Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Hello, I'm french ;) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62211)

Kazimir 29 August 2007 13:14

Hello, I'm french ;)

Hello , I'm french , and I try to find some people (nederlander in fact) to communicate with me , because I would to try to learn Nederlander.

If you are ok , thank's to give me your msn.

Bye , and see you *):+:wave:

ash-hôôle 29 August 2007 13:20

what can you say in Dutch?

Kazimir 29 August 2007 13:24

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1318636)
what can you say in Dutch?

I don't know really speak in Dutch , but I woul'd to learn.

ash-hôôle 29 August 2007 13:34

what do you want to learn?

Kazimir 29 August 2007 13:49

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1318638)
what do you want to learn?

I want to learn to speak or write Nederlander.

ash-hôôle 29 August 2007 14:52

hehe, dan ben je nog wel ff bezig

Kazimir 29 August 2007 17:47

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1318642)

Sorry , but I don't understand ....

Jogchum 29 August 2007 19:34

Citaat:

jij vind je zelf wel grappig heh:P

xxMeid16xx 30 August 2007 19:01

haha
when you want to learn Dutch you have to give your mailadres.... but I don't believe it, that you're French...(A)

Anubis 30 August 2007 19:11

Why don't you try following a dutch course instead of wanting to learn dutch via internet. Most idiotic idea ever. The dutch language is known as one of the harder languages to learn in the world.

Plus the fact that you posted in "liefde en relaties" makes me believe that you do understand dutch and just want some attention from girls.

blabla1993 30 August 2007 19:27

Ja maar als ie geen nederlands kan weet ie ook niet wat liefde en relaties betekend sukkel.

Anubis 30 August 2007 19:31

Als hij geen nederlands verstond had hij gewoon het eerste forum gekozen en niet dit, sukkel:loser:

dannynl 30 August 2007 19:38

hij heb mij toegevoegd op mn msn.. aparte vogel... vraagt allemaal msnadressen van meiden aan me ensow.... ik denk al waarde fuck heb die mn mailadres vandaan...

Anubis 31 August 2007 11:39

Citaat:

Origineel gepost door dannynl (Bericht 1318706)
hij heb mij toegevoegd op mn msn.. aparte vogel... vraagt allemaal msnadressen van meiden aan me ensow.... ik denk al waarde fuck heb die mn mailadres vandaan...

Bevestiging dat hij dus echt een zieligaard is die gewoon aandacht van meisjes wil op msn.

Kai 7 September 2007 23:46

[QUOTE=Anubis;1318699] The dutch language is known as one of the harder languages to learn in the world.
QUOTE]

the grammar yes, but just speaking in general..no I think ;/

xavierob 30 September 2007 20:17

Ik wist niet dat het Nederlands als een van de moeilijkste talen te leren was beschouwd. Ik ben Franstalig en heb niet zo veel moeite met die taal. Het is waar dat, bv, het plaatsen van het werkwoord aan het einde van een bijzin moeilijkheden mag veroorzaken, net als de zogenaamde "inversie" (werkwoord vóór onderwerp) maar verder dan dat zijn er niet zo veel moeilijkheden. Qua uitspraak denk ik dat de grootste valkuilen (voor een Franstalig alleszins) zijn:
-de "g"/"ch" klank
-de combinatie "sch" (zoals in "school")
-plaats van de klemtoon

Ik zal hier niet verder gaan bij het uitleggen van moeilijkheden voor taalleerders van het Nederlands want dit topic is niet de juiste plaats om dat te doen.

Sorry voor de off-topic... :$

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.