![]() |
Saddam gaat dood.
Wedden?
Nou allemaal tegelijk BOOOOOH roepen. :'( |
die vent wordt toch opgehangen??
Vind t wel zonde eigenlijk:P Hij heeft zooo veel mensen verschrikkelijke dingen aangedaan.. en dan is ie zo weg zonder dat ie er lang wat van merkt:+ In de trein woensdag was er ook een discussie over.. men was het er uit eindelijk mee eens dat ie opgesloten moest worden, levenslang.. en dat er elke dag een stukje van z'n vinger af moest worden gesneden.. en als z'n vingers op waren met zn tenen beginnen enz.:p Het kan misschien ook wel op andere manieren maar na alles wat ie heeft gedaan vind k wel dat ie er ook echt onder mag lijden |
Ze hadden hem beter kunnen laten zitten
|
stop hem levenslangs in een glazen huis ergens op een markt zonder eten en een microfoon;)
|
Wat zou ie dan anders met een microfoon moeten? :?
Maar ja, van mij mag ie dood. Maar na al die 24 afleveringen zal het mij niks verbazen als een stand-in zijn straf over neemt, en saddam wordt gered door zijn maatjes en een metamorfose ondergaat en de rest van zijn leven op een mooi eilandje gaat zitten. En als de verkeerde mensen weer aan de macht komen in Irak, komt ie vast wel weer terug. Let maar op. :* |
Nou hij is al dood he, vanochtend om 04.00 opgehangen geloof ik..
|
Citaat:
nja opgeknoopt |
Citaat:
Hier is ook nog de mogelijkheid om een paar nieuwsuitzendingen te bekijken. Nou, zeg 't maar! |
doodstraf ish niet goed.
|
ja ff topic titel changen :7
|
ja veranderen naar: doodstraf is niet good, saddam is de real-life david gale!
|
Ik vind dat je niet kunt ontkennen wat voor vreselijke dingen Saddam heeft gedaan. Misschien is het wel beter zo.
|
misschien?
ik wil het filmpje wel zien dat ie echt hangt, nog niet gevonden namelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon levenslang rondjes laten lopen in de woestijn
|
en terecht
|
Dit brengt ons natuurlijk weer bij de eindeloze discussie: voor of tegen de doodstraf.
Ik kan me wel aansluiten bij PFP. Misschien een beetje aan de wrede kant, maar als ze hem in een Irakese gevangenis levenslang gegeven, dan was hij hoe dan ook erger gestrafd geweest voor zijn daden. Er bestond wel een kans dat dat hij dan een paar handlangers kon ronselen die hem zouden helpen ontsnappen. Plus, 't is zoals ik in het nieuws heb gehoord: nu weten we de rol van andere mensen en zelfs grootmachten/landen niet die hem al die jaren wel gesteund hebben. Anders hadden ze misschien nog wel iets van informatie (al dan niet juiste) kunnen ontfutselen. Citaat:
|
Citaat:
Waar je ziet dat ie door het valluik gaat heb ik nog niet gezien, en hoef ik ook niet te zien. |
neej ik ook niet
|
neej idd
|
al heeft hij het wel verdient hoe ik het nog niet te zien
|
Citaat:
|
hij komt wel weer terug net als ludo
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ludo heeft bowien gekilled
|
Ze hadden hem eerst weleens middeleeuws mogen martelen. Pijnbank, galgenrad etc
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.