![]() |
hoe moet ik hem nou verkering vragen???
hey,
ik heb een probleem ik zal het even uitleggen. ik ben verliefd op een jongen die ik ken van volleybal( daar zitten we beide op). ik zie hem maar 1 keer per week. ik wil hem graag verkering vragen maar dat durf ik niet :$ . en ik heb daarbij nog een probleem want zijn vader en mijn vader zijn onze trainers. dus die houden ons goed on de gaten.:huh: wat moet ik nou doen??? een wanhopig meisje. |
nou misschien moet je aan je pa voorstellen om met zijn viertjes wat te gaan doen en dan moet je hem verkering vragen als jullie vaders ff bezig zijn .
dan moet je gewoon zeggen dat je hem leuker vind dan een vriend zoiets het is een ideetje |
Je kunt overal over praten:
Resultaat 1) Je komt er samen uit, het blijkt dat hij jou ook ziet zitten -> Leuke toekomst Resultaat 2) Je komt er samen uit, het blijkt dat hij jou niet ziet zitten en life just goes on -> Tijdelijk minder leuke toekomst Resultaat 3) Je komt er samen uit, het blijkt dat hij jou niet ziet zitten, vertelt je "geheim" aan iedereen om je zwart te maken etc -> Hij verdient je niet, vergeet hem Resultaat 4) Je komt er samen niet uit -> zie einde resultaat 3 Verder is dat wat hierboven staat een hele goede suggestie ;) Ik zou er alleen eerst even met hem over praten als je dat nog niet gedaan hebt.. Te direct is in mijn ogen ook niet goed ;) |
nou als je haar msn hebt
kan je gewoon effe praten en dan zeg je dat je ff weg gaat en dat je zo terug bent. en dan na 1 minuut vraag je haar verkering. als ze ja zegt fijn. nee dan zegje oh dat vervelende broertje/zusje weer. |
neee geen verkering vragen op msn!! Laf laf laf is dat!!! Gewoon eerst beter leren kennen, dan verkering vragen.
|
Het beste is om voor je volleybal training als jullie omkleden ofzo ergens waar allebei jullie vaders niet zijn naar hem toe te lopen en in zijn oor fluisteren of die met je wilt.
Je kan hem dan ook de tijd geven om na te denken als je wilt om na de training antwoord te vragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.