![]() |
Jeuk
hoi,
vorige week ben ik in egypte op vakantie geweest, hier heb ik een meid leren kennen en zij is met mij naar huis gegaan. Hier heeft ze mij onveilig gepepen maar hebben wel veilig gevreeën. dit alles is vorige week zondag gebeurd, alleen gister en vandaag heb ik jeuk bij men balle en penis.. zijn deze verschijnsele wat laat voor een soa of moet ik me toch wel zorgen gaan maken? alvast bedankt |
het is tog gepijpt ?? niet gepepen ?? of heb ik het nou fout
|
gepepen :D:D:D
|
Citaat:
en daarnaast als ie iets vermoed, moet 'ie gewoon naar een dokter gaan. hoe kunnen wij nou weten of hij een soa heeft of niet |
Van onveilig pijpen/gepijpt worden kun je ook een soa krijgen, ik zou voor de zekerheid even naar de dokter gaan.
|
jup. (dit is al de derde in een week die ik aanraad ff naar de dokter te gaan:p )
|
Citaat:
Dr was eens een vrouwtje uit epen die had het voltooid deelwoord niet begrepen met een mond vol met zaad zei ze kortaad heb ik nou gepijpt of gepepen? :] :d :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
gatverdamme wat the hell is dat :P
|
reactie
Hallo,
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://jeuk.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes. |
ook hoi
|
Citaat:
|
als het jeukt moet je krabben!!!!
of naar de dokter gaan voor je openlicht!:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.