wisten wat daar nou precies zat en wat je er allemaal mee kunt. En het is op jonge leeftijd natuurlijk altijd erg spannend als je vriendinnetje/vriendje(gewone vriendjes bedoel ik dan he) iets anders in zn broek heeft zitten dan jij hebt! Dit soort onschuldige praktijken kan ik geen masturbatie noemen. Jij hebt het over een oudere leeftijd neem ik aan? Ook dan ben je nog nieuwsgierig en ik vind niet dan je dan persé homo/les/bi bent.

Ik heb vroeger nooit gekeken of gevoeld bij een vriendje of vriendinnetje.
Maar ook bij oudere leeftijd, ik ga toch niet mijn beste vriendin bevredigen:? Ik vind het maar een raar idee..

Als je dan toch wilt experimenteren, zou ik dat met een 'vreemde' doen.

Prestige 1 December 2006 15:32

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1274078)
Ik heb vroeger nooit gekeken of gevoeld bij een vriendje of vriendinnetje.
Maar ook bij oudere leeftijd, ik ga toch niet mijn beste vriendin bevredigen:? Ik vind het maar een raar idee..

Als je dan toch wilt experimenteren, zou ik dat met een 'vreemde' doen.

Tja, ik zeg ook niet dat iedereen dat gedaan heeft maar bij veel kleuters komt het voor.

chica 1 December 2006 15:41

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1274080)
Tja, ik zeg ook niet dat iedereen dat gedaan heeft maar bij veel kleuters komt het voor.

Even mijn psychologie erbij halen: Van 3-6 jaar bevinden kinderen zich in de fallische fase, de erogene zone is het genitale gebied. Zij beleven prettige gevoelens door masturbatie.

Dit gaat dan over masturbatie bij zichzelf:p En ik snap ook wel dat kleuters nieuwsgierig zijn, sommige dan, maar dat je je beste vriendin/vriend op deze leeftijd gaat bevredigen vind ik gewoon een raar idee.

Stevie 1 December 2006 15:41

doktertje spelen8)

Prestige 1 December 2006 15:47

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1274083)
Even mijn psychologie erbij halen: Van 3-6 jaar bevinden kinderen zich in de fallische fase, de erogene zone is het genitale gebied. Zij beleven prettige gevoelens door masturbatie.

Dit gaat dan over masturbatie bij zichzelf:p En ik snap ook wel dat kleuters nieuwsgierig zijn, sommige dan, maar dat je je beste vriendin/vriend op deze leeftijd gaat bevredigen vind ik gewoon een raar idee.

Ja ik zou zelf ook niet zo snel iemand anders bevredigen dan mezelf of mn partner, maar niet iedereen is zo.

chica 1 December 2006 15:48

Citaat:

Origineel gepost door Prestige (Bericht 1274088)
Ja ik zou zelf ook niet zo snel iemand anders bevredigen dan mezelf of mn partner, maar niet iedereen is zo.

Dat vind ik een goede conclusie en ik ben het er helemaal mee eens:p

3rd boetah 1 December 2006 16:57

Ik had vroeger wel vaak meisjes over de vloer met spelen. Maar ik weet eerlijk waar niet meer wat we op zo'n jonge leeftijd uitvraten op mijn slaapkamert. Volgens mij hebben we veel gelego't. 8)

frox 1 December 2006 19:47

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1274133)
ik weet dat vriendinnen van me er nog eens ruzie over hadden....

had de ene net de ander gebeft, wilde de ander niet wahaha :D

whaha :D _0_

Mloez 13 March 2007 17:52

8{ Het is op zich wel normaal, je krijgt seksuele gevoelens en daar kun je niet onderuit..
Ik heb het zelf nooit gedaan maar ik kan het wel voorstellen waarom je het zou doen, Je vind het spannend en je ondekt daarmee je eigen en een anders lichaam. :]

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.