![]() |
Hi everybody
Helo :wave: ... Ik studeer nederlands en ik denk dat een goed oefening voor mij is om hier probeer te spreken... (Sorry for my mystakes! :p )
Also vrienden of mijn heb een nieuw website lanceren... over fuiven en clubs van Belgïe.. Er is ook een splinter new forum in nederlands.. Het is een uitnodiging to join us!! ---> =reclame= And tell us how you find it on flyerz.be ! your request enz... Alvaast bedankt!:thumbsup: See ya .. |
omg
|
welkom. maareh hoe komt het dat je niet goed bent in nederlands (of doe je alsof?)
|
Hi Blabla!!
Ik doe niet alsof.. Als je dat zegen dat betekend dat ik niet 'so bad' in nederland ben!! Cool! Ik woon in brussel en heb mijn studies in een franstallige school gedaan.. Nu voor mijn werk, ben ik verplicht om een betje tweetalige te zijn... :? Een volg ik nachtlessen, ik probeer de krant 'Metro' in vlaams te leren et kijk ik ook Vt4 :p .. Ik ben heel gemotiveerd!! ---> Betrefend de website: Hoe vond je die? Ps: Ik ben in de deel va persoon wie luister R&B muziek ook latino, italiaans en Greeks muziek . ;p Gtjs |
Welkom dan maar ;)
|
K snap dr geen klap van :{
naja welkom |
oh dus je bent opgegroeid met frans als taal en nu leer je nederlands? (goed dat er ook franse mensen zijn die nederlands leren. want wij zitten allemaal te zwoegen hier maar de meeste fransen zijn te lui om zelfs maar 1 andere taal te leren)
nouja succes ermee:) de site vond ik wel mooi (de layout) |
waarom praat je nou half (gebrekkig) engels terwijl frans je echte taal is en je nederlands leert.
Ben ik nou raar of snap ik het echt niet |
Citaat:
|
wees welkom belg!!!
|
welkom hopelijk lukt het een beetje met je nederlands studie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar welkom! |
Citaat:
Wat bracht je naar hier, Klementina? Welkom in elk geval :). |
oii :wave: :+
|
Citaat:
|
wat dom
|
nee jouw opmerkingen zijn fantastisch, doordacht, nuttig en intelligent :') :loser: :')
|
Citaat:
|
boeiend
|
Blijkbaar wel anders hoefde je niet weer een fantastische, doordachte, nuttige en intelligente reactie te plaatsen.
|
ik weet
|
Citaat:
|
Ik leerde slechts 3 maanden van het Nederlands, daarom spreek zo goed het geen Nederlands. :$
Maar als hun Duits spreekt, dan kan ik natuurlijk goed verstaan, omdat ik hier in Duitsland wil bestuderen. :z Maar in elk geval ken ik ook het Engels. :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.