![]() |
Wat is niets?
Ik vraag me af wat er is, als er niets is.
Oké, niets dus, maar dat is moeilijk voor te stellen. Dan is er gewoon geen heelal. Geen ruimte. Als er geen heelal is, en geen ruimte, dan moet er toch IETS anders zijn? Ik kan het me niet voorstellen, jullie wel? |
Niemand kan zich niks/niets voorstellen volgens mij.
|
niets bestaat niet, want zodra je het erover hebt is het al iets.
klaarr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk even misschien in je eigen hersenpan
|
Citaat:
|
:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hulde! |
niets is wat ik nu op de pinpas heb staan!
|
Ligt aan de context :{ slotje
|
Niets is.
Citaat:
niets is niet geen enkele molecuul of iets dergelijks bv hij verdween in het niets je kunt nu ook stellen; hij verdween in het alles niet iets: voor de rest kan het dus alles zijn niets is een relatief begrip net als tijd: bv iemand vraagt of je misschien deze week met diegeen naar de film wilt; je zegt dat je geen tijd hebt, maar je hebt die week alle tijd voor andere dingen behalve voor hem/haar. en btw probeer is het tegenovergestelde van vanalles te bedenken wat is bijvoorbeeld het tegenovergestelde van een schoenendoos. alles is relatief en moet in bepaald verband gezien worden anders is de wereld veel te ingewikkeld voor de meeste breinen:loser: |
niks slotje; slotjes zijn voor watjes die niet tegen tegenspraak kunnen. Maar context is inderdaad van groot belang, al wordt vaak tesnel teveel aangenomen wat de context inhoud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
misschien kunnen we het hebben over de zinloosheid van jouw reacties op een genie
haha |
als er iemand niks moet zeggen over zinloze reacties ben jij het wel
|
o haha 8{
|
Citaat:
|
kap jij er dan mee zinloze reacties te geven?
of zullen we bullshit-bingo spelen? |
Dit gaat helemaal nergens meer over.
Het gaat om de context! :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.