![]() |
pijn eikel
Bij mij zit de voorhuid normaal en ook tijdens rukken bijna over de hele eikel heen. maar als me vriendin en ik proberen te vrijen dan ben ik wat extra opgewonden of zo en haalt de voorhuid het niet meer. De eikel is dan helemaal vrij en de voorhuid kan niet terug. Dit gaat dan echt pijn aan me eikel doen, zelfs als ie alleen hard wordt vastgepakt, laat staan bij seks. Die pijn is natuurlijk niet opwindend en dus haak ik af.
Wat kan ik hier aan godsnaam doen? Moet ik me misschien laten besnijden zodat me eikel aan 'de buitenwereld' kan wennen? |
Kan er niet echt over meespreken, sorry.
Vroeger had ik het heel eventjes dat het wat raar voelde tot soms pijnlijk, maar dat ging snel over. Maar zo te horen zit je er al even mee, dus ik zou je niet echt een antwoord erop kunnen geven. Je kan het altijd eens aan je dokter vragen, als je het niet beschamend vind er met hem/haar over te praten. |
hallo ik ben 17 jaar
Ik zit met hetzelfde probleem als ik mijn voorhuid naar achter doen dan krijg ik em heel erg moeilijk terug (dit is zeer pijnlijk) ook gaat de huid wat moeilijk naar achter :o:o:o:?:?:? wat te doen hieraan??? |
Citaat:
die geeft je denk ik wel opties wat je hiermee kan doen. |
afzetten aka ga naar de dokter!
|
Klikz0r
d0h. |
Thank you _0_
|
voor wie zijn deze berichtjes nou voor dark 18 of mij????
|
Citaat:
|
Dat heet uppen.
|
op en neer hoe doe je dat nou weer?
ot ^wat hij zegt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah,, okej :p
|
heb me gebaseerd op een liedje van plop :p op en naar daar gaan we nog een keer :p lol heel erg oud liedje dat mijn nicht opzette toen ik zei da ik da hate
|
Hehe... leuk bedacht :p
|
houdt uwen bakkes
|
Okej, baas! ;)
|
moet alex agnew gaan halen Ò_Ó
ot doe er gewoon wa vaseline op en tis gefixt |
Citaat:
|
Hehe :+
|
sivas58
Maken jullie de achterstukje van jullie voorhuid wel schoon?? Want anders heb je kans dat die ontstoken wordt...
|
Bedankt voor de controle :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.