blabla1993 |
29 May 2007 20:59 |
Citaat:
Origineel gepost door Wesley Pieterse
(Bericht 1311955)
Naomi en ik zijn allebei heel erg verlegen en dus durven we nog niet eens elkaars handen vast te houden tijdens de pauzes:no: .
|
Naomi is je vriendin? Maar iig, waarom zou je elkaars handen vast moeten houden dat is echt geen verplichting als je verliefd bent.
Citaat:
(Bericht 1311955)
Maar nou vinden heel veel van die kleutertjes het leuk in de klas om te zeggen dat ik schattig ben samen met Naomi en zodoende durf ik dus helemaal niets te doen want als hun ons betrappen terwijl wij zoenen ofzo dan worden ze pas echt vervelend.
|
Dat doe je toch niet op school? Spreek af na school, thuis of weet ik waar, daar kunnen die 'kleutertjes' je niet 'betrappen'.
Citaat:
(Bericht 1311955)
(ik word toch al heel veel uitgelachen op school omdat ik uit Helmond kom dus dat zal er ook wel mee te maken hebben)
|
Wij lachen ook wel eens om klasgenoten die uit een boerengat komen, maar dat is plagen en niet pesten.:+ Ik weet niet hoe het bij jou zit maar als het pesten is vind ik het wel erg zielig van ze:loser: :')
Oja, waarom heb je jouw echte naam als forumnaam gebruikt? lekker handig als iemand dat vind.
|