![]() |
opgeblazen buik en kramp
Ik heb al 'n jaar steeds buikpijn en savonds lijk ik wel zwanger, zo dik wordt ik dan. Vlg de huisarts is er niks aan de hand. Het lijkt wel of hij denkt dat het tussen mn oren zit ipv in mn buik :[
|
Je bent zwanger van een olifant :yes:
|
Of een egel die in de avond oprolt...
|
Periodieke Anorexia.
|
Citaat:
|
Hoi Lettie, volgens mij zit je hier bij het verkeerde forum:? Kijk s op www.candida.pilliewillie.nl, daar zit op t forum n goeie therapeut die gratis advies geeft in deze gevallen.
|
Hoi elise, volgens mij hoor jij hier ook niet thuis.
Ik zou jou ook graag een forumlink geven, maar de gaeensdood fora zijn professionals in huhn hobby dus die ligt er zo nu en dan af. het spijt me! |
ga vooral naar een huisarts met klachten -.-'
|
Nou aan mn huisarts heb ik dus helemaal niks. Die zucht al als hij me binnen ziet komen.
Elise die pilliewilliesite is een gouden tip. Ik ben een enorme fruiteter en kreeg het advies dat even te laten staan. Wat n verschill maakt dat. |
Citaat:
|
Jeetje, jongens. Kunnen jullie echt jullie mond niet houden als je niets zinnigs weet te antwoorden?
Als je vindt dat iemand anders te ver gaat, klik dan op dat verkeersbordje links van het bericht en meldt het aan een fb i.p.v. duust berichten te plaatsen die ervoor zorgen dat het topic helemaal nergens meer over gaat. Citaat:
Vreemd dat je huisarts je nog niet heeft doorgestuurd naar iemand die daar wat meer over weet. Een huisarts moet tenslotte enorm veel weten en daardoor kan het zijn dat hij bij bepaalde dingen niet meteen de juiste diagnose kan stellen... |
hier had ik een paar maanden terug ook last van.. dat je dan echt bijna ontploft van de lucht in je buik..
maar toen ben ik dat activia gedoe gaan ete.. :p en raad es? HET WERKTE |
Citaat:
Wij zouden dit topic aan moeten geven voor duping, aangezien er zo nog een stuk of 10 zijn :Z |
Citaat:
|
bividus esencis cultuur :yes:
|
ja maar nu hebben ze weer een andere, bividus endanietsanders
die is veel minder leuk:( |
:(
|
ja heh
maar ik haat die reclame sowieso, net als die van 'rennie' ofzo |
rennie <3
|
welke bedoel je nu?XD
|
rennie is lekkeer <3
|
hoestsiroop is goddelijk :')
|
mijn hamster heet rennie
|
Citaat:
|
Citaat:
[zonder sterretjes] XD grappig ben jij |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.