Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   vraagje *is misschien stom maar toch* (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61446)

Nienna~ 2 April 2007 19:55

vraagje *is misschien stom maar toch*

Hey allemaal,
ik had een vraagje over vingeren,,
mijn vriendje heeft het namelijk een paar keer geprobeerd bij mij als het ware, maar ik voel er helemaal niets bij
ik kan er helemaal niet van genieten als het ware...

nou heb ik ergens gehoord dat het vaak is dat jongens er gewoon niets van kunnen..

maar ligt dit dan aan mij of aan hem?

ik vinger mezelf nooit, omdat ik er ook gewoon geen behoefte aan heb, ligt het daar misschien dan aan?

Ik weet hem altijd wel op te winden omdat hij best veel echt gevoellige plekjes heeft enzo, maar bij mij is dat moeilijker en dat vind hij zelf ook vervelend, dat weet ik, en ik ook..

kan iemand mij eventueel helpen?
alvast bedankt
xx mij

Crazycat 2 April 2007 20:12

mischien moet je zelf eens gaan vingeren en hemzegge waar het nou echt legger voelt? :)

Chrizlybeer 2 April 2007 23:52

En als ie gewoon alleen die vinger naar binnen zit te rammen schiet het voor jou ook niet echt veel op....

insanity 3 April 2007 09:25

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1305793)
En als ie gewoon alleen die vinger naar binnen zit te rammen schiet het voor jou ook niet echt veel op....

:')
Moest dat?

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1305795)
hoe oud ben je?

12

Nienna~ 3 April 2007 13:27

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1305795)
hoe oud ben je?

ik ben 16

Wiz 7 April 2007 11:21

Citaat:

Origineel gepost door Nienna~ (Bericht 1305775)
Hey allemaal,
ik had een vraagje over vingeren,,
mijn vriendje heeft het namelijk een paar keer geprobeerd bij mij als het ware, maar ik voel er helemaal niets bij
ik kan er helemaal niet van genieten als het ware...

nou heb ik ergens gehoord dat het vaak is dat jongens er gewoon niets van kunnen..

maar ligt dit dan aan mij of aan hem?

ik vinger mezelf nooit, omdat ik er ook gewoon geen behoefte aan heb, ligt het daar misschien dan aan?

Ik weet hem altijd wel op te winden omdat hij best veel echt gevoellige plekjes heeft enzo, maar bij mij is dat moeilijker en dat vind hij zelf ook vervelend, dat weet ik, en ik ook..

kan iemand mij eventueel helpen?
alvast bedankt
xx mij

Tja,
Is niet echt handig als jij jezelf nooit vingert.
Dan heb je er zelf ook geen verstand van.

Als ik jou was zou ik maar eerst zelf is je eigen vagina gaan ontdekken.

Daarbij verschillen de vinger technieken tussen vrouwen behoorlijk, net als bij beffen.. waar je de ene vrouw mee kan laten klaarkomen kan voor de ander juist een afknapper zijn.

Daarom is communicatie erg belangrijk.
En aangezien jij hem niet kan vertellen, of voordoen, danwel sturen hoe hij jou naar een orgamse kan vingeren ben ik toch verplicht te zeggen dat het probleem dus echt bij jou ligt en niet bij hem.

3rd boetah 7 April 2007 12:15

Inderdaad, help die arme jongen toch eens. Stuur hem aan om dingen te doen die je wel lekker vindt.

pegasus 8 April 2007 14:41

Citaat:

Origineel gepost door Wiz (Bericht 1306756)
Tja,
Is niet echt handig als jij jezelf nooit vingert.
Dan heb je er zelf ook geen verstand van.

Als ik jou was zou ik maar eerst zelf is je eigen vagina gaan ontdekken.

Daarbij verschillen de vinger technieken tussen vrouwen behoorlijk, net als bij beffen.. waar je de ene vrouw mee kan laten klaarkomen kan voor de ander juist een afknapper zijn.

Daarom is communicatie erg belangrijk.
En aangezien jij hem niet kan vertellen, of voordoen, danwel sturen hoe hij jou naar een orgamse kan vingeren ben ik toch verplicht te zeggen dat het probleem dus echt bij jou ligt en niet bij hem.

eeum, wiz, hoe oud ben je ijgenlijk? en hoe komt het dat je zoveel ervan weet enzo, en van die goeie tips het?
Verder, de clitoris is tog het gevoeligste plekje, daar moet ie eens overheen strelen, van mijn part likken, wedde dat je dan wel meer voelt!:thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.