Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   diep teleurgesteld (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61688)

little_angel 15 May 2007 20:34

diep teleurgesteld

hallo iedereen,
op school heb ik een paar goede vrienden,alleen een paar,waarvan er maar 2 echt in mijn klas zitten

en nu zat ik met andere jongens op een bank en ze vroegen mijn schoenmaat,en ja het is redelijk klein

en dan naar de rij vroeg mijn beste vriend werd hij redelijk kwaad omdat ik mijn punten niet aan hem wou vertellen,net alsof dat het belangrijkste is.

en in de rij had iemand mijn schoenmaat doorverteld,en van mijn klas begonnen ze allemaal commentaar te geven en vergeleken hun voeten met de mijne

ze stopten gewoon niet, en mijn beste vriend trok er zich niets van aan!!iedereen lachte ermee en gaf verder commentaar en ik stond daar alleen,allemaal tegen mij

tranen rolden over mijn wangen en mijn make-up liep zelfs uit
dacht je nu werkelijk dat mijn beste vriend bij mij zou komen?

ik voelde mij zo vernederd door hem8|
net alsof niemand aan mijn kant stond en niemand het voor me durfde op te nemen

alleen toen de rest van mijn klas(met mijn vriendin) erbij kwam kon ik op steun rekenen

ik vond het zo smerig van hem!!en hij weet niet dat ik boos en teleurgesteld ben maar ik weet niet wat ik moet doen
:?
voel me onzeker en bang op zijn reactie
(want de vorige keer zei hij ook al tegen mij dat ik zijn beste vriendin was,maar waarom doet hij dan niets als andere me doen wenen?mij pijn doen?)

HELP
:( ik pieker er nachten over omdat hij dan zo schijnheilig doet door vriendelijker te worden

Pakspul 15 May 2007 21:47

Welkom in de wereld, het is een harde plek om te leven :)

En je hebt een mond om met hem te praten blijft hij een eikel dan is hij je niet waard en voor de rest WHO GIVES A FUCK wat je schoenmaat is. Negeer het en het stopt, ga er tegen in en het gaat door in het kwadraat.

blabla1993 15 May 2007 22:11

Een jongen met make-up?
Maargoed, idd als hij je vernederd moet je gewoon schijt aan hem hebben. Hij is geen vriend als ie dat doet en zn excuses er niet voor aanbied. Oja, dat je gaat janken maakt je alleen maar meer een slachtoffer en waarom is zo'n triest iemand het waard om over te janken?

Wiz 16 May 2007 02:12

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1310650)
en nu zat ik met andere jongens op een bank en ze vroegen mijn schoenmaat,en ja het is redelijk klein

en dan naar de rij vroeg mijn beste vriend werd hij redelijk kwaad omdat ik mijn punten niet aan hem wou vertellen,net alsof dat het belangrijkste is.

Huh.. ik snap je nu niet meer.
je beste vriend vroeg naar de rij? en werd hij redelijk kwaad over een of andere punten die jij niet wou vertellen?

Waar gaat dit over (en ja als jij je beste vriend niet eens iets wilt vertellen).

Citaat:

en in de rij had iemand mijn schoenmaat doorverteld,en van mijn klas begonnen ze allemaal commentaar te geven en vergeleken hun voeten met de mijne

Jullie bankjes hebben een rij?

Citaat:

ze stopten gewoon niet, en mijn beste vriend trok er zich niets van aan!!iedereen lachte ermee en gaf verder commentaar en ik stond daar alleen,allemaal tegen mij

Had je maar over die punten moeten vertellen.

Citaat:

alleen toen de rest van mijn klas(met mijn vriendin) erbij kwam kon ik op steun rekenen

ik vond het zo smerig van hem!!en hij weet niet dat ik boos en teleurgesteld ben maar ik weet niet wat ik moet doen

Praten ofzo dunkt me

Citaat:

(want de vorige keer zei hij ook al tegen mij dat ik zijn beste vriendin was,maar waarom doet hij dan niets als andere me doen wenen?mij pijn doen?)

