Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Help:( einde raad (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61741)

anoniempje17 24 May 2007 07:29

Help:( einde raad

Mun vriendin had me gepepen ( aleen velletje naar achter en dan ff heen en weer ) .. en toen vroeg ze of ik mun penis droog wilde maken!!(waarom weet ik niet) en weet niet heel zkkr of er voorvocht vrij is gekomen dus ik deed mun penis droog maken heb hem aangeraakt met mun handen en ff later ging ik haar vingeren

Zouw er een kans zijn op zwangerschap nu?

Groetjes

ash-hôôle 24 May 2007 14:32

Nee. Sperma blijft buiten het lichaam maar 3 secoconden leven.

Pakspul 24 May 2007 14:42

Gefeliciteerd alvast http://rotzooi.pakspul.nl/static.gif

Pakspul 24 May 2007 14:43

Voor asshole
Citaat:

Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt.

ash-hôôle 24 May 2007 14:45

Nou dat moet dan wel binnen 3 seconden gebeuren lijkt me.

anoniempje17 24 May 2007 18:48

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1311541)
Voor asshole

Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt

Ik had mun penis eerst aan geraakt.. toen aan de deken droog gemaakt en mun handen naast me gelegt

zouw het kunnen dat ze zwanger is??

leeft sperma echt maar 3 sec:| overal staat 2 a 4 dagen of is dat in de vagina?
zo veel weet ik niet van sex:$ srry

blabla1993 24 May 2007 19:31

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje17 (Bericht 1311579)

Ik weet iig dat het ín de vagina 5 dagen kan leven.

Pakspul 24 May 2007 20:12

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje17 (Bericht 1311579)
Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt

Ik had mun penis eerst aan geraakt.. toen aan de deken droog gemaakt en mun handen naast me gelegt

zouw het kunnen dat ze zwanger is??

Als ik jou was was ik maar vast een babykamer gaan inrichten :yes:

anoniempje17 24 May 2007 20:32

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1311589)
Als ik jou was was ik maar vast een babykamer gaan inrichten :yes:

Is de kans dan zo groot mensen dat ze zwanger is heb mun penis droog gemaakt aan de deken maar eerst met mun handen en dan de handen op de deken gelegt!!

wat is de kans !!! in % dat ze zwanger is

Pakspul 24 May 2007 20:41

Sowieso 50%

anoniempje17 24 May 2007 20:46

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1311591)
Sowieso 50%

jaa maar kijk ik had mun handen toch op de deken gelegt?
dan zit er toch niet veel voorvocht aan!!!??.

Menselijk sperma dat buiten het lichaam is gekomen, is vrijwel direct 'dood', behalve als het direct in de vagina terechtkomt. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft,
dat vond ik ergens!!!

maar voorvocht is geen sperma !! toch? nja er zitten we zaadcellen in maar de kans is toch heel klein of niet dan dat ze zwanger is?

Höse 25 May 2007 11:58

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje17 (Bericht 1311592)
jaa maar kijk ik had mun handen toch op de deken gelegt?
dan zit er toch niet veel voorvocht aan!!!??.

Menselijk sperma dat buiten het lichaam is gekomen, is vrijwel direct 'dood', behalve als het direct in de vagina terechtkomt. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft,
dat vond ik ergens!!!

maar voorvocht is geen sperma !! toch? nja er zitten we zaadcellen in maar de kans is toch heel klein of niet dan dat ze zwanger is?

jij bent toch ook maar van 1 zaadcelletje en 1 ei celletje geboren.

ma zit ze wel/niet aan de pil
heeft ze wel/niet haar bloedinge gehad
vanalles telt mee, en als je het nie vertrouwd, geef je haar smorgens een ontbijtje op bed, met veel morning-after-pillen erbij:yes:

Nyarah 25 May 2007 13:05

Nee, hier kun je niet zwanger van worden. Er moet écht een grote klodder sperma aan je vingers zitten terwijl je die inbrengt. Anders is het sperma al dood voor je het inbrengt. Niets aan de hand dus :)

anomien17 17 July 2008 21:02

Hey hoe is het nou afgelopen ?
Heb het zelfde probleem wat jij had
alleen zat er bij mij zo'n 10 minuten tussen het aanraken van sperma/voorvocht
en had afdrogen van de handen (niet wassen) dus me handen waren goed droog zeg maar

Fiekje 17 July 2008 21:32

Citaat:

Origineel gepost door Nyarah (Bericht 1311635)
Nee, hier kun je niet zwanger van worden. Er moet écht een grote klodder sperma aan je vingers zitten terwijl je die inbrengt. Anders is het sperma al dood voor je het inbrengt. Niets aan de hand dus :)

Nyarah heeft inderdaad gelijk (zover ik mijn dokter vertrouw :P) Van een paar zaadcelletjes is de kans vrijwel nihil, omdat ze een lange weg moeten banen om een eicelletje te vinden.. Dus die zaadcellen zijn al wel dood tegen die tijd. Maar controleer toch ff of ze ongesteld word, zo niet, ga dan voor de zekerheid maar na de dokter. En mss kan ze beter aan de pil..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.