![]() |
anders smeer je ff wat tandpasta op een kapotte cd
cd zat vol met krassen en was onspeelbaar, dacht ik. maar ff wat tandpasta erop (en afspoelen natuurlijk) en nu speelt ie gewoon weer als nieuw:7 :D echt een wonder _0_
|
Grappig:D
Daar heb ik nog nooit van gehoord:p |
OMFG
:') Dat meen je :+ |
Zit toch een polijstmiddel is zoiets was het toch ?
|
Citaat:
nee grapje, zo doe ik dat ook altijd ja! Werkt perfect, alleen moet je geen paradontax gebruiken, die heeft een te grove korrel! (das geen grapje) En dan verneuk je je cd dus |
ja dat geloof ik best, daar zit ook zout in enzo. had gewoon witte tandpasta genomen, en het werkt echt :yes:
|
Citaat:
|
haha, nog nooit van gehoord :D wel stoer 8-)
|
Zijn er in dit warenonderzoek ook nog tandpasta's die nadrukkelijk aan te raden zijn? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest is het met die paradontax dus verneukt, dat moet je niet doen... EN voor rest maakt het niet uit, alleen sommige tandpasta is wat dikker als andere |
Omfg, koop gewoon een nieuwe cd ofzo stelletje jankerds
|
Citaat:
Of cd's die je gekregen heb en die je niet opnieuw kan downloaden en niet te koop zijn. Dan is dit, 5 minuten werk, gewoon handig |
Ik zou er geen moeite voor doen, gewoon gelijk rippen als je ze krijgt die handel. Heb je dat probleem nooit :)
|
Idd, gelijk rippen..
Maar wel originele cd'tjes kindjes, want als je zoveel moeite doet bij een copy-CD ben je gewoon skerr. |
Daarvoor bestaan toch hoesjes :s
|
Citaat:
maar in de auto willen cd's nog wel eens naar de klote gaan... Hoe? Snap je nooit... misschien ben ik niet van deze tijd, maar wat bedoelen jullie met Rippen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik wist trouwens niet eens dat dat kon, cd's opslaan op je pc :)) |
Nou als die cd kapot gaat, brand je gewoon een nieuwe :thumbsup:
|
Citaat:
Maar tandpasta is makkelijker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.