HELP
:( ik pieker er nachten over omdat hij dan zo schijnheilig doet door vriendelijker te worden

Waarom jank je over zoiets als je schoenmaat?
Ipv dat je zelf meelacht en er grappen over maakt.
Met zelfspot maak je meer vrienden hoor.

Zo maakt een gozer toen ik toevallig weer is met mijn handen op me buik zat de opmerking dat ik altijd maar aan me buik zat waarop ik reageerde dat ie zo lekker rond is.

Nou niemand meer die probeerd te pesten over dat ik dik ben als ik het zelf harder roep ;)

neushoorn 16 May 2007 17:06

Gewoon een grote bek opzetten tegen iemand die zo lomp doet, is niks mis mee om je te laten horen!

koekje 16 May 2007 18:08

ween ween

sjorsje-v 16 May 2007 18:13

snap er weinig van :? iets met huilen om een schoenmaat en iets met bankjes ofzo :{ en iets met punten ??? heel raar ?

little_angel 16 May 2007 19:12

waar het dus om draait

er is een kleine verwarring,
maar het zit zo

mijn beste vriend zaagde aan mij,omdat mijn punten wou weten,

dan later in de rij was iedereen mij aan het uitlachen(wat ik zelf niet erg vond hoor,da doen ze zo vaak)

maar iedereen,meestal heb ik dan een paar leerlingen die bij mij komen staan en gewoon zeggen dat ik ze moet negeren,maar nu kon ik niet om hem rekenen
zelfs de meisjes stonden in een cirkel rond mij
mijn "beste" vriend gaf gewoon geen steun op dat moment

hij liet me gewoon stikken en helemaal alleen,

dat deed me pijn in het hart->ik weende

en daardoor voelde ik me vernederd
(iedereen zal ook wel gezien hebben dat niemand aan mijn kant stond,en niemand het voor me opnam)

en nu,doet hij schijnheilig tegen mij
maar ik weet zelf ook wel dat hij weer excuses gaat hebben om te zeggen dat het allemaal niet waar is

maar komaan,
weet nu echt niet meer wat ik van hem moet denken:no:

blabla1993 17 May 2007 00:13

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1310788)
er is een kleine verwarring,
maar het zit zo

mijn beste vriend zaagde aan mij,omdat mijn punten wou weten,

Je bedoeld met zagen, zeuren? Waarom vertel je die punten niet gewoon?
Citaat:

dan later in de rij was iedereen mij aan het uitlachen(wat ik zelf niet erg vond hoor,da doen ze zo vaak)

Bij mijn weten is 'rij' gen aanduiding van tijd. Volgens mij snapt niemand hier wat je met 'rij' bedoeld.
Citaat:

maar iedereen,meestal heb ik dan een paar leerlingen die bij mij komen staan en gewoon zeggen dat ik ze moet negeren,maar nu kon ik niet om hem rekenen
zelfs de meisjes stonden in een cirkel rond mij
mijn "beste" vriend gaf gewoon geen steun op dat moment

Hij is gewoon een mietje dat niet voor zn mening durft op te komen voor zoveel mensen of een klootzak.

Citaat:

dat deed me pijn in het hart->ik weende

en daardoor voelde ik me vernederd

Waarom ga je dan janken als je weet dat dat vernederend is?

Citaat:

maar komaan,
weet nu echt niet meer wat ik van hem moet denken:no:

Denk: klootzak.

little_angel 17 May 2007 19:49

maar met rij bedoel ik
niet echt een tijdstip maar
wanneer we op gewoon wachten op de leerkracht die ons naar het klaslokaal begeleid

alvast bedankt voor jullie steun*)

ik ga hem doen boeten
:p
misschien was gewoon het besef nodig dat hij met mijn voeten speelt van andere dat ik hem eigenlijk zogoed als niet meer moet vertrouwen.

en zal niet stoppen voor hij besefd dat ik genoeg redenen heb om hem niet meer te vertrouwen*)

Wiz 18 May 2007 12:01

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1310920)
maar met rij bedoel ik
niet echt een tijdstip maar
wanneer we op gewoon wachten op de leerkracht die ons naar het klaslokaal begeleid

alvast bedankt voor jullie steun*)

ik ga hem doen boeten
:p
misschien was gewoon het besef nodig dat hij met mijn voeten speelt van andere dat ik hem eigenlijk zogoed als niet meer moet vertrouwen.

en zal niet stoppen voor hij besefd dat ik genoeg redenen heb om hem niet meer te vertrouwen*)

Mens, die niet zo triest.. je gaat toch niet nog meer energie en tijd in die gast stoppen? Just Let It Go!

