froukje |
13 January 2007 19:23 |
ook nieuw
hallo allemaal:wave:
ja ik ben ook nieuw.. hoe ik hier kom? nou gewoon ik moets oppeens een boekverslag en een PO op 1 dag inleveren en ik had weer es fantastisch geplant ahum... O-) dus zo doende:P
nou ik ben froukje ik ben 14 jaar (over 8 nachtjes 15!!!!8) )
ik woon in nijkerk, zit in 3Havo in a'foort op school. kben lang blond en eigenlijk altijd vrolijk, heb de neiging af en toe een domme opmerking te maken maar dat heb je soms met blonde vrouwen:p ik speel gitaar en hou van zingen, ik zit ook op een soort van uhh hoe zeg je dat? gospel koor.. (we gaan in oktober naar noord ierland YEUH*) ) verder rijd ik paard, loop ik soms hard maar ik ben niet zo disiplinair dus ik hou het nooit langer dan 3 week vol gheheh.. in me vrije tijd luister ik muziek (of maak het) en ga ik naar vrienden toe, of ga bij me broer zitten luisteren naar z'n nieuwe beats (hij rapt vandaar;) ) emh.. verder? ik ben de jongste van een groot gezin (5 kinderen) en zo ben tante, van een meisje van 4 en een jongentje van 2 en word van de zomer opnieuw tante.. :') *) :thumbsup: echt leuk! oohja ik hou ook heel veel van zeilen! doe ik zodra het kan heel veel. ik ga van de zomer met een vriendin op zeilkamp zodat we daarna alleen weg mogen met onze zeilboot..:) verder.. ik ben christelijk en ja ik ga ook elke zondag naarde kerk haha is heel gezellig hoor want de meesten van mijn vrienden zijn het ook. nou volgens mij heb ik nu al het record lang verhaal lullen verbroken dus beter ff me mond ehh toetsen bord houwe.. (ja sorry das dus mijn slechte eigenschap: ik praat te veel) nou doeii spreek jullie vast wel een keer kusjes en liefs
froukje:love:
|