![]() |
Wanneer ben je voor het laatst naar het theater geweest?
Welke voorstelling, waar, en hoe was het?
Mijn laatste voorstelling was van de Blue Man Group in de Theaterfabriek in Amsterdam. Was echt weer heel gaaf, alleen een beetje jammer dat het echt exact dezelfde voorstelling was als in Londen, dus sommige dingen waren (voor mij) heel voorspelbaar. |
zaterdag, ergens in Leiden naar Festen
was erg leuk, en we kregen wijn en feesthoedjes. |
Arie en sylvester, jochem meijer en najib amhali, vorig seizoen. Dit seizoen te laat met kaarten bestellen. :no:
|
oh ja, en jan jaap van der wal. Maar dat tel ik niet eens mee, wat was dat slecht :no:
|
Mijn laatste voorstelling was Het Leven een Droom in het NTG (Gent). Ik vond het heel goed, kreeg het er warm en koud van. Sommige stukken maakten me vrolijk, andere waren pijnlijk. Chaos en rust.
En fantastische acteurs! (Wim Opbrouck, Frank Focketyn...) |
Wij gaan misschien naar Cats. :love: Iemand ooit geweest en was het leuk?
|
begin december theatertour racoon in het Nieuwe luxor...telt dat ook?
|
zwieketoboebo vorig jaar een keer. was erg leuk! sallands dialect.. lekkere droogkloterige humor.
|
Citaat:
@wouter: was dat de versie met piet römer enzo? daar ben ik euhh een jaar geleden ofzo (als het niet langer is) heen geweest, echt leuk 8-) maar festen sowieso :thumbsup: |
Citaat:
Mijn moeder is naar Belle & The beast geweest met Carlo Boshard en Chantal Jansen. Het moest zo mooi zijn geweest en mijn moeder wilt ook een keer samen met mij een musical kijken: Cats. :) |
Citaat:
|
Klopt racoon is heel leuk bij een concert, dan kunnen ze echt iedereen gek maken :+
En mijn laatste voorstelling is alweer een paar maanden terug. Was Bloedlink van Sjaak Bral, ik vond het wel een hele goede show! Zaten wel wat bekende grapjes in, maar toch leuk! |
Citaat:
wel gaaf, in plaats van dat je toeschouwer was, was je te gast bij het diner, en moest je ook mee proosten en zingen en eten |
4 april sara kroos :P
|
De laatste keer die ik me echt duidelijk kan herinneren was de Lion King. Maar daarna ook nog wel muziekdingen, was alleen niet zo boeiend.
|
uhmm
28 oktober Guido Weijers was dat :) en verder dit seizoen nog naar Klaas van der Eerden geweest. Marc-Marie Huijbreghts en Mark van de Veerdonk komen er nog aan :) |
Pablo Fransisco ... ergens in september
|
Citaat:
|
daarom ga je daar ook heen lijt me
|
Dus als je naar een concert gaat van een band, ga je stil staan en alleen maar luisteren? :p
leuk |
Citaat:
|
eh ik heb geen idee:D theater is echt weer lang geleden...
|
Citaat:
|
euh.. lang geleden:P
ben nog wel naar circus geweest:) is dat ook theater?;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.