Enne.. jullie worden begeleid naar het lokaal? :x
Gehandicapt?

blabla1993 18 May 2007 13:17

Citaat:

Origineel gepost door Wiz (Bericht 1310963)
Gehandicapt?

Gramaticaal-gehandicapt denk ik

Wiz 18 May 2007 15:58

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1310977)
Gramaticaal-gehandicapt denk ik

Ben ik volgens mij ook wel :x
Maar geen docent te zien die mij even komt ophalen om naar het lokaal te brengen :+

blabla1993 18 May 2007 19:48

Jouw, zinnen makne tenminste begrijp.:z

little_angel 19 May 2007 13:42

Citaat:

Origineel gepost door Wiz (Bericht 1310963)
Mens, die niet zo triest.. je gaat toch niet nog meer energie en tijd in die gast stoppen? Just Let It Go!

Gehandicapt?

gehandicapt:?

neen hoor;)
maar wij worden altijd naar ons klaslokaal geleid,omdat we moeten oversteken, en ze zijn bang dat we overreden worden
(persoonlijk vind ik het een domme regel maarja)

Leh 20 May 2007 07:37

maar, volgens mij zit je nog op de basisschool, ik zou even wat beter opletten bij Nederlands... want je verhaal, is een beetje vaag allemaal.

little_angel 26 May 2007 18:42

Citaat:

Origineel gepost door Leh (Bericht 1311068)
maar, volgens mij zit je nog op de basisschool, ik zou even wat beter opletten bij Nederlands... want je verhaal, is een beetje vaag allemaal.

basisschool:?
ik zit helemaal niet in de basisschool
ik zit in het middelbaar en dan nog

opletten bij Nederlands?
mijn punten van nederlands zijn best goed en ik weet niet hoe jullie taalgebruik misschien is maar iedereen in mijn omgeving begrijpt wel wat ik bedoel

blabla1993 26 May 2007 21:08

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1311735)
mijn punten van nederlands zijn best goed en ik weet niet hoe jullie taalgebruik misschien is maar iedereen in mijn omgeving begrijpt wel wat ik bedoel

Omdat, als je oraal communiceert je geen leestekens hoeft te zetten. Als je typt/schrijft wel. En dat doe je dus niet (goed) en daarom kloppen je zinnen voor geen meter.
Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1311032)
maar wij worden altijd naar ons klaslokaal geleid,omdat we moeten oversteken, en ze zijn bang dat we overreden worden
(persoonlijk vind ik het een domme regel maarja)

Vet, er loopt blijkbaar een weg door jullie school.:thumbsup:

Leh 27 May 2007 08:05

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1311735)
basisschool:?
ik zit helemaal niet in de basisschool
ik zit in het middelbaar en dan nog

opletten bij Nederlands?

Op de middelbare school... en dan in een rijtje naar het klaslokaal worden begeleidt????? wat zielig.

little_angel 3 June 2007 21:09

inderdaad

Citaat:

Origineel gepost door Leh (Bericht 1311770)
Op de middelbare school... en dan in een rijtje naar het klaslokaal worden begeleidt????? wat zielig.

ja,ik weet het ,erg he:yes:

ma soms loopt er wel eens iemand weg e:p
en terecht

little_angel 3 June 2007 21:11

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1311745)
Omdat, als je oraal communiceert je geen leestekens hoeft te zetten. Als je typt/schrijft wel. En dat doe je dus niet (goed) en daarom kloppen je zinnen voor geen meter.

