![]() |
Ik heb een adoptiekindje! (Y)
Ik ga haar veel geld betalen & elke maand brieven schrijven. (y)
|
ooow, leuk!
Via zo'n stichting ofzo? |
Citaat:
Gister gedaan. :) |
WOOOW wat is dat! :o
|
Fijn :D
|
wat goeed! :D
super mooi! hoe heet ze/hij? |
stoerrrrrr :yes:
|
Wel de lusten van het (adoptie)ouderschap maar niet de lasten, valt me toch een beetje van je tegen hoor. ;) :+
|
Citaat:
Cindy Paola Vásquez Alemán. Hehe dat onthoud ik (nog) niet. :p |
Citaat:
Ik ben nog te druk met mijn studie, dus een 'echte' kan nóg niet.. :* Enm geen lasten? 25euro in de maand vind ik best lastig. :d |
Uit welk land komt ze?
|
Foto!
edit: als je dat hebt.. |
Citaat:
|
Citaat:
Jawel, maar scanner is kapot, dus zal even rondkijken of ze op de site staat.. |
je mag mij ook adopteren en elke maand 25 euro overmaken....
andere liefhebbers???:wave: |
helemaal geweldig.. zelf ga ik deze zomer vrijwilligerswerk doen bij een weeshuis in Nepal
|
Super tof man geld sturen naar een zielig persoon die misschien ergens keihard onderdrukt wordt en nu heeft zij geld dus zal ook sneller overvallen worden :) vet man!
Ik vind dit trouwens nog triester dan echt een kind adopteren, want waarom zou zij jou een brief moeten schrijven? Als jij iets wilt doen voor 3e wereld stort geld bij doelen waarvan je zeker bent dat je meerdere mensen er mee helpt in plaats van dat je één persoon gaat pompen met geld en dwingen contact te houden :kots: |
Wie wil MIJ eigenlijk adopteren?
Het is wel leuk en alles maar ik ben er ook nog :yes: Ik kom uit 1 van de meest achtergestelde delen ter wereld (friesland) en ben op zoek naar iemand (liefst vrouwelijk) die mij wil adopteren :( ik ben zielig! |
Citaat:
|
:)laat mss eens een fotootje zien?:)
|
Citaat:
|
Citaat:
zieligaard:loser: |
Citaat:
Ze moeten gewoon Afrika helemaal met rust laten, iedereen dood -> probleem opgelost. |
Ik hoop dat het geld ook echt bij het kindje terecht komt
|
Citaat:
Gewoon wel van uit gaan :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je dat al niet hebt moet je er niet aan beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi initiatief Jenny. |
Citaat:
|
jij moet iets zeggen loser
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of een hollander :(
|
erger als kanker
|
Nederlander bedoel je.... belg :no:
|
Citaat:
maar nog belgen, die zijn nog erger dan hollanders, dus kanker in kwadraat |
vlaming bedoel je.... keeskop:no:
|
Citaat:
|
één vraag, wat heeft Nederland? Niets!!
wat heeft België: - ECHT bier (geen pisbier zoals heineken) - ECHTE sportmensen (Kim Clijsters,Justine Henin,...) - ECHTE muziek (Hooverphonic, Marco Bailey,...) - ENZOVOORT Wat heeft Nederlend: - Henkie - o lief klein konijntje (de TOP in Nederland) - Een minister die op Harry Potter lijkt - enzovoort Think again :loser: |
Citaat:
En ingemetselde meisjes uiteraad :thumbsup: |
Wist je dat 80% van de personen die elke Zaterdag hier in Antwerpen rondlopen Nederlanders zijn? Het is al erg gesteld dat ze zo ver moeten reizen om degelijke winkels en cultuur op te snuiven:)... En begin niet over ingemetselde meisjes hé, er zijn altijd buitebeentjes (dat zou jij ZEKER moeten weten) :loser:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.