Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Janken om een jongen. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61004)

xmeisjee 21 January 2007 08:19

Janken om een jongen.

Ik heb dus een vriendje. Ik ken hem via iemand anders. Ik heb hem dus nog nooit gezien. [ wel via wembcam]. Maar hij mag alleen in de weekenden op de pc. Hij wilt in de vakantie naar me toe komen. Ik vind dat allemaal wel goed. We hadden gisteren [ zaterdag] de webcam aan. & ik moest om 12 uur gaan , ik moest slapen want moest volgende dag vroeg op. En toen begon ik te huilen , gewoon omdat ik hem niet kon missen. Even later begon hij ook , het was zo erg. Ik was niet degene die het ergste aan het janken was , dat was hij. En toen ik zij dat ik moest gaan , begon hij nog erger te janken.

Veel mensen zeggen dat msn/internet verkering niet werkt en dat het zielig is. Het is helemaal niet zielig , je gaat elkaar toch ontmoeten. En als je maar van elkaar houd dan is er niks mis mee.

don-frank 21 January 2007 10:28

Citaat:

Origineel gepost door xmeisjee (Bericht 1289937)
Ik heb dus een vriendje. Ik ken hem via iemand anders. Ik heb hem dus nog nooit gezien. [ wel via wembcam]. Maar hij mag alleen in de weekenden op de pc. Hij wilt in de vakantie naar me toe komen. Ik vind dat allemaal wel goed. We hadden gisteren [ zaterdag] de webcam aan. & ik moest om 12 uur gaan , ik moest slapen want moest volgende dag vroeg op. En toen begon ik te huilen , gewoon omdat ik hem niet kon missen. Even later begon hij ook , het was zo erg. Ik was niet degene die het ergste aan het janken was , dat was hij. En toen ik zij dat ik moest gaan , begon hij nog erger te janken.

Veel mensen zeggen dat msn/internet verkering niet werkt en dat het zielig is. Het is helemaal niet zielig , je gaat elkaar toch ontmoeten. En als je maar van elkaar houd dan is er niks mis mee.

ja meer dan 60% in nederland hebben elkaar ontmoet via sites datesites chatrooms enz...

sjorsje-v 21 January 2007 16:03

en dit zeg je omdat ??

Chrizlybeer 21 January 2007 16:44

Citaat:

Origineel gepost door don-frank (Bericht 1289943)
ja meer dan 60% in nederland hebben elkaar ontmoet via sites datesites chatrooms enz...

Dat geloof ik niet

Baksteen 21 January 2007 20:11

Citaat:

Origineel gepost door xmeisjee (Bericht 1289937)

Hahaha, 't is maar goed dat ik zulke 'relaties' maar niet serieus neem want ik heb er zo'n 6 via msn. :D

don-frank 21 January 2007 20:14

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1290033)
Dat geloof ik niet

mij een zorg...|:( |:(

Babydress 21 January 2007 20:21

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1289951)
vind et maar apart

Ja ik ook hoor!

Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die slijmt op msn?
Ik kan me er gewoon NIET in verplaatsen en om heel eerlijk te zijn vind ik het behoorlijk triest ja.

Naja, opzich is huilen om een jongen niet erg, maar wel als je hem alleen maar van z'n goede en zachte kant kent.
Komop zeg :+

Chrizlybeer 22 January 2007 09:26

Citaat:

Origineel gepost door don-frank (Bericht 1290072)
mij een zorg...|:( |:(

Ja je post onzin

3rd boetah 22 January 2007 10:42

hehehe, dit is echt de tering triest zeg. Ga je dan ook met je computer knuffelen omdat je hem mist? En doen jullie ook aan cybersex? :')

Nonexistinghero 22 January 2007 21:29

Okay... Nogal een rare topic.

Meisjes horen niet te vallen op jongens die janken... -__-
Een man mag pas janken als hij en het meisje/de vrouw al een goede relatie hebben.

Niet dat ik dat zou doen... Denk ik.

sjorsje-v 22 January 2007 21:31

mannen kunnen best janken hoor is niks raars aan

Chrizlybeer 22 January 2007 21:36

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1290367)
Meisjes horen niet te vallen op jongens die janken... -__-
Een man mag pas janken als hij en het meisje/de vrouw al een goede relatie hebben.

Wat een onzin

insanity 23 January 2007 09:36

Wat is er nu weer mis met inet relaties :)
z

kan leuk worden hoor :yes:

Sander 23 January 2007 09:42

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1290074)
Ja ik ook hoor!

Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die slijmt op msn?
Ik kan me er gewoon NIET in verplaatsen en om heel eerlijk te zijn vind ik het behoorlijk triest ja.

Naja, opzich is huilen om een jongen niet erg, maar wel als je hem alleen maar van z'n goede en zachte kant kent.
Komop zeg :+

En maar huilen als ik zeg dat ik van msn ga :+

Babydress 23 January 2007 09:50

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1290402)
En maar huilen als ik zeg dat ik van msn ga :+

:') sure

insanity 23 January 2007 09:51

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1290414)
:') sure

ik geloof hem bij mij doe je het ook :yes:

Babydress 23 January 2007 10:15

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1290416)
ik geloof hem bij mij doe je het ook :yes:

zo wat een trieste opmerking erwin

ga naar je shoshana :d

insanity 23 January 2007 10:18

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1290445)
zo wat een trieste opmerking erwin

ga naar je shoshana :d

gevoelige snaar? :*

Babydress 23 January 2007 10:18

nah ;), vond het gewoon leuk om shoshana te typen :D

insanity 23 January 2007 10:20

Zeker?

