![]() |
tips aub
heej,
gisteren heb ik op een fuif een meisje leren "kennen", het is eigelijk redelijk oppervlakkig maar ik zou haar graag wat beter lere kennen. ik heb haar e-mail adres van een vriend gekregen, maar vind het zo raar om haar zomaar toe te voegen en er mee beginnen praten. heeft er iemand een paar handige tips?:) |
als je der niet toevoegt komt er nooit wat van :wave:
|
mja daar heb je zeker gelijk in maar ik weet niet zo goed wat ik moet zegge:rolleyes:
|
begin met hoi
|
hey schat, ik wil je zien
werkt hier altijd :o |
Citaat:
|
oke na jullie vele tips zal ik ff probere :)
ik zal jullie late wete of het wat word |
Okeuujj
|
ik heb der dus toegevoegd en eerst zij ze nix, toen vroeg ik of ze bang van me was en toen zij ze da ze met iets bezig was en door ging
nie echt een vlot eerst gesprek :p |
aai, of ze wilt niet met je praten, of ze was echt bezig met iets. Ga maar van dat laatse uit :P, ben je altijd zekerder, andere uit je hoofd zette :P. En weetje, praat met haar op school.
Dat werkt beter dan msn ;) |
Citaat:
|
ik hoop echt dat ze me niet vervelend vind of zo :)
maar ik zit niet bij haar op school dus dat word een beetje moeilijk tog bedankt |
ik blijf bij mijn oplossing *)
|
alles beter dan een jonge die aandacht probeert te trekken door telkens een pen streep in je nek te zette.. :S
|
doet iemand dat dan? *grinnikt*
|
een jonge achter mij,,
zéér irritant.. en dan eleke keer als ik dan NET een vraag probeer te make,, "bren, ehj brenda, bren kijk dan, brenda, brenda, brenda kijk dan bren, kijk dan" en als ik dan om kijkt zegt ie.. "hai" echt et TOPPUNT van irritant.. |
ga je gewoon ergens anders zitten ;)
|
dat kan niet.. wij hebbe nogal een grote klas dus alle tafels zijn bezet....
|
dan ga je boven op hem zitten.
|
of steek zen pen in zen oog
ik durf wedde dat dat ook helpt |
Citaat:
gwo0n t0evoegee..!!!! :) jezelf ff vo0rstelle & niet gelijk beginne van vindt je leuk blabla.. je snapt me..;) een echt jonge heeft balle tog..:P you go boy..:P Maar aan de ene kant snap ik je wel ho0r k zou o0k beetje verlege zijn maar t m0et er t0g o0it van k0mee..!!! ciaoo xxxx |
mag ik huilen om je typgebrek? T_T
|
ik zou gewoon beginen met hoi
zij hoi wie ben je jij die jongen van die fuif zij oow jij jij begin een gesprek |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.