Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Actrice en Banaan's vriendinnetje Yolanthe opgepakt (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61283)

Banaan 9 March 2007 19:25

Actrice en Banaan's vriendinnetje Yolanthe opgepakt

Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft donderdagavond een aantal uren vastgezeten op een Amsterdams politiebureau. Ze werd beticht van diefstal van een roddelblad, maar volgens de actrice uit het BNN-programma ONM berustte het hele verhaal op een misverstand. Ze zou simpelweg vergeten zijn het tijdschrift af te rekenen, meldde haar management vrijdag.

Volgens een woordvoerster deed Cabau van Kasbergen boodschappen in de supermarkt met ,,haar goede vriend'' Mark van Eeuwen (Goede Tijden, Slechte Tijden). Al babbelend kwamen ze aan bij de kassa en rekenden af. De actrice zou zijn vergeten dat ze nog een blad onder haar arm had.

------------------------

Because she's black goedverdoemme?

Bird Of Prey 9 March 2007 19:50

Tja, allochtoon hæ, dan roep je dit soort onheil over je af...

;)

chica 9 March 2007 20:23

Ja echt, wat een onzin:')

Er werd gezegd dat ze hem daarna gewoon betaalde, en zelfs meer gaf dan nodig. En nog moet ze mee naar het bureau.

Ik zou zeggen:

GA BOEVEN VANGEN!

Banaan 9 March 2007 22:44

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1302246)
GA BOEVEN VANGEN!

oneens.

JennyMindTricks 11 March 2007 12:51

Citaat:

Origineel gepost door Banaan (Bericht 1302233)
Soapactrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft donderdagavond een aantal uren vastgezeten op een Amsterdams politiebureau. Ze werd beticht van diefstal van een roddelblad, maar volgens de actrice uit het BNN-programma ONM berustte het hele verhaal op een misverstand. Ze zou simpelweg vergeten zijn het tijdschrift af te rekenen, meldde haar management vrijdag.

Volgens een woordvoerster deed Cabau van Kasbergen boodschappen in de supermarkt met ,,haar goede vriend'' Mark van Eeuwen (Goede Tijden, Slechte Tijden). Al babbelend kwamen ze aan bij de kassa en rekenden af. De actrice zou zijn vergeten dat ze nog een blad onder haar arm had.

------------------------

Because she's black goedverdoemme?

Ja, trieste shit. :loser: :')

Bird Of Prey 11 March 2007 16:52

Je bent wel een schuinsmarcheerder eerste klas hæ, dan is het weer Yolanthe, dan Maryam Hassouni, dan een rugbyspeler van 2 meter, dan weer Yolanthe en zo gaat het maar door met jou. :o

PFP 11 March 2007 17:17

criminelen moeten hard aangepakt worden

Prestige 11 March 2007 17:36

Als ze er niks aan zouden doen loopt Yolanthe de volgende keer gewoon met een televisie 'onder haar arm' de winkel uit en dan zeggen: Oooh hihi ik was het helemaal vergeten hihihi :$

Banaan 11 March 2007 18:19

wie kijk er sowieso onder de arm van MIJN vriendinnetje. ze is te mooi om te kijken of ze wel of niet iets betaald heeft. ik heb de dag ervoor 5 joints gerookt op het museumplein, waarom ben ik niet opgepakt? of bier drinkende mongolen op het CS?

neeeeee, yolanthe ziet er ook maar een HEEL klein beetje allochtoons uit en wordt meteen opgepakt. DISCRIMINAZI!!!!

PFP 11 March 2007 18:53

Citaat:

Origineel gepost door Banaan (Bericht 1302417)
wie kijk er sowieso onder de arm van MIJN vriendinnetje. ze is te mooi om te kijken of ze wel of niet iets betaald heeft. ik heb de dag ervoor 5 joints gerookt op het museumplein, waarom ben ik niet opgepakt? of bier drinkende mongolen op het CS?

neeeeee, yolanthe ziet er ook maar een HEEL klein beetje allochtoons uit en wordt meteen opgepakt. DISCRIMINAZI!!!!

Weet je wat ik denk, dat de verkopen een enorme nazi was

PFP 11 March 2007 18:54

banaan ik wil met jou een alliantie sluiten om die verkoper eens goed op zn nummer te zetten, alleen omdat ze een lekker lichaam heeft

Banaan 11 March 2007 19:16

Citaat:

Origineel gepost door PFP (Bericht 1302424)
banaan ik wil met jou een alliantie sluiten om die verkoper eens goed op zn nummer te zetten, alleen omdat ze een lekker lichaam heeft

woord omhoog.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.