![]() |
lifde
hallo
ik ben 22 jaar en ben net een half jaar getrouwd maar mijn probleem is ik ben verliefd geworden op zijn broer en zijn broer is ook verliefd op mij wat moet ik doen?????? ik weet niet meer |
negeren, gaat vanzelf voorbij.
Hoe lang kende je je man al voordat jullie trouwde? |
ik kende hem 2 jaar
|
En nu ben je niet meer verliefd op hem?
|
Ook een relatie mee aangaan
|
Citaat:
gad-ver-damme als ik je vent was sliep je vannacht nog bij mn broer :+ |
Citaat:
|
ja makkelijke gezegt dan gedaan denathy
ben blij dat je mijn man niet bent insanity haha |
Citaat:
Ho0ii uhuma ls k eerlijk magz ijn t beste wat je kan d0en is gwo0n eerlijk zijn want anders heb je je zelf er alleen maar mee.. ;) xxxxx sammy :) |
Citaat:
|
K zou alles gewoon beëindigen.. k bedoel.. als jij zo gek bent op zijn broer.. dan zou het oneerlijk zijn tegenover je man? tenzij je het wel kan weerstaan..
|
dit is egt n ***situatie,,, :S kvind t ten 1e (net als zoown beetj iedereen hier, en jy waarsgl oowk) heel lullig tegenover je man..
en hoe moeilyk t oowk is... wees eerlyk tegen je man. en als je dan eventueel gaat scheiden of wat dan ook begin dan niet glyk een relatie met zijn broer... want dat is egt vreselyk voor je man... :S of negeer je gevoelens en zeg tegen die broer dattie daar rekening mee moet houden en dus niet met je gaat flirten or something |
waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat nederlands niet meer telt op een forum? :{
|
Citaat:
Er zijn nog een paar goed spellene Nederlanders !! als dat een troost voor je is :P En voor die vrouw die verliefd is op de broer van der man :) Zie het nog ff aan, heb je stress, of wat anders wat je dwars zit ? Jemoet wel iemand hebben om over jou/jullie problemen te praten, tenzij het prive is bijv.. Maar je moet niet met een rot gevoel rondlopen want daar los je het zoieso niet mee op.. Dr Joe :) |
Citaat:
Citaat:
|
jij ja :D ik niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
niet met z'n broer gaan.. slecht SLECHT idee!! hoor je me!! |
Lees je me*
|
Citaat:
Zoieso=sowieso. Dus ga nu maar je leven verneuken. |
haha ik zal jou leven verneuken :$:D
nee maar oke, ik zal toegeven dat ik ook verneukt ben.. mahja ik type nu op het internet :D dan ben ik een msn taal gewent, alleen zodat ik was afkortingen kan gebruiken. Met schrijven op papier is het wat anders he :D En Iessie wrm altijd mij hebbe :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
mij niet :d
|
nee jou sluit ik lekker buiten :P
|
jaa?
Je praat wel tegen me anders! ^^, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.