![]() |
Janken om een jongen.
Ik heb dus een vriendje. Ik ken hem via iemand anders. Ik heb hem dus nog nooit gezien. [ wel via wembcam]. Maar hij mag alleen in de weekenden op de pc. Hij wilt in de vakantie naar me toe komen. Ik vind dat allemaal wel goed. We hadden gisteren [ zaterdag] de webcam aan. & ik moest om 12 uur gaan , ik moest slapen want moest volgende dag vroeg op. En toen begon ik te huilen , gewoon omdat ik hem niet kon missen. Even later begon hij ook , het was zo erg. Ik was niet degene die het ergste aan het janken was , dat was hij. En toen ik zij dat ik moest gaan , begon hij nog erger te janken.
Veel mensen zeggen dat msn/internet verkering niet werkt en dat het zielig is. Het is helemaal niet zielig , je gaat elkaar toch ontmoeten. En als je maar van elkaar houd dan is er niks mis mee. |
Citaat:
|
en dit zeg je omdat ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die slijmt op msn? Ik kan me er gewoon NIET in verplaatsen en om heel eerlijk te zijn vind ik het behoorlijk triest ja. Naja, opzich is huilen om een jongen niet erg, maar wel als je hem alleen maar van z'n goede en zachte kant kent. Komop zeg :+ |
Citaat:
|
hehehe, dit is echt de tering triest zeg. Ga je dan ook met je computer knuffelen omdat je hem mist? En doen jullie ook aan cybersex? :')
|
Okay... Nogal een rare topic.
Meisjes horen niet te vallen op jongens die janken... -__- Een man mag pas janken als hij en het meisje/de vrouw al een goede relatie hebben. Niet dat ik dat zou doen... Denk ik. |
mannen kunnen best janken hoor is niks raars aan
|
Citaat:
|
Wat is er nu weer mis met inet relaties :)
z kan leuk worden hoor :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga naar je shoshana :d |
Citaat:
|
nah ;), vond het gewoon leuk om shoshana te typen :D
|
Zeker?
|
Triest... Mannen die regelmatig janken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe ik ook wel eens. |
Citaat:
Ik geloof niet dat de meeste mannen regelmatig echt janken. Dat doen ze alleen voor aandacht van de vrouwen. En eerlijk als ik ben, is dat niet iets wat ik kan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat mannen best mogen janken,
waarom vrouwen wel en mannen niet? als het maar niet alleen maar om aandacht gaat, daar heb ik echt een hekel aan... maarjah voor de rest is er niks mis mee, (vind ik) als je moet huilen dan kan je daar toch niks aan doen? of zie ik dat fout.. naja doeidoei |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen flauw idee... Misschien is het wel allemaal bullshit met geen greintje waarheid. Het lijkt allemaal logisch, als ik m'n ervaringen en observaties aan elkaar knoop. En echt veel ervaring met meisjes heb ik niet. Verder dan een paar dates ben ik niet gekomen.
|
Citaat:
Ontopic: relatie met iemand die je op internet hebt leren kennen, kan heel goed :p |
haha:( wat een onzin
|
Citaat:
|
Dat hoeft niet, je hoeft geen open boek te zijn om iemand tegen te komen, ook minder spraakzame mensen vinden zo wel iemand. Misschien vind je wel iemand waarbij je helemaal niet meer nadnekt wat je zegt en zomaar vanalles gaat uiflappen
|
Ik heb moeite met alles dat jankt. Heb geen flauw idee waar ik dan kijken moet. Met jonegns en mannen is dat nog 10 keer erger.
|
ik vind dat die jongen zeer lief moet zijn
maar een heb ng nooit een jongen zien wenen voor iemand die van msn gaat en relatie's up msn kunne is mij ook bijna gelukt :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.