Vet, er loopt blijkbaar een weg door jullie school.:thumbsup:

ok!:p
ik zal er in het vervolg op letten.

Leh 7 June 2007 14:06

Citaat:

Origineel gepost door little_angel (Bericht 1312532)
ok!:p
ik zal er in het vervolg op letten.

ach je komt uit belgië, dus eigenlijk kunnen we het je niet kwalijk nemen:aai:

fritsiej 21 October 2007 12:18

Citaat:

hallo iedereen,
op school heb ik een paar goede vrienden,alleen een paar,waarvan er maar 2 echt in mijn klas zitten

:?

HELP

WELCOME, to EARTH.

-GameGirl 21 October 2007 12:23

jonges hebben gewoon soms problemen met het voelen van de pijn van een meisje :p

dat zijn gewoon jonges..

de ene keer doen ze SUPER lief.. en de andere keer schelden ze je weer uit..

dat zijn gewoon jonges.. :p

Pakspul 21 October 2007 12:25

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321770)
jonges hebben gewoon soms problemen met het voelen van de pijn van een meisje :p

dat zijn gewoon jonges..

de ene keer doen ze SUPER lief.. en de andere keer schelden ze je weer uit..

dat zijn gewoon jonges.. :p

Vrouwen kunnen gewoon niet met hun gevoelens omgaan

fritsiej 21 October 2007 12:48

Hehe.. :P

-GameGirl 21 October 2007 13:48

àh.. echt wel!!
veel beter dan jonges..!! :thumbsup:

fritsiej 21 October 2007 14:00

Ik denk het ook wel een beetje, dat vrouwen daar beter in zijn..
Stiekem. :P

Pakspul 21 October 2007 14:15

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321780)
àh.. echt wel!!

Vrouwen + gevoelens + 2 wijn = drama

blabla1993 21 October 2007 14:22

Citaat:

Origineel gepost door -GameGirl (Bericht 1321780)
àh.. echt wel!!

En daarom zijn de meeste mensen die hier komen janken over hoe slecht hun leven wel niet is ook vrouwen?

-GameGirl 21 October 2007 15:19

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1321785)
Vrouwen + gevoelens + 2 wijn = drama

wie heeft er wat gezegt over wijn :+

-GameGirl 21 October 2007 15:19

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1321786)
En daarom zijn de meeste mensen die hier komen janken over hoe slecht hun leven wel niet is ook vrouwen?

vrouwen gaan makkelijker om met hun gevoelens dan jonges...

blabla1993 21 October 2007 18:28

Blijkbaar niet dus als ze op een forum moeten komen janken.:{

-GameGirl 21 October 2007 18:38

daar bedoel ik mee.. die kunnen het beter uiten..

rarejopie 21 October 2007 18:47

de meeste vrouwen en sommige jongens kunnen goed met hun gevoel om gaan, maar sommige jongens zijn zo lomp, gelukkig ben ik niet lomp O-)

(sommige meisjes trouwens ook!)

jij bent dus totaal wel lomp..

-GameGirl 21 October 2007 18:48

blabla is gewoon een sadist :p

rarejopie 21 October 2007 18:55

inderdaad, ik bedoel, ik vind het goed als je dozen of tafels kapot slaat en discrimineert, maar daar houdt het op (ik heb een beetje te veel games gespeeld :D)

blabla1993 21 October 2007 19:04

Hah, ik een sadist?:') En kom op zeg. Op INTERNET ga je niet gevoelig, meelevend en terughoudend doen. Daarvoor is het internet.

-GameGirl 21 October 2007 19:08

ben je dan wel in het echt lief..??

rarejopie 21 October 2007 19:10

het internet is om informatie over grote afstanden makkelijk te kunnen delen... doe eens wat aan je geschiedenis jonge

blabla1993 21 October 2007 19:12

Citaat:

Origineel gepost door rarejopie (Bericht 1321945)
het internet is om informatie over grote afstanden makkelijk te kunnen delen... doe eens wat aan je geschiedenis jonge

Dat weet ik, heb ik dat ontkent ofzo? Jullie zien het als een tweede echte wereld.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:54.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.