![]() |
Welke parfum's heb jij allemaal deel ..?
Heb jij elke dag iets verschillends op? Of heb jij 1 favoriete geur die je altijd draagt? Of draag je helemaal niets?
|
Ik ben dol op parfum's en ik draag eigenlijk elke dag een andere.
mijn collectie: Issey Miyake - L'Eau D'Issey Valentino - Absolu Cacharel - NOA Perle Dolce & Gabbana - Light Blue Lacoste - A Touch Of Pink Marc O'Polo Davidoff - Cool Water Hugo Boss - Deep Red |
Ik heb er 1 en ik heb 1 favoriet :+:
Cat Deluxe van Naomi Campbell, erg lekker luchtje |
ik heb er drie;
- Davidoff - cool water - Bogner - high speed - mexx - die donker blauwe... heeft die ook een naam? :+ Maar ik heb eigelijk alleen maar "Cool water" op. Die andere heb ik van mijn toenmalige vriendin gekregen en sinds dien nooit meer opgehad :+ |
Ik pak 's morgens wat water uit de wc pot, was daar mn gezicht mee en doe wat in mn haar en dan ruik ik de hele dag lekker !
|
mexx - icetouch
adidas - zo'n roze esprit - zo'n 1 met streepjes |
Ik heb er veel maar m'n favoriet op dit moment is Incanto Charms van Salvatore Ferragamo
|
Ik heb er ook veel maar heb net NOA gekregen dus die doe ik nou meestal op
|
ik heb nu vaak de roze of pure morning van marc o'polo op, en nog steeds vrij vaak amor amor, ice touch (mexx) en magic garden :)
|
owja jamiel die cat deluxe is HEERLIJK maar ik ben mijne al een tijdje kwijt :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn collectie, deze blijven het aller lekkerste
Dior - J'adore Armani - die rode :p Gucci - Rush Gucci - in zo'n vierkant flesje :+ Lacoste - A Touch Of Pink |
one van calvin klein, erg mannelijk luchtje
en iets van dolce en gabbana |
ik ben ook gek op parfum!
mijn favo's in de kast: dkny-be delicious & Cerutti 1881 verder in de kast: ralph lauren-hot mexx-diversity davidoff-cool water van gils-basic instinct(voor mannen, mannengeurtjes zijn zóveel lekkerder als vrouwengeurtje! :yes:) jil sander-sun chanel-no5 CK one Naomi Campbell-Exult |
oooeh ik hou van parfum:)
puma- ? puma- ? adiadas- floral dream naoimi campball- paradise passion |
Ik heb d'r maar 2 van mezelf en 2 doe ik samen met m'n moeder :z
Van mij: Lancôme - Hypnôse Mexx - iets in een raar flesje Van m'n ma en mij: D&G - Light blue en die ene van Nina Ricci ofzo :p |
Citaat:
Nog een Esprit ( Klein rood flesje) En nog een zwart flesje? Oja, en nog Light Blue van Dolce&Gabbana Ik ben niet zo goed in namen onthouden:z |
Ik heb meestal een of twee flesjes staan en die gebruik ik dan helemaal en dan koop ik weer een nieuw geurtje :9 Nu Light Blue van Dolce & Gabbana, daarvoor waren het Summer van Kenzo, Belong van Celine Dion en Burberry London :9
|
heb nu ook
Vera Wang - Princess geen idee of hij heer te koop is in Nederland. Maar hij ruikt echt fucking lekker zoet :9 |
Armani - grijs
Hugo Boss - Dark Blue Hugo Boss - Baldessarinni |
jette joop- een roze
hugo- deep red en een gucci 3 in een verpakking die gebruik ik nu het vaakst :) |
Citaat:
|
|
Dior - Homme
|
Tommy girl *mmmm*
Laura Ming shu noa |
pink hearts
puma en eentje van beckham voor vrouwen.. esprit |
* puma flowing
* mexx e geel kleurken :d * addidas: blauw * addidas: roos * esprit collection * givency sergio tatchini =>nie zo goe * en dan nog iets me rozekes op van in een bodyshop |
hmm lekkerste geurtjes..
naomi cambell burberry brit.. love bi en tjaa genoeg..:P :wave: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.