Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   verlief op je leraar??? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61218)

Natascha 23 February 2007 19:56

verlief op je leraar???

eey

ik denk dat ik verliefd ben op mn leraar, ik snap wel dat dit nooit iets kan worden maar ik kan um gewoon nie uit mn kop zette:( hij is nu mijn mentor, ik zit nu in vwo 4 dus ik heb hem de komende 3 jaar nog:S heeft iemand een idee wat ik nu moet doen???

sjorsje-v 23 February 2007 19:57

ehm geen idee ik kan me niet voorstellen dat ik verlieft kan worden op een van mijn leraren ?? iel

Kooluh 23 February 2007 20:05

hmmm praat er is over met een contact persoon op school ik denk dat die er wel raad mee aan weten.

Babydress 23 February 2007 20:47

Ik denk dat je het beste de kindertelefoon kan bellen ofzo, dan kun je hun om hulp vragen.
Aan de andere kant is het altijd moeilijk om een jongen uit je hoofd te zetten, ga lekker uit met je vriendinnen en leef je uit!
Misschien een beetje afleiding, maar dat is vaak toch het beste.
- En om eerlijk te zijn vraag ik me af hoe je verliefd kunt worden op een leraar? :?

biffyclyro 23 February 2007 22:47

^ nou ja ik had ook 23-jarige leraren op school enzo..
in zulke gevallen kan ik het me zéér goed voorstellen..

Bambi 19 March 2007 18:15

ik weet niet hoe oud jij bent en je leraar is maar ookal zou jou leraar jou leuk vnden is het srafbaar wanneer hij jou zal kussen of wat dan ook dus zou hij er nooit aan toe mogen geven de eenigste hoop die je heb is als het een jonge docent is dat wanneer jij van school af gaat hem het verteld en kijk hoe hij er op reageer alleen dan heb je kans want anders kan hij zijn baan verliezen

BroodjeBeton 19 March 2007 18:28

Citaat:

Origineel gepost door Natascha (Bericht 1300150)
eey

ik denk dat ik verliefd ben op mn leraar, ik snap wel dat dit nooit iets kan worden maar ik kan um gewoon nie uit mn kop zette:( hij is nu mijn mentor, ik zit nu in vwo 4 dus ik heb hem de komende 3 jaar nog:S heeft iemand een idee wat ik nu moet doen???

zoek proffesionele hulp je hebt het nodig :kots:

Bobba 19 March 2007 19:54

Ik heb ook een keer een lerares van me geneukt.. Whats the problem?

insanity 20 March 2007 09:59

Ik geyl op mn directeur :$

starflame 30 March 2007 12:24

er zijn er genoeg die verliefd zijn op hun leerkracht of op verliefd geworden zijn, maar eens je uit die klas bent zie je hem waarschijnlijk amper nog en verdwijnt het gevoel vanzelf wel

Jamiel 30 March 2007 16:55

Sommige mensen - en vooral op die leeftijd - kunnen gecharmeerd raken van de functie die die man/vrouw uitoefent.
Klinkt misschien gek (een leraar Duh?!), maar het is echt zo :)

Gecharmeerd zijn van mensen is op die leeftijd nog een beetje verwarrend, omdat je bij die gevoelens dan aan verliefdheid denkt. Maar geloof me, later zul je merken aan jezelf dat verliefdheid echt anders is!

Als je straks van die school bent of je leert een jongen van je eigen leeftijd kennen, zal het ook wel verdwenen zijn.

koekje 30 March 2007 19:54

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1303907)
Ik geyl op mn directeur :$

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :d :d .....ooh sorry hoor.

^ROOSS^ 3 May 2007 18:44

verliefd op leraar!

Hey!
Ik heb het zelfde gehad, ik ben ook verliefd op mijn leraar
geweest en ik vond dat in het begin ook vervelend. ik zou het voor jezelf houden en er gewoon verliefd op blijven. ik heb het tegen niemand gezegt want 't gaat zo de hele school door en de docent zal dan anders tegen je doen.
Voor de andere menssen die het niet zullen begrijpen, kunnen jullie iemand uit je hoofd zetten waar je smoor verliefd op bent?*)

suc6 ermeE!:*

xx

Denathy 4 May 2007 10:17

Citaat:

Origineel gepost door ^ROOSS^ (Bericht 1309336)
[B]Voor de andere menssen die het niet zullen begrijpen, kunnen jullie iemand uit je hoofd zetten waar je smoor verliefd op bent

ja dat lukt wel!! Heb ik al meerdere malen moeten doen ;) dat is gewoon een kwestie van wilskracht.

Heb mezelf is een keer over een ex van me heen moeten zetten waar ik nog steeds smoor op was, heeft wel enige tijd geduurd maar uiteindelijk lukte dat. (was me eerste liefde)

Bij mijn 2e ex die maakte het uit om een heel lullige reden. Toen had ik zoeits stik maar! Jij bent mij toch ook niet waard!!

nog een vb. Ik was smoorverliefd op een klasgenote van mij, heb haar dit toen verteld. Heeft toen een paar dagen geduurd en toen had ik haar uit me kop.

Als jij al zegt dat je nooit van die gevoelens af komt ben je al verkeerd bezig ;). Verliefdheid gaat over wat bij mij altijd goed helpt is muziek opzetten keihard. Dan zeg ik gewoon tegen mezelf ze is het niet waard!! en zulke dingen. Dat helpt echt.

Als je iemand wil vergeten moet je sterk en hard zijn. Je vind wel wat beters die leraar is waarschijnlijk zo leuk toch niet ;). en bovendien hij is veelste oud voor jou.

Sterkte met hem uit je hoofd zetten meid, vaak is dit vrij moeilijk maar het lukt je wel!!

N3RD 4 May 2007 14:35

^^^
moet je vooral doen je muziek hardop zetten tot je tinnitus krijgt

Denathy 4 May 2007 22:46

Citaat:

Origineel gepost door N3RD (Bericht 1309449)
^^^
moet je vooral doen je muziek hardop zetten tot je tinnitus krijgt

teveel ps3 spelen is ook niet goed voor de hersenen... ieder zo zijn ding he

L0tj3 27 May 2007 20:40

Ik Ben verliefd op degene die maar westernles geeft(geld dat ook als leraar)?? Hij weet dat ik hem leuk vind en maakt er soms ook grapjes over heel gezellig allemaal:D
En hij had mij toegevoegd op msn..en we praten ook heel veel met elkaar en vertellen elkaaar ook van alles...
En we schelen 6 jaar..Ik weet niet wat ik moet doen??

Kan iemand me helpen

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.