Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   pijn eikel (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61774)

dark18 29 May 2007 17:39

pijn eikel

Bij mij zit de voorhuid normaal en ook tijdens rukken bijna over de hele eikel heen. maar als me vriendin en ik proberen te vrijen dan ben ik wat extra opgewonden of zo en haalt de voorhuid het niet meer. De eikel is dan helemaal vrij en de voorhuid kan niet terug. Dit gaat dan echt pijn aan me eikel doen, zelfs als ie alleen hard wordt vastgepakt, laat staan bij seks. Die pijn is natuurlijk niet opwindend en dus haak ik af.
Wat kan ik hier aan godsnaam doen? Moet ik me misschien laten besnijden zodat me eikel aan 'de buitenwereld' kan wennen?

rayne 29 May 2007 19:59

Kan er niet echt over meespreken, sorry.
Vroeger had ik het heel eventjes dat het wat raar voelde tot soms pijnlijk, maar dat ging snel over. Maar zo te horen zit je er al even mee, dus ik zou je niet echt een antwoord erop kunnen geven.

Je kan het altijd eens aan je dokter vragen, als je het niet beschamend vind er met hem/haar over te praten.

^^__^^ 22 February 2008 19:51

hallo ik ben 17 jaar

Ik zit met hetzelfde probleem als ik mijn voorhuid naar achter doen dan krijg ik em heel erg moeilijk terug (dit is zeer pijnlijk) ook gaat de huid wat moeilijk naar achter :o:o:o:?:?:?

wat te doen hieraan???

Amnesia 22 February 2008 20:34

Citaat:

Origineel gepost door dark18 (Bericht 1311945)
Bij mij zit de voorhuid normaal en ook tijdens rukken bijna over de hele eikel heen. maar als me vriendin en ik proberen te vrijen dan ben ik wat extra opgewonden of zo en haalt de voorhuid het niet meer. De eikel is dan helemaal vrij en de voorhuid kan niet terug. Dit gaat dan echt pijn aan me eikel doen, zelfs als ie alleen hard wordt vastgepakt, laat staan bij seks. Die pijn is natuurlijk niet opwindend en dus haak ik af.
Wat kan ik hier aan godsnaam doen? Moet ik me misschien laten besnijden zodat me eikel aan 'de buitenwereld' kan wennen?

Ik zou eerst eens langs de dokter gaan,
die geeft je denk ik wel opties wat je hiermee kan doen.

Moi et Toi 23 February 2008 13:57

afzetten aka ga naar de dokter!

blabla1993 23 February 2008 16:01

Klikz0r
d0h.

Amnesia 23 February 2008 19:24

Thank you _0_

^^__^^ 23 February 2008 20:07

voor wie zijn deze berichtjes nou voor dark 18 of mij????

ikke_s_ 8 January 2009 16:43

Citaat:

Origineel gepost door dark18 (Bericht 1311945)

De eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt. Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of de thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x/dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen. Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden. ;)

Deegbal 8 January 2009 17:06

Dat heet uppen.

microsoftman 8 January 2009 18:12

op en neer hoe doe je dat nou weer?

ot ^wat hij zegt :p

Deegbal 8 January 2009 18:13

Citaat:

Origineel gepost door microsoftman (Bericht 1383632)
op en neer hoe doe je dat nou weer?

op en neer.

microsoftman 8 January 2009 18:34

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1383634)
op en neer.

was als grap bedoel das mijne zin als synoniem voor S.......................e.....................x... .......................

Deegbal 8 January 2009 18:38

Ah,, okej :p

microsoftman 8 January 2009 18:55

heb me gebaseerd op een liedje van plop :p op en naar daar gaan we nog een keer :p lol heel erg oud liedje dat mijn nicht opzette toen ik zei da ik da hate

Deegbal 8 January 2009 19:00

Hehe... leuk bedacht :p

blabla1993 8 January 2009 19:01

houdt uwen bakkes

Deegbal 8 January 2009 19:01

Okej, baas! ;)

microsoftman 8 January 2009 19:06

moet alex agnew gaan halen Ò_Ó

ot doe er gewoon wa vaseline op en tis gefixt

Deegbal 9 January 2009 15:02

Citaat:

Origineel gepost door microsoftman (Bericht 1383677)
moet alex agnew gaan halen Ò_Ó

Wat?

Deegbal 9 January 2009 18:23

Hehe :+

sivas58 11 February 2009 16:38

sivas58

Maken jullie de achterstukje van jullie voorhuid wel schoon?? Want anders heb je kans dat die ontstoken wordt...

Deegbal 11 February 2009 17:49

Bedankt voor de controle :')

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.