Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Kunst (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wanneer ben je voor het laatst naar het theater geweest? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60744)

AMF 22 December 2006 12:27

Wanneer ben je voor het laatst naar het theater geweest?

Welke voorstelling, waar, en hoe was het?

Mijn laatste voorstelling was van de Blue Man Group in de Theaterfabriek in Amsterdam. Was echt weer heel gaaf, alleen een beetje jammer dat het echt exact dezelfde voorstelling was als in Londen, dus sommige dingen waren (voor mij) heel voorspelbaar.

Ancalagon 22 December 2006 14:32

zaterdag, ergens in Leiden naar Festen

was erg leuk, en we kregen wijn en feesthoedjes.

3rd boetah 22 December 2006 17:01

Arie en sylvester, jochem meijer en najib amhali, vorig seizoen. Dit seizoen te laat met kaarten bestellen. :no:

3rd boetah 22 December 2006 17:01

oh ja, en jan jaap van der wal. Maar dat tel ik niet eens mee, wat was dat slecht :no:

bootje 22 December 2006 18:28

Mijn laatste voorstelling was Het Leven een Droom in het NTG (Gent). Ik vond het heel goed, kreeg het er warm en koud van. Sommige stukken maakten me vrolijk, andere waren pijnlijk. Chaos en rust.
En fantastische acteurs! (Wim Opbrouck, Frank Focketyn...)

Dunja 22 December 2006 19:34

Wij gaan misschien naar Cats. :love: Iemand ooit geweest en was het leuk?

Sanne 22 December 2006 22:28

begin december theatertour racoon in het Nieuwe luxor...telt dat ook?

ash-hôôle 23 December 2006 15:28

zwieketoboebo vorig jaar een keer. was erg leuk! sallands dialect.. lekkere droogkloterige humor.

AMF 24 December 2006 00:47

Citaat:

Origineel gepost door Sanne (Bericht 1280840)
begin december theatertour racoon in het Nieuwe luxor...telt dat ook?

noouuu vooruit ;) een vriendin van mij was vorige week geweest, zei dat het wel mooi was, maar vrij oud & niet zo levendig publiek

@wouter: was dat de versie met piet römer enzo? daar ben ik euhh een jaar geleden ofzo (als het niet langer is) heen geweest, echt leuk 8-) maar festen sowieso :thumbsup:

Babydress 24 December 2006 17:18

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1280758)

Idem voor mij.

Mijn moeder is naar Belle & The beast geweest met Carlo Boshard en Chantal Jansen.
Het moest zo mooi zijn geweest en mijn moeder wilt ook een keer samen met mij een musical kijken: Cats. :)

bruggi 24 December 2006 17:39

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1281087)
noouuu vooruit ;) een vriendin van mij was vorige week geweest, zei dat het wel mooi was, maar vrij oud & niet zo levendig publiek

Ik ben ook een paar weken geleden naar Racoon geweest (in het theater waar ik eerst werkte), vond het heel erg goed en leuk, maar het publiek was erg saai en bleef dus ook zitten... Zo'n bandje als Racoon komt echt beter tot z'n recht op een festival ofzo, of in een zaal waar t echt een beetje een party kan worden. Wil ze wel graag nog es zien spelen!

DarkAngel 24 December 2006 18:13

Klopt racoon is heel leuk bij een concert, dan kunnen ze echt iedereen gek maken :+

En mijn laatste voorstelling is alweer een paar maanden terug. Was Bloedlink van Sjaak Bral, ik vond het wel een hele goede show! Zaten wel wat bekende grapjes in, maar toch leuk!

Ancalagon 25 December 2006 12:11

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1281087)

@wouter: was dat de versie met piet römer enzo? daar ben ik euhh een jaar geleden ofzo (als het niet langer is) heen geweest, echt leuk 8-) maar festen sowieso :thumbsup:

ha nee was een amateurgezelschap
wel gaaf, in plaats van dat je toeschouwer was, was je te gast bij het diner, en moest je ook mee proosten en zingen en eten

Iessie 26 December 2006 12:27

4 april sara kroos :P

Piraatje 27 December 2006 13:34

De laatste keer die ik me echt duidelijk kan herinneren was de Lion King. Maar daarna ook nog wel muziekdingen, was alleen niet zo boeiend.

Atjeuh 27 December 2006 14:02

uhmm
28 oktober Guido Weijers was dat :)
en verder dit seizoen nog naar Klaas van der Eerden geweest.

Marc-Marie Huijbreghts en Mark van de Veerdonk komen er nog aan :)

Alpha 28 December 2006 12:43

Pablo Fransisco ... ergens in september

Sanne 28 December 2006 13:21

Citaat:

Origineel gepost door bruggi (Bericht 1281176)
Ik ben ook een paar weken geleden naar Racoon geweest (in het theater waar ik eerst werkte), vond het heel erg goed en leuk, maar het publiek was erg saai en bleef dus ook zitten... Zo'n bandje als Racoon komt echt beter tot z'n recht op een festival ofzo, of in een zaal waar t echt een beetje een party kan worden. Wil ze wel graag nog es zien spelen!

ja iedereen zat vooral stil te luisteren. ik zie ze ook liever ergens waar ik lekker mee kan blehren en springen

sjorsje-v 28 December 2006 23:07

daarom ga je daar ook heen lijt me

Atjeuh 29 December 2006 08:28

Dus als je naar een concert gaat van een band, ga je stil staan en alleen maar luisteren? :p

leuk

Sanne 29 December 2006 11:03

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1282361)
Dus als je naar een concert gaat van een band, ga je stil staan en alleen maar luisteren? :p

leuk

het was een theatherconcert he...dat is een beetje anders

dext0r 30 December 2006 12:28

eh ik heb geen idee:D theater is echt weer lang geleden...

Atjeuh 30 December 2006 15:12

Citaat:

Origineel gepost door Sanne (Bericht 1282368)
het was een theatherconcert he...dat is een beetje anders

ja maar ik reageer op de post van sjorsje-v :p

TwenteGirl65 30 December 2006 17:51

euh.. lang geleden:P
ben nog wel naar circus geweest:) is dat ook theater?;)

sjenny 007 31 December 2006 14:46

Citaat:

Origineel gepost door Atjeuh (Bericht 1282361)

leuk

ik bedoelde juist niet stil staan

Anin 5 January 2007 23:42

Citaat:

Origineel gepost door Dunja (Bericht 1280758)

Ik ga zondag :love:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.