![]() |
Pijpen
Mijn vriend werd gisteren kwaad omat ik hem niet wilde pijpen zonder dat hij zich eerst had gewassen. Doen andere meiden dat wel dan? Ik vindt het smerig. Net als het slikken van zijn sperma.
|
die smegmarotsjes zorgen toch juist voor een extra hartig smaakje? de-liscious!
|
Ik heb het uitgemaakt omdat hij me gisteren heeft gedwongen en in mijn mond is klaargekomen
|
zo te horen ben je hem ook niet waard.
|
hoe bedoel je dat n0sf3ratu?
|
Ja wtf zeg, als ie je dwingt weet je sowieso al dat het fout zit. Je moet gewoon aangifte doen!
|
Citaat:
|
Wa ben jij een zielig figuur zeg n0sf3ratu
|
blabla1993,
Aangifte doen zonder getuigen en tegen een zoon van een politieman. Ik ben bang dat het voor mij niks uithaalt. Wordt er dan ook nog vaker mee gecornfronteerd. Dus wil het er bij laten zitten snap je |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon schoppen dat joch!
|
Citaat:
Het is inderdaad niet normaal. Je disriminteerd hier nu wel vrouwen mee en vooral hele jongen meisje die dan echt zo gaan denken sorry hoor maar dit vind ik te ver gaan. |
Citaat:
ben trots op je |
wtf idd goed dat je het uitgemaakt hebt !! Die is zot OMg echt geen respect Je dwingt je lief niet !!
|
Citaat:
|
Citaat:
is nooit iemand aan dood gegaan :o |
je komt hier altijd de mafste dingen tegen
waar zijn de gewone mensen?? Ik heb men twijfels over de echtheid van dit verhaal,net als nog zoveel andere verhalen hier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het ook aangenamer als het gewassen is. Als het niet zo is is de smaak na enkele seconden weer weg. Ik vind sperma niet onaangenaam. Als de sperma van je vriend extreem of niet lekker smaakt moet hij veel fruit eten, het helpt echt!
Veel succes |
Citaat:
|
ROkers hebben tog bittere smaak sperme :o
heb k gehoort he! :$ |
Citaat:
linkje? |
Citaat:
|
25-11-2007
ik houd mijn mond al :x |
Citaat:
|
Citaat:
zal je zien...vind ie niet leuk;) |
Citaat:
|
Pakspul, Hou je bek ik reageer hier niet eens op dus shtttttt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.