![]() |
ho0ii..:)
Tjaa als ik iedereen hierz0 zie dacht k laat ik me zelf o0k maar si ff vo0rstelle he..!!! :p
Ik ben dus sammy 17 jaartjes.. bijna 18..8-) en wo0n in R.... uhum.. mja me h0bbies uitslaapee.. zekerr en verder gwo0n alles wat meisjes d0en he..:P verder check me pr0fiel..;) d0eiidoeiii sammy.. :wave: 8) |
Ola Sam, ik (en ik denk dat ik namens iedereen spreek) prefereer nederlands :)
Het hoeft niet helemaal correct, maar niet zoals nu :) In iedergeval welkom :) :* |
hoi sam!:)
... Wat schrijf je ongelooflijk verrot zeg!! denk je dat dat leuk is ofzo?! |
Citaat:
whahahaha ik doe wat ik wil wen er maar aan..!!:) |
Citaat:
whahaha ach jaa wen er maar en en danku..:P |
Citaat:
jij moet nederlands leren .. zijn gewoon nederlandse woorden hoor dombo..!!!! :loser: volgens mij moet jij t ff leren.. |
Citaat:
|
Citaat:
NEEJ..:wave: |
dan ben je geen echte meid :+
|
Citaat:
whaha jij bent dom jonge ik ben een meid geen sletje..!!!! zoals al die meisjes voor jou zijn..SLETJESSSS...!!!! :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahahah t was ook zo`n leuk grapje..:P grapjas..:P ciaoo :wave: :O |
Ga je slapen?
|
Citaat:
Je zal niet de eerste zijn op mn lijstje :+ Citaat:
Er bestaan in het nederlands geen woorden die halverwege een HOOFDLETTER kent. en er zijn voor zover ik weet ook geen woorden waar een 0 in staat :o Citaat:
Citaat:
|
[QUOTE=insanity;1329216]
*kuch*jebent26pedo!*kuch /QUOTE] En zij is 17 , dus legaal. Al doelde ik daar helemaal niet op. |
jawel, daar doelde je wel op smiegt.
ik bel je vriendin (dat wil zeggen jou en dan hopen dat je vriendin opneemt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
0F b3N ]3 P0\/\/n3D? |
Citaat:
|
Citaat:
de nederlandse grammatica is het duidelijk niet |
Citaat:
Ik dacht, mischien kan je het lezen als ik het op jouw manier typ :) |
ach laat d'r maar met rust, als ze zo wil schrijven moet ze dat toch zelf weten ;) (ik schrijf wel gewoon normaal hoor x3) aan de ene kant vind k t een beetje zielig dat jullie hier over beginnen aan de andere kant geef k jullie ook best wel gelijk want een forum is iets anders dan msn..
Dus een beetje aanpassen en wat minder van die 0owkeejhs enzo (ik noemde maar een voorbeeld ;) ) dan heb je wat minder geklaag meis :p Doeii !! |
Oke, ik moet er duidelijk ook nog wat aan wennen :| komt wel goed :d
|
Citaat:
lul niet zo slap jong |
Citaat:
whaha lief dat je beetje soort van voor me op kom maar tog ik doe wat k wil en als ik al die 0o0o0o0 wil doe k dat tog..:P BOEIEEE..!!! :wave: |
Sow, deze sma is echt lauw
|
Citaat:
IK weet dat je er met een week toch niet meer bent :') Maar tot die tijd pak ik je waar ikje pakken kan kleine BrE3Z@h van me :love: |
Citaat:
What the fuck..? :| :Z |
Is zelfs LEZEN te moeilijk? :|
|
ja je kan er ook niet alles van verwachten hea
|
Citaat:
|
tis bijna kerst:)
|
Citaat:
|
nie..
nieT so.. Zo.. uh.. |
Citaat:
|
Citaat:
niksS self cOmmentaar... srrY hOor maar sOw sielug bn ik nie.. heel veel menSe schrijven in mijn stijll... dat heet breezah-taal.. Oftewel.. mSn-taal.. daar is tOg verder niks mis mee.. het feit dat julliej me vn diej bull-shit verdenken segt al heel wt Over jullie self... :loser::loser::loser::loser::loser: |
Citaat:
STIL MAAR DANKU..;) |
Citaat:
er is juist heel veel mis met msntaal, het is A: vet irritant om te lezen met die hoofdletters B: vet irritant om te lezen met de andere woorden C: slecht voor de moderne maatschappij D: slecht voor de jeugd (de kwaliteit van de nederlandse taal gaat omlaag omdat ze denken dat je woorden echt zo moet schrijven) E: FUCKING IRRITANT:x houd je bek nu maar :wave: (en trouwens, als je sammy heet ben je een jongen, hoe diep ben je gezonken en hoe homo ben je als je breezah taal gebruikt :')) |
yeah jopie!!
|
Citaat:
|
hoe?:')
|
dat ik iedereen own :')
|
pfft droom lekker verder XD
|
Citaat:
:{ WAATTT..!! ben je helemaal kk gek he om soo te doen sukkel .. wajoooo en trouwens WAT THE FUCK KOM JIJ MET je homo shit joh mogol ten 1e ben k een wijf en mijn naam is eigenlijk samantha dus kom nou niet..!!!! Whahahaha triest.. 8) |
Citaat:
sorry, IK triest???!?!?! :huh: zegt breezahsletje :loser: krijg mensenkennis :wave: |
Citaat:
Citaat:
:') Er zijn veel mensen die zo schrijven? Er zijn er veel meer die er zich aan ergeren :* http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=breezer Jullie zijn gewoon een sup-groep van onze nederlandsche samenleving die we niet serieus moeten nemen :yes: Duss, stil zijn en doorzuigen meisje Citaat:
bdw, wel nice post. Scheelt mij weer :* Citaat:
Kom je ook nog met argumenten? Nee zeker? precies, dissed. Dus sssst! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.