![]() |
Laptop werkt niet zonder accu
Tis vage shit hoor... Maarrr de laatste tijd valt mn laptop uit zodra ik de stekker van de accu eruit haal. Ook gaat hij niet aan zonder dat de stekker erin zit...
Heel raar... Heeft iemand misschen een ideetje??? |
Citaat:
|
Wij hebben hetzelfde probleem met de onze.
Als hij nog geen half jaar oud is, valt het onder garantie toch? Eens bellen naar de winkel waar je hem gekocht hebt en anders binnendoen voor herstel. |
Citaat:
snap je het zelf nog ??? ik niet !!! je bedoelt iets anders,,, dan dat je zegt... |
Citaat:
v Citaat:
|
Citaat:
oké... Het apparaat doet het dus niet als ik de accu er niet in doe... Daar komt het op neer Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt gelijk denk ik maar 't kwartje valt bij mij nog niet. Je dacht, dat ik dacht, dat ik bedoelde dat mijn laptop zonder accu(dat batterijgeval dus) niet werkt. Toch? :Z |
:')
|
stekker van de accu dient hier te vervangen te worden door 'netsnoerstekker' en accu is gewoon de batterij die in de laptop zelf zit.
saduf zijn post komt het meest in de richting, maar ik denk niet dat je accu moe is. maar gewoon verrot. een accu die moe is binnen een half jaar lijkt me wel ernstig. |
Citaat:
netsnoer stekker? wat is dat precies... ik heb dit gewoon allemaal gekregen toen ik dit ding kocht, moet ik dan iets anders kopen? |
hahaha.. nee je hoeft niets te 'vervangen' (het woord vervangen sloeg op de TEKST hier in dit topic..je gebruikte namelijk termen door elkaar ).
ik zou gewoon ff voor garantie raadplegen .. thats it .. |
Citaat:
nee moet ik doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.