Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   jongen doodgeslagen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61577)

Crazycat 25 April 2007 23:02

jongen doodgeslagen

er is hier in alkmaar een jongen van 16 doodgeslagen door een jonge van 17, nadat ze op hive's befriend zijn geraakt is hij hem komen opzoeken en toen 3 keer op zijn slaap geslagen en toen een knietje gegeven en weggelopen, de jonge is door een hersenbloeding doodgedaan :no:
dan ben je toch ziek in je hoofd?

Pakspul 26 April 2007 06:55

Jonge je moet gewoon niet dissen anders gaan we je batten jeweettoch!

Forza 26 April 2007 07:27

iedereen heeft wel eens iemand geslagen toch?

insanity 26 April 2007 08:18

Wow het duurde maar 2 dagen voor dit topic op forum was :o
zegt wat over de huidige staat van...

Pakspul 26 April 2007 08:21

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1308536)
Wow het duurde maar 2 dagen voor dit topic op forum was :o
zegt wat over de huidige staat van...

Alsof ons het wat interesseert dat de ene breezer b0y de andere dood slaat :{

is het forum niet gewoon dood en duurde het daarom twee dagen?

chica 26 April 2007 09:00

Iedereen slaat wel eens iemand. Waarschijnlijk zat er al iets mis in het hoofd van de jongen die werd geslagen, waardoor hij door de klappen de hersenbloeding kreeg.

Hoe zou jij het vinden als jij iemand een tik voor zijn hoofd verkocht en hij zou meteen dood neervallen?

insanity 26 April 2007 09:01

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1308538)
Alsof ons het wat interesseert dat de ene breezer b0y de andere dood slaat :{

is het forum niet gewoon dood en duurde het daarom twee dagen?

Dat is ook mijn mening, al doe ik uiteraard wel mee met de "online steneging" want dat is hip!

ja, ik denk dat we nu oficieel iedereen kunnen condoleren.

insanity 26 April 2007 09:02

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1308545)
Iedereen slaat wel eens iemand. Waarschijnlijk zat er al iets mis in het hoofd van de jongen die werd geslagen, waardoor hij door de klappen de hersenbloeding kreeg.

Hoe zou jij het vinden als jij iemand een tik voor zijn hoofd verkocht en hij zou meteen dood neervallen?

Sla jij standaard met een boksbeugel? :/

blabla1993 26 April 2007 10:19

Gezellig maar weer in alkmaar. Maar het bewijst maar weer eens dat internet-ontmoetingen-dinges (je weet vast wel wat ik bedoel) niet altijd goed gaan he.

Chrizlybeer 26 April 2007 11:56

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1308545)

Ja het is de schuld van die gast die is doodgeslagen, had ie maar geen hersenbloeding moeten krijgen.:z

Als ik jou met een boksbeugel op je slaap ram ga je ook wel behoorlijk neer hoor....

Pakspul 26 April 2007 12:02

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1308591)
Ja het is de schuld van die gast die is doodgeslagen, had ie maar geen hersenbloeding moeten krijgen.:z

De eikel nu gaat er een onschuldig persoon naar de gevangenis :[

Chrizlybeer 26 April 2007 14:28

Foei offtopic chatten mag niet:')

insanity 26 April 2007 14:30

Nou en? word er ook een gepost op dit forum :{

Chrizlybeer 26 April 2007 14:37

Dat het forum niet echt bijster druk bezocht wordt momenteel is natuurlijk geen vrijbrief om maar naar hartelust te gaan spammen.
Helemaal niet hier, onzin verhaaltjes kan je in aan de bar wel kwijt

insanity 26 April 2007 14:40

Wat een gelul. als je deze regels hanteerd zal het hier nooit meer drukworden

Chrizlybeer 26 April 2007 14:42

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1308629)
Wat een gelul. als je deze regels hanteerd zal het hier nooit meer drukworden

Dit is pas gelul, het in de hand houden van spam heeft niets te maken met drukte.
Dan zijn er misschien ineens 200 nieuwe posts bij in een dag, maar deze worden gedaan door 2 mensen... Nou whoehoe jippie

Pakspul 26 April 2007 14:47

Je soliciteerd voor een pakslaag MET boksbeugel :{

insanity 26 April 2007 14:49

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1308631)
Dit is pas gelul, het in de hand houden van spam heeft niets te maken met drukte.
Dan zijn er misschien ineens 200 nieuwe posts bij in een dag, maar deze worden gedaan door 2 mensen... Nou whoehoe jippie

Ik heb het over dat als ik niet eens eenkeer kan fucken in een serieus topic dat dan iedereen zal denken wat een strenge shit, hier wil ik niet zijn enz.

