![]() |
vibrators
Hallo,
Ik wil graag even weten wie er allemaal vibrators gebruiken.. ik wil er ook graag een, maar ben bang dat me ouders er achter komen via mijn bankrekening dat er geld vanaf is enz. hoe hebben jullie dit gedaan. en hoe ben jij hiermee aan de slag gegaan? Groetjes |
pak een komkommer!
|
tralalalalaaaa ik zeg niets, straks is iedereen weer boos :+
|
heel zachtjes?
|
Wil je dat ik mijn laatste punten krijg ofzo?:+
|
zeg maar *)
|
Denk je dat ik jou nog vertrouw? je bent verantwoordelijk voor de helft van mn puntjes :*
|
Leg elke week een euro apart, dat merken je ouders niet.
Laat iemand anders hem kopen, of koop hem zelf. In een sekswinkel, of tegenwoordig bij de dirxx:z |
Die dingen staan tegenwoordig ook al naast de tandenborstels in de mediamarkt
|
Citaat:
Ik had er 1 aan 1 van me eerste relaties cadeau gedaan :love: |
ouders moeten niet de bankrekening van hun kinderen gaan controleren :no:
|
Citaat:
maar ze mogen niet aan kinderen onder de 16 verkocht worden (wat ik ook niet meer dan logisch vind) kun je ook een dikke boete voor krijgen trouwens |
Citaat:
Je ouders zijn anders tot je is volwassen word financieel voor jou verantwoordelijk hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo zou je op je 16e geen eigen bankrekening + account kunnen hebben:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moeder zal er ook wel een hebben in de nachtkastje of onder haar bed. Gebruik je die toch stiekum
|
Citaat:
|
Via Kiala.nl kun je ze bestellen en dan laten afleveren bij een afleverpunt bij jou in de buurt. Daar kan je dan met Pin of contant afrekenen. Overigens is het misschien ook slim om een 'brandkistje' te halen waar je hem op je kamer in kan verstoppen :)
|
Citaat:
en geen zeep gebruiken:S, dan kan 't daar onder gaan ontsteken... |
Ja hoor, een ontsteking door zeep:')
|
Het kan, bepaalde zeep bevat stoffen die irriterend kunnen werken aan de huis, wat ontstekingen kan veroorzaken :)
|
Citaat:
|
gewoon afspoelen met lauw watr is voldoende hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.