![]() |
onorgineel
ik heb een hekel aan mensen die als ze iemand uitschelden altijd terug grijpen naar zeer bekende scheldwoorden in zeer bekende volgorde zoals;
"vieze vuile tering slet ik wou dat je moeduhr..." ik heb iets uit het woordeboek gehaald en het klinkt wel grappig maar je kunt er niet iedereen voor uitschelden: "verachtelijk manikaal piranhaatje met het Oedipuscomplex" als je orgineler bent zet het hieronder PS Gelieve alle scheldwoorden ff tussen aanhalingstekens plaatsen dan weten we dat ge "t niet meent.O-) |
je moeder is een man
|
Leuk hoor schelden.
Op de middelbare school liep er eens zo'n stomme brugwup tegen me aan. Wat denk je dat ie zegt. " kun je niet uitkijken mongool " Dus ik zeg: " Heb je al weleens in de spiegel gekeken" Werd ie nog kwaad ook. |
Citaat:
ik vind je nu officieel heul triest, zoek eens een andere hobby? en forum? en dat staat niet tussem aanhalingstekens |
Lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind je leuk :*
helpt ook |
Citaat:
Ik ook van jou hoor :* |
"Je moeder is een loeder en ze snuift wit poeder"
|
Citaat:
|
En zeker niet met poeder :{
|
"zaaduier!"
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Wat ook bijzonder vervelend kan zijn voor iemand is die persoon vergelijken met iemand die hij/zij niet kent. En telkens als hij/zij iets vervelends doet hem of haar de naam van de persoon waarmee hij/zij vergeleken wordt, naar het hoofdslingeren. (Ik heb daar al vijanden mee gemaakt... :$) |
wie dan :{ :Z
|
Citaat:
|
je ruikt niet zo fris
(SANDER!!) |
"je meurt naar koffie"
(babydress!) |
mensen die origineel willen zijn met scheldwoorden --> :')
|
Citaat:
|
Wat is "orgineel"?
|
Citaat:
ijdeltuit :[ |
hoer
|
"Insanity"
|
Citaat:
"brabander" of iets erger "limburger" |
viezevuilehomosexueleboeretietvlieg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ sander; trol :d |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"tuthola" |
''ijsje''
|
"kleuter"
|
''bejaarde'' :{
|
"Nando lover"
|
Stinkdier
|
"rot hoer"
|
"maar ik bats wel met je moeder"
frox weet wel wat ik bedoel |
Klootviool!
|
Michael, wat is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.