![]() |
Ik wil geen verkering
Ik heb een soort probleem..
Ik ben eGt zo vlieft op een jonge, en hij ook op mij [zegt ie!] Hij heeft al een paar keer gvraagd wat ik zou zegge als hij me vroeg. En ik heb al een paar x nee gzegd. Maar ik weet dus niet goed of ik met m wil.. Hij is wel anders dan ik [1 jaar ouder, heeft al gzoend, ik niet, is een soort skater gothic, ik ben gwoon saai ;) ] . Maar dat vin ik juist zo leuk aan hem. Maar ik zie hem niet vaak op sGool hij zit in een andere klas, heeft andere vrienden.. Op sGool peste we elkaar [als we elkaar zien] zo een beetJ, maar op msn kunne we wel serieus prate. Dan doet ie eGt spr lief. Ik sms hem vaak, maar soms smst ie niet trug of doet ie heel kortaf.. Daar word ik best oncker van, want nu ben ik bang dat ik hem leuker vint dan hij mij.. Hoe moet ik daar nou 8er kome?! Dus ben ik ook bang dat als ik zeg dat ik wel met m wil.. Hij het latr uitmaakt omdat ie me tOg niet zo leuk vint ofzo .. |
Ik denk dat je nog jong bent. Wat je doet maakt niet zoveel uit. De kans is zeer klein dat jullie later nog bij elkaar zullen zijn.
|
Hoe oud ben je? 12? oncker? sGool? eGt?
Maak je niet zo druk, als hij jou leuk vind vraagt ie je vanzelf. Proberen kan nooit kwaad. |
Citaat:
maar waarom pesten jullie elkaar op school? omdat jullie elkaar zo leuk vinden of omdat jullie niet weten wat je met elkaar aanmoet? Ik denk niet dat je er al klaar voor ben. Maar je weet, als je niet wil, dan doe je het niet.;) |
:D Bdankt voor de adviezen [of hoe J t ook wil noeme ;)]
En ik ben 12 ja.. Maarre in ieder Gval tis opGlost zeg maar [en nee ik heb nu niet met m ofzO, maar K ben wel blij :D] |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.