![]() |
Hoerenweer!!
Zo shit, geloof mij, met dit weer is het helemaal niet meer leuk om 3min van het strand te wonen, de wind is hier niet normaal!:x
Hele drama's overal.. Het dak van het fietsenrekhok was er voor een gedeelte afgewaaid waardoor een meisje bewusteloos viel, ambulance erbij, brandweer erbij & politie erbij. Daarna werden we, net als andere mon3aan-scholen, naar huis gestuurd, door het weer-alarm.. |
zijn er nog walvissen en haaien aangespoeld?
|
en ik woon aan de andere kant van het land, hier vliegen de dakpannen,takken en alles wat los is rond.
Hier hebben alle scholen ook stormvrij gekregen, na half 1 was iedereen vrij. |
|
Citaat:
topic ging eerst ergens anders over dus. Edit: oh nee toch niet! |
Kreeg bijna een dakplaat op m'n knar, dus schuilen bij een gebouw voor de ergste wind is ook niet alles...
|
hoe moet je nu ooit een oorlog winnen met dit volk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja inderdaad wat een overdreven gedoe en als je echt van mening bent dat hier een wereldramp aan de gang is, kijk dan nog eens de beelden terug van de tsunami dan praten we daarna wel weer verder.
|
het is vanille ijs met stroop weer
|
nederland kan niks hebben, beetje sneeuw beetje zon beetje regen beetje wind en heel nederland staat op zn kop
|
pak gewoon een vuilniszak en ga over straat rennen
|
Citaat:
:notgood: Maarja ik heb toch meewind ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je nagaan, en als er geen sneeuw valt en het blijft +1 of meer graad staat ook het hele land op ze kop! ;) anyway, het is wel allemaal erg enzo. Er vallen dooien, huizen gaan naar de knoppen, bomen vallen om, dieren gaan dood. Mensen moeten binnen blijven. Heel het openbaar vervoer naar de mallemoer, das nieuws. Natuurlijk... Maar laten we reeël zijn, misschien ben ik nu een beetje ouderwets, maar we zijn allemaal tussen de 14 en 30 jaar. Wij zitten te zeuren dat wij wel naar school moeten en de rest niet, dat we tegen de regen in moeten fietsen etc.etc. Voor ouderen die zelfstandig naar het winkelcentrum moeten lopen, gehandicapten die zelfstandig naar de slager moeten e.a in die situaties, voor hun is het echt vervelend... Wij moeten niet zeuren... |
Citaat:
|
Welkom in de wereld, waar het andere kant gebeurd het me niks kan schelen maar zodra mijn landgenoten (want dat zijn jullie) dood gaan kan ik me inderdaad wel zorgen gaan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nu al wel weer een beetje afgezwakt
|
Citaat:
|
Citaat:
door nog eens 35000 mensen te vragen aan Amerika :yes: |
Citaat:
|
neuh hoe minder amerikanen er zijn hoe beter
kut volk :Z |
Citaat:
|
ik citeerde de verkeerde :$
zie het zelf nu pas ;) |
zeau
aangepast en excuus :yes: |
Citaat:
|
Nog geen hoer gezien :[
|
Citaat:
|
ik wou een opmerking maken over een moeder, zou wel heel erg makkelijk zijn geweest ;)
|
jullie zeggen dat het niet erg is, maar de storm van gisteren (vind het vandaag geen storm meer) was wel degelijk erg. Het was niet alleen in nederland, hier zijn er 6 of 7 doden gevallen, en er is een stal ingezakt waardoor er ook een paard is overleden. Maar in Duitsland zijn er zelfs 11 doden gevallen en daar schijnt het nog steeds zo erg als gisteren te zijn.
DUs erg is het wel degelijk. Sommige overdrijven misschien. Maar dat maakt de zaak er niet minder erg op. |
@MEave
ja maar who gives a fuck these days? |
Insanity, kun je op die manier niet alles zo relativeren?
|
Citaat:
|
dus als jouw [weet ik veel] hond onder een ingezakte schuur terrecht zou komen zou je dat niet erg vinden?
Trouwens, in Engeland zin er al meer dan 12 mensen dood en in Duitsland al 15. |
ach dooien vallen elke dag en dat doet mij niks. mijn ipod werkt tenminste nog.
|
Citaat:
zoals ik al zei, het is allemaal erg, of ja.. het lijkt erg omdat het praktisch nooit voorkomt. Maar wij, jonge veulens, moeten gewoon niet zeuren. <---punt! |
Citaat:
Maar da's niet zo'n probleem want je loopt gewoon dezelfde weg terug, maar ik denk dat door de regen mijn ov'tje gewoon met de stroom mee, alléjoepp, de put in! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens we kunnen natuurlijk beter nog een topic openen over die Sally uit de Bold&Beautifull [ofzo.] dat is natuurlijk véél erger. :')
|
Citaat:
:{ :O ban? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb er weinig van gemerkt. Alleen dat we het zwembad niet in mochten omdat het glazendak het misschien wel kon begeven? Stelletje atsers daar, ik wou gewoon zwemmen 8|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.