Chrizlybeer 26 April 2007 15:55

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1308640)
Ik heb het over dat als ik niet eens eenkeer kan fucken in een serieus topic dat dan iedereen zal denken wat een strenge shit, hier wil ik niet zijn enz.

1x keer "fucken" is niet zo'n probleem, ik heb net alleen 30 onzin posts van jullie weggegooid... als het er nu inderdaad 1 of 2 waren geweest kan het mij ook niet zoveel schelen.
Ik vind het alleen niet echt gepast om zoveel onzinnige posts in een topic als dit te gaan plaatsen, daar is aan de bar geschikter voor

Pakspul 26 April 2007 18:01

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1308657)
1x keer "fucken" is niet zo'n probleem, ik heb net alleen 30 onzin posts van jullie weggegooid...

Je bent nu vast moe of niet?

Kwak 26 April 2007 18:05

hij was iig zeker 'in touch' met his friends hehe

koekje 27 April 2007 05:00

Citaat:

1x keer "fucken" is niet zo'n probleem, ik heb net alleen 30 onzin posts van jullie weggegooid... als het er nu inderdaad 1 of 2 waren geweest kan het mij ook niet zoveel schelen.
Ik vind het alleen niet echt gepast om zoveel onzinnige posts in een topic als dit te gaan plaatsen, daar is aan de bar geschikter voor

en ik post, onzin... kijk eens aan...:Z

Wat gebeurd is, abnormaal tegenwoordig ? tjah,... tegenwoordig kijken we niet meer zo versteld naar dergelijke toestanden.. wat mij betreft toch.

insanity 27 April 2007 08:07

Citaat:

maar wel 30 in 1keer :*

Chrizlybeer 27 April 2007 09:55

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1308684)
maar wel 30 in 1keer :*

Nee dan maakt het allemaal niet uit hoor:')

Pakspul 27 April 2007 09:58

User en forumbaas+ jullie gaan offtopic :{ slotje en perm ban :yes:

insanity 27 April 2007 10:34

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1308751)
Nee dan maakt het allemaal niet uit hoor:')

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het als 1 keer fucken zie :P

chica 27 April 2007 12:04

Volgens mij hoorde ik vandaag dat ie gewoon met z'n vuist heeft geslagen hoor.

Pakspul 27 April 2007 12:11

Citaat:

Origineel gepost door chica (Bericht 1308805)
Volgens mij hoorde ik vandaag dat ie gewoon met z'n vuist heeft geslagen hoor.

Heeft die ook, maar iedereen laten denken dat het een boksbeugel was is toch leuker :z

Leh 27 April 2007 21:00

ik d8 dat ie zo'n knots had met van die spijlen eraan...

Tja weet je, als je een land heb waar je voor je 21ste nog geen druppel alcohol mag drinken, maar zodra je geboren wordt, er een dikke gun in je veel te vette worste vingers wordt gedouwt, dan wordt er niet opgekeken als er een jongen van 16 dood "geslagen" wordt op een school. Dus dit is voor ons heel schokkend, maar het kan erger.

dus...

blabla1993 27 April 2007 22:56

Citaat:

Origineel gepost door Leh (Bericht 1308885)
ik d8 dat ie zo'n knots had met van die spijlen eraan...

Tja weet je, als je een land heb waar je voor je 21ste nog geen druppel alcohol mag drinken, maar zodra je geboren wordt, er een dikke gun in je veel te vette worste vingers wordt gedouwt, dan wordt er niet opgekeken als er een jongen van 16 dood "geslagen" wordt op een school. Dus dit is voor ons heel schokkend, maar het kan erger.

dus...

makes sense... not

Denathy 28 April 2007 15:56

um de dader een pistool op zijn kop douwen en executeren? ik moet dat volk niet die mensen dood slaan... :loser:. geef mij maar bier en gezelligheid ipv van ruzie :d. is veel leuker

hoop niet dat jullie serieus waren over dat het het slachtoffer zijn schuld is O-) |:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.