![]() |
wat heb jij voor ringtonee
ik heb Don Diablo ft. The Beatkidz - Blow Your Speakers.mp3
|
tril tril tril geyl geyl geyl etc gay enzo jeeeeeeej
|
sms sexy fucking black bitch naar 4455
|
'Ik ben de telefoon, er is iemand aan de lijn. Ik ben de telefoon, he wie zou dat zijn' :')
|
chelsea dagger van the fratellis
|
Black Fööss-Polterovend in der Elsastrasse
|
Citaat:
ik heb nu Blur - song2 maar die klinkt eigelijk voor geen meter. Daarvoor had ik "scatman john" :+ |
Boes boes:+
|
Dat 24 ringtone ding:z
|
jack johnson - sitting waiting wishing
|
Tril
|
jawat - koppensnellers
|
old phone :z
|
Pff voel me echt onhip met een gewone standaard ringtone. Maar hij staat meestal op stil, voel me enorm vervelend als mn telefoon keihard afgaat in het openbaar.
|
sorry al die mensen met speciale beltonen zijn echt trieste losers
|
Citaat:
|
ja maar dan twee tonen hoger
|
Citaat:
|
Citaat:
juist. en dus trilt de mijne ook altijd. Vind al die speciale beltonen ook redelijk debiel. Maar soit, als men daar geld aan uit wilt geven. |
Citaat:
|
Citaat:
@tyskie, ik zet ze gewoon via bluetooth van mn computer of van iemand anders' telefoon op mijn eigen, ga er ook echt niet voor dokken in het openbaar staat mijne ook op stil, maar als ik thuis ben en mn ringtone gaat af word ik blij :+ |
Citaat:
|
Welke ik wel vet vind trouwens is de tring van zo'n oude vastetelefoon. Dus echt zo triiingg weetjewel :P
|
altijd tril, behalve als ik slaap ('s avonds staat mn tel dan uit, maar soms slaap ik overdag wel eens omdat ik moe bent) dan the first rebirth (of Ovide & z'n vriendjes voor mn moeder :))
|
Citaat:
|
Wellfare - Gigi d'Agostino
|
inspector gadget :+
|
Ik krijg ze van anderen..
Ik heb ook bluetooth maar waarom krijg ik ze niet op mijn telefoon gezet:'( Overzetten lukt wel.. Maar bestanden naar de pc verzenden behalve foto's niet:( |
Heb de trilfunctie aanstaan, al wil ik er nog wel 'ns een ringtone opzetten van een luchtalarm.
|
Ik gewoon mp3-liedjes over via usb, dus het kost me geen drol.
|
Ja, ik Bluetooth ze gewoon via mn pc of andere telefoon oid.
Die Jamba funnysounds dingen enzo zijn pas triest vooral was je er voor dokt |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.