![]() |
verander-een-letter-spel
ik zeg een woord en jullie maken van dat woord een ander woord, maar je moet daarbij wel 1 letter veranderen
bv: kerst sterf (k=f geworden) treft (s=t geworden) snappen jullie het? dan gaan we makkelijk beginnen met het 4-letterwoord: geen |
neger?
oh nu snap ik het ook :') |
geef dan een goed woord potverdomme :')
|
friet t=i
:) |
we begonnen met het woord geen. daarna maken jullie een woord met dezelfde letters alleen verander je er 1. welke letter je verandert bepaal je zelf op dat moment en dat maakt niet uit. het woord dat op geen volgt zou dus been, heen of leen kunnen zijn maar ook neef, gnoe of deeg.
gesnapt? ik stel voor dat we met geen verdergaan, omdat het woord van frox aan de moeilijke kant is :+ dus wat mij betreft kun je ook iets noemen wat ik al heb gezegd: geen |
been
|
beek
|
beeb
|
been
|
neen!
|
leen
|
ezel 8)
|
ziel
|
klei
|
lijk
|
kijk
|
kiek
|
krek
|
en nu op zijn ND'S:
Sker! |
oker
|
roet
|
toet
|
Citaat:
-kut- |
toto
|
loot
|
cool
|
kool
|
koko (de papegaai)
|
lood
|
die was wel koel tegelijk zeg
dood |
doop
(ik ben voor een langer woord) |
poos
( ik ook, dit is te laag voor ons niveau ) |
soep
|
Poep!!hahaahahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah Hahaahahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah Hahaahahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah
|
hihi :$
roep |
:'(
|
poes ?
|
pies HAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHHHHHHH HHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
Citaat:
|
step
|
nouja, dit woord was ook maar om erin te komen :+ een langer woord lijkt mij ook wel leuker |
doen we een langer woord
|
oke: woord
roode |
doorn
|
ronde
|
deren (als in: het deert niet)
Citaat:
|
keren
|
zeker
|
reeks
|
koers
(ik ging streek typen :z) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.