Nonexistinghero 23 January 2007 16:23

Triest... Mannen die regelmatig janken.

AMF 23 January 2007 16:45

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1290554)
Triest... Mannen die regelmatig janken.

waarom in godsnaam :D als je moet janken moet je janken toch

insanity 23 January 2007 17:02

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1290556)

Mee eens.
Doe ik ook wel eens.

Nonexistinghero 23 January 2007 17:49

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1290556)

Waarom denk je dat veel mannen janken de laatste tijd. Vrouwen houden van gevoelige mannen, en een (nep)huilende man maakt blijkbaar indruk. Voor je 't weet heeft hij al tientallen keren het bed met je gedeeld, ben je gedumpt en is hij alweer bezig met z'n volgende prooi.

Ik geloof niet dat de meeste mannen regelmatig echt janken. Dat doen ze alleen voor aandacht van de vrouwen. En eerlijk als ik ben, is dat niet iets wat ik kan doen.

Baksteen 23 January 2007 18:04

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1290567)
Waarom denk je dat veel mannen janken de laatste tijd. Vrouwen houden van gevoelige mannen, en een (nep)huilende man maakt blijkbaar indruk. Voor je 't weet heeft hij al tientallen keren het bed met je gedeeld, ben je gedumpt en is hij alweer bezig met z'n volgende prooi.

Ik geloof niet dat de meeste mannen regelmatig echt janken. Dat doen ze alleen voor aandacht van de vrouwen. En eerlijk als ik ben, is dat niet iets wat ik kan doen.

Moraalridder.

AMF 23 January 2007 18:15

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1290567)

Het feit alleen al dat je denkt dat vrouwen een snotterende kerel aantrekkelijk vinden :D

nirvanasoad 23 January 2007 21:32

ik vind dat mannen best mogen janken,
waarom vrouwen wel en mannen niet?
als het maar niet alleen maar om aandacht gaat, daar heb ik echt een hekel aan...
maarjah voor de rest is er niks mis mee, (vind ik)
als je moet huilen dan kan je daar toch niks aan doen?
of zie ik dat fout..

naja doeidoei

Nonexistinghero 23 January 2007 21:32

Citaat:

Origineel gepost door AMF (Bericht 1290574)
Het feit alleen al dat je denkt dat vrouwen een snotterende kerel aantrekkelijk vinden :D

De meeste vrouwen willen vaak niet wat ze 'openlijk' zeggen wat ze willen. Okay, voor mannen is dat vaak ook zo. Maar aangezien ik daar één van ben kan mij het niet schelen wat mannen willen in vrouwen.

Citaat:

Origineel gepost door Jeroen_tha_E (Bericht 1290569)
Moraalridder.

Zekers :)

AMF 23 January 2007 23:30

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1290625)
De meeste vrouwen willen vaak niet wat ze 'openlijk' zeggen wat ze willen. Okay, voor mannen is dat vaak ook zo. Maar aangezien ik daar één van ben kan mij het niet schelen wat mannen willen in vrouwen.

Je weet er wel veel van hè :thumbsup:

Nonexistinghero 24 January 2007 17:01

Geen flauw idee... Misschien is het wel allemaal bullshit met geen greintje waarheid. Het lijkt allemaal logisch, als ik m'n ervaringen en observaties aan elkaar knoop. En echt veel ervaring met meisjes heb ik niet. Verder dan een paar dates ben ik niet gekomen.

AmbyPur 25 January 2007 13:39

Citaat:

Origineel gepost door Nonexistinghero (Bericht 1291245)
Geen flauw idee... Misschien is het wel allemaal bullshit met geen greintje waarheid. Het lijkt allemaal logisch, als ik m'n ervaringen en observaties aan elkaar knoop. En echt veel ervaring met meisjes heb ik niet. Verder dan een paar dates ben ik niet gekomen.

Je moet gewoon ff een tijdje flink los gaan. Dan kom je er wel achter hoe vrouwen zijn 8)

Ontopic: relatie met iemand die je op internet hebt leren kennen, kan heel goed :p

BroodjeBeton 25 January 2007 16:25

haha:( wat een onzin

Nonexistinghero 25 January 2007 19:28

Citaat:

Origineel gepost door AmbyPur (Bericht 1291477)
Je moet gewoon ff een tijdje flink los gaan. Dan kom je er wel achter hoe vrouwen zijn 8)

Losgaan is niet iets wat in m'n karakter zit... Daar ben ik veel te nuchter voor. Ik ben momenteel bezig om spraakzamer en socialer te worden. Dat lukt al aardig... Maar 't gaat nog maanden of jaren duren.

starflame 28 January 2007 21:48

Dat hoeft niet, je hoeft geen open boek te zijn om iemand tegen te komen, ook minder spraakzame mensen vinden zo wel iemand. Misschien vind je wel iemand waarbij je helemaal niet meer nadnekt wat je zegt en zomaar vanalles gaat uiflappen

little girl 29 January 2007 18:53

Ik heb moeite met alles dat jankt. Heb geen flauw idee waar ik dan kijken moet. Met jonegns en mannen is dat nog 10 keer erger.

kimberly13j 25 April 2007 19:10

ik vind dat die jongen zeer lief moet zijn
maar een heb ng nooit een jongen zien wenen voor iemand die van msn gaat
en relatie's up msn kunne
is mij ook bijna gelukt :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.