Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Scheren voor mannen (schaamhaar) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62065)

Thomasss 20 July 2007 01:03

Scheren voor mannen (schaamhaar)

Kijk, ik heb me paar maanden gescheerd (schaamhaar) omdat mijn vrienden dat ook deden en zeiden dat het veel beter was.

Ze zeiden dat ik het niet met een scheermesje mocht doen, maar met een scheerapparaat. Ik heb het eerst afgeknipt omdat het te lang was, dan met scheerapparaat, maar het was natuurlijk niet echt kaal en heb ik dus wel een scheermesje gebruikt (met scheerschuim dat ik gebruik voor mijn gezichtbehaar), gelukkig zonder ongelukken :)
Maar ik kreeg rode stipjes op de plaats waar ik me geschoren had en het jeukte enorm.

Op sexwoordenboek.nl zag ik een afbeelding met dezelfde oorzaak. (http://sexwoordenboek.nl/schaamhaar_scheren2.html)

Er staat een deftige uitleg voor meisjes, maar niet voor jongens.

Daarom vraag ik aan de ervaren scheerders bij de jongens hoe je je schaamhaar moet scheren.

Blijkbaar mag je geen scheerschuim gebruiken dat je op je gezicht doet, maar welk schuim dan wel? En je balzak scheren lijkt me toch wel gevaarlijk, geen alternatief voor?

Alvast héél erg bedankt... liefst reactie's voor maandag, want dan ga ik op vakantie met vriendinnen en je weet dus waarom ik me ga scheren :d

Btw: wat zijn de reactie's op een kale lul? Positief, of eerder negatief? Ik vond persoonlijk een klein beetje haar toch wel mogen, maar het is voor de meisjes dat ik het doe hé.

BEDANKT!

hegje 20 July 2007 01:37

jongens die dat doen die ik ken gebruiken ontharingscreme, heb zelf ook die bultjes gehad, mss is huid te gevoelig:?

Chrizlybeer 20 July 2007 10:16

Als je beeje diehard bent hars je het zaakje gewoon

Razzle 20 July 2007 21:41

:wave:

DarkAngel 20 July 2007 22:27

Gewoon scheren ook je ballen, als je bang bent dat je ze eraf scheert dan hing er om te beginnen toch al niet veel!

Gewoon voorzichtig doen!

dannynl 21 July 2007 10:50

Of je laat gewoon alles staan, als ze met je willen neuken zullen ze het daarom egt niet laten hoor, of er is iets mis met die meiden...

appelshampoo 22 July 2007 09:57

Citaat:

Origineel gepost door dannynl (Bericht 1316907)
Of je laat gewoon alles staan, als ze met je willen neuken zullen ze het daarom egt niet laten hoor, of er is iets mis met die meiden...

Nou ik vind het anders niet echt fris, jongens verwachten toch ook dat meisjes alles bijhouden?

Bobba 22 July 2007 11:02

Bij mij groeit er gewoon niks, ideaal 8)

spiral_design 22 July 2007 12:12

Citaat:

Origineel gepost door Bobba (Bericht 1316948)
Bij mij groeit er gewoon niks, ideaal 8)

hou oud zijt gij dan?

Bobba 25 July 2007 09:49

11

dannynl 25 July 2007 10:36

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1316943)
Nou ik vind het anders niet echt fris, jongens verwachten toch ook dat meisjes alles bijhouden?

Naja, okselhaar wel ofsow, daaronder hoeft niet speciaal, alleen ik bef niet graag als ze niet kaal is. Als mijn vriendin t niet wil scheren daar hoeft t van mij niet, kep t r nog nooit over gehad eigenlijk of ze t wil...

Tomasco 25 July 2007 11:57

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1316943)

1 verschil! wij zijn mannen en die zijn behaard en vrouwens...niet echt.

spiral_design 25 July 2007 12:21

Citaat:

Origineel gepost door Tomasco (Bericht 1317097)

juist, niets aan toe te voegen:yes:

AMF 25 July 2007 22:23

Citaat:

Origineel gepost door Tomasco (Bericht 1317097)

jongennnn wat denk je nou :D dat vrouwen scheren omdat ze geen haar hebben?

Sndr 18 September 2007 18:57

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1316897)
gewoon met scheermes onder de douche, zonder schuim. gewoon als het nat is.

voor m'n zaakje om het bij te houden gebruik ik mesjes van ah huismerk, die zijn aan de achterkant dicht, waardoor je minder snel van die happen maakt.

^ :thumbsup:

Vaak genoeg doen, irritatie mindert vanzelf :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.