![]() |
Help:( einde raad
Mun vriendin had me gepepen ( aleen velletje naar achter en dan ff heen en weer ) .. en toen vroeg ze of ik mun penis droog wilde maken!!(waarom weet ik niet) en weet niet heel zkkr of er voorvocht vrij is gekomen dus ik deed mun penis droog maken heb hem aangeraakt met mun handen en ff later ging ik haar vingeren
Zouw er een kans zijn op zwangerschap nu? Groetjes |
Nee. Sperma blijft buiten het lichaam maar 3 secoconden leven.
|
Gefeliciteerd alvast http://rotzooi.pakspul.nl/static.gif
|
Voor asshole
Citaat:
|
Nou dat moet dan wel binnen 3 seconden gebeuren lijkt me.
|
Citaat:
Ik had mun penis eerst aan geraakt.. toen aan de deken droog gemaakt en mun handen naast me gelegt zouw het kunnen dat ze zwanger is?? leeft sperma echt maar 3 sec:| overal staat 2 a 4 dagen of is dat in de vagina? zo veel weet ik niet van sex:$ srry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is de kans !!! in % dat ze zwanger is |
Sowieso 50%
|
Citaat:
dan zit er toch niet veel voorvocht aan!!!??. Menselijk sperma dat buiten het lichaam is gekomen, is vrijwel direct 'dood', behalve als het direct in de vagina terechtkomt. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, dat vond ik ergens!!! maar voorvocht is geen sperma !! toch? nja er zitten we zaadcellen in maar de kans is toch heel klein of niet dan dat ze zwanger is? |
Citaat:
ma zit ze wel/niet aan de pil heeft ze wel/niet haar bloedinge gehad vanalles telt mee, en als je het nie vertrouwd, geef je haar smorgens een ontbijtje op bed, met veel morning-after-pillen erbij:yes: |
Nee, hier kun je niet zwanger van worden. Er moet écht een grote klodder sperma aan je vingers zitten terwijl je die inbrengt. Anders is het sperma al dood voor je het inbrengt. Niets aan de hand dus :)
|
Hey hoe is het nou afgelopen ?
Heb het zelfde probleem wat jij had alleen zat er bij mij zo'n 10 minuten tussen het aanraken van sperma/voorvocht en had afdrogen van de handen (niet wassen) dus me handen waren goed droog zeg